jasiu pisze:emdegger pisze:135 powinno się ostać jako ogryzek Namysłowsko - Szwedzki i nie wyściubiać nosa za Wileniak
A ja bym to 135 pociągnął jednak za Wileniak i puścił Grochowską, Zamieniecką , Łukowską do Os. Ostrobramska. 169 tak, jak proponujesz - ale prosto Zamieniecką i do Olszynki (brakuje połączenia z Olszynki "w dół"), a jak 135 załatwi Grochowską, to można spokojnie wtedy 125 ciachnąć do Wiatracznej
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ja bym tego ogryzka nowopraskiego pożenił z czymś z dalszych wawerskich rubieży - np. ze 146.
Dalej, rozdzieliłeś zupełnie nieekonomicznie potoki witolińskie. 169 to marnotrawstwo brygad na Olszynce, linia pseudopromienista z zakolem po 11 XI i Wincentego - czyli znów różne końcówki, różny popyt. Dojazd z Olszynki może spokojnie zapełnić obwodowo wytrasowane 168, które i tak pewnie wyleci z Rembertowa. Poza tym pomijasz obsługę OStrobramskiej kompleksowo jedną, co wtedy z CO, bo o nie się tu głównie rozchodzi.
Ja to obecnie widzę tak 169 OS. Ostrobramska - Rodziewiczówny - Ostra -
Kinowa - Waszyngtona -RW - Zieleniecka - Zamoyskiego - Targowa -... Bródno Podgordzie z podmianą 158 na 169 na Kinowej (ta pierwsza przez Grenadierów).
Wtedy: obsługa wszystkich kluczowych prócz PŁOWIECKIEJ przystanków na Ostrobramskiej (PRZYCZÓŁEK), bo 135 w tej roli to jakaś karykatura;
-zapewnienie ciągowi Ostrobramskiej dogodnego i szybkiego dojazdu do RW oraz na Aleje drogą
szybszą niż przez Grenadierów. Chodzi mi o kompleksowe skomunikowanie Ostrobramskiej z tramwajami na Waszyngtona oraz uruchomienie linii w przyszłości do Stadionu Narodowego, 158 obsługuje jedynie mały kawałek tej ulicy;
- skrócenie, i to wydatne strefy dojścia pieszego mieszkańcom osiedla Majdańska do autobusów kierunku Centrum oraz do Ronda Waszyngtona do tramwajów, przystanek jest lepiej obłożony niź obecna częstotliwość 135, w dodatku do najbliższego autobusu i tramwaju musieliby pokonać długą drogę pieszą;
- Połączenie szkieletowe Bródno - Wincentego - 11 XI - Targowa - Waszyngtona - Ostrobramska - TŁ uwzględniające wszystkie najatrakcyjniejsze punkty docelowe dojeżdżających na Ostrobramską (czyli RAWAR oraz CO) oraz dogodna przesiadka dla Pragi Północ na ciąg GRochowskiej - tramwaje; ciąg Waszyngtona (tramwaje), Saską Kępę (autobusy), TŁ (autobusy) oraz na ciąg Ostrobramskiej (Rmbertów, Marysin, Wesoła, Międzylesie, Stara Miłosna). W wypadku 120 połączenie Derbów oraz części Brodna, Zacisza i Radzymińskiej z Pragą oraz dwóch pierwszych z RW i Saską Kępą i naprawdę dobry dojazd z targówczańskiego ratusza na Aleje z pominięciem wąskiego gardła na św. Wincentego z przesiadką w tramy+ jak wspomniałem, cała Praga Południe oraz Wawer
Linia Derby - Malborska - Radzymińska - Targowa - Ostrobramska także trzymałaby standardy przyzwoitości, nie wątpię, choć docelowo widzę jednak 169
I najważniejsze, czego nie oferuje 158 - wszystkie linie do metra przyśpieszone do metra i tranzytówka na Pragę w celu odciążenia TŁ i zapewnienia połączenia międzypraskiego wszędzie na Ostrobramskiej RAZEM. 169/120 byłoby tym samym dla Ostrej co 509 dla Wilgi. Sprawną dowozówką do tramwaju i na Pragę.
Sorki za bałaganiarski post, ale piszę w pośpiechu, mam nadzieję, że zrozumiecie.
Co Ty Jasiu na to oraz reszta (Pawciu?:D)