Połączenia transpraskie

Moderator: Wiliam

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 13 sty 2006, 14:38

Wracam do swojej starej śpiewki :D Komunikację na tej linii trzebaby poprawić. Proponuję co następuje:
:arrow: 120 MAŃKI-WOJDY - ... - Targowa - Al Zieleniecka - Saska - Brazylijska - Egipska - Bora - Fieldorfa - OLSZYNKA
:arrow: 123 do piachu
:arrow: 144 NOWODWORY - Światowida - ... - Targowa - Zamojskiego - Lubelska - Bliska - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Chrzanowskiego - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Fieldorfa - Bora - Meissnera - Jugosłowiańska - GOCŁAW

Zmiany poboczne, związane z powyższymi, głównymi:
:arrow: 101 METRO POLITECHNIKA - ... - Światowida - Topolowa - Mehoffera - Modlińska - BUKÓW
:arrow: 301 WIATRACZNA - Grochowska - Zamieniecka - Fieldorfa - Umińskiego - Bora - Fieldorfa - Wał Miedzeszyński - ... - OKĘCIE


Co Wy na to?

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 sty 2006, 14:44

dennis pisze:Wracam do swojej starej śpiewki :D Komunikację na tej linii trzebaby poprawić. Proponuję co następuje:
:arrow: 120 MAŃKI-WOJDY - ... - Targowa - Al Zieleniecka - Saska - Brazylijska - Egipska - Bora - Fieldorfa - OLSZYNKA
:arrow: 123 do piachu
:arrow: 144 NOWODWORY - Światowida - ... - Targowa - Zamojskiego - Lubelska - Bliska - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Chrzanowskiego - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Fieldorfa - Bora - Meissnera - Jugosłowiańska - GOCŁAW

Zmiany poboczne, związane z powyższymi, głównymi:
:arrow: 101 METRO POLITECHNIKA - ... - Światowida - Topolowa - Mehoffera - Modlińska - BUKÓW
:arrow: 301 WIATRACZNA - Grochowska - Zamieniecka - Fieldorfa - Umińskiego - Bora - Fieldorfa - Wał Miedzeszyński - ... - OKĘCIE


Co Wy na to?
mysle ze 101 i 144 powinny zostac, gdyz bukow powinien miec polaczenie dobre z pl. wilsona, a mysle ze za to 511 powinni zlikwidowac, ale to jest moje zdanie...
co do 123 jest ono bardzo potrzebne i ma bardz odobra frekwencje wiec nie widze sensu likwidowania jej

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 13 sty 2006, 14:48

djmc100 pisze:a mysle ze za to 511 powinni zlikwidowac, ale to jest moje zdanie...
a to czemu? #-o
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 13 sty 2006, 14:49

djmc100 pisze:mysle ze 101 i 144 powinny zostac, gdyz bukow powinien miec polaczenie dobre z pl. wilsona, a mysle ze za to 511 powinni zlikwidowac, ale to jest moje zdanie...
co do 123 jest ono bardzo potrzebne i ma bardz odobra frekwencje wiec nie widze sensu likwidowania jej
Chyba coś ci się pomyliło.
101 i 144 nie łączy Bukowa z Placem Wilsona,511 powinien zostać.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 13 sty 2006, 14:56

Chyba coś ci się pomyliło.
101 i 144 nie łączy Bukowa z Placem Wilsona,511 powinien zostać.
dokładnie! 511 ma za zadanie przewieźć szybko lud z Dąbrówek do metra, natomiast zadanie 144 jest stricte lokalne...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 13 sty 2006, 15:07

Czyli polowę Goclawia (pzrystanki Os Wilga, Gocław i os Iskra) pozostawilbyś bez dojazdu z Grochowskiej.
Gratuluje poczucia humoru.
Za taką "poprawe" to ja serdecznie dziękuję.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 13 sty 2006, 15:20

dennis pisze:Wracam do swojej starej śpiewki :D Komunikację na tej linii trzebaby poprawić. Proponuję co następuje:
:arrow: 120 MAŃKI-WOJDY - ... - Targowa - Al Zieleniecka - Saska - Brazylijska - Egipska - Bora - Fieldorfa - OLSZYNKA
:arrow: 123 do piachu
:arrow: 144 NOWODWORY - Światowida - ... - Targowa - Zamojskiego - Lubelska - Bliska - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Chrzanowskiego - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Fieldorfa - Bora - Meissnera - Jugosłowiańska - GOCŁAW

Zmiany poboczne, związane z powyższymi, głównymi:
:arrow: 101 METRO POLITECHNIKA - ... - Światowida - Topolowa - Mehoffera - Modlińska - BUKÓW
:arrow: 301 WIATRACZNA - Grochowska - Zamieniecka - Fieldorfa - Umińskiego - Bora - Fieldorfa - Wał Miedzeszyński - ... - OKĘCIE


Co Wy na to?
A ja wrócę do swojej starej śpiewki.
Potrzebne jest jako takie połączenie Pragi Płd, Wawra, Wesołej, Rembertowa z Tarchominem.
Słyszę, że dużo ludzi skraży się, że 345 jest tylko szczytowe (i tak trzeba się przesiąść jeszcze na Żeraniu), a 145 jeździ na około.
Można więc wydłużyć badziew typu 133 z Żerania do Instytutu Kardiologii albo 140.
Wtedy 125 do natychmiastowgo przyspiesznia, bo coś słabnie ostatnio, a jeśli byłoby wydłużone 133 to także żegnamy się ostatecznie z Dyrekcją i Budzyńską dla 509.
Ale ile ludzi tyle pomysłów, a ZTM i tak zrobi po swojemu.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2006, 15:24

Andrzej pisze:Potrzebne jest jako takie połączenie Pragi Płd, Wawra, Wesołej, Rembertowa z Tarchominem.
A z Augustowem Wawer, Wesoła i Rembertów nie potrzebują połączenia, choćby jakotakiego?

Andrzej pisze:Można więc wydłużyć badziew typu 133 z Żerania do Instytutu Kardiologii albo 140.
Och ROTFL, i potworek co 70 minut przez pół miasta? ](*,)

Andrzej pisze:jeśli byłoby wydłużone 133 to także żegnamy się ostatecznie z Dyrekcją i Budzyńską dla 509.
Bajkę o łodzi znasz?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 13 sty 2006, 15:27

Rosa pisze:Czyli polowę Goclawia (pzrystanki Os Wilga, Gocław i os Iskra) pozostawilbyś bez dojazdu z Grochowskiej.
Nie, o ile równocześnie nastąpiłaby zamiana 301 w 168, różyczko :twisted:

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 13 sty 2006, 15:30

dennis pisze:Wracam do swojej starej śpiewki :D Komunikację na tej linii trzebaby poprawić. Proponuję co następuje:
:arrow: 120 MAŃKI-WOJDY - ... - Targowa - Al Zieleniecka - Saska - Brazylijska - Egipska - Bora - Fieldorfa - OLSZYNKA
:arrow: 123 do piachu
:arrow: 144 NOWODWORY - Światowida - ... - Targowa - Zamojskiego - Lubelska - Bliska - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Chrzanowskiego - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Fieldorfa - Bora - Meissnera - Jugosłowiańska - GOCŁAW

Zmiany poboczne, związane z powyższymi, głównymi:
:arrow: 101 METRO POLITECHNIKA - ... - Światowida - Topolowa - Mehoffera - Modlińska - BUKÓW
:arrow: 301 WIATRACZNA - Grochowska - Zamieniecka - Fieldorfa - Umińskiego - Bora - Fieldorfa - Wał Miedzeszyński - ... - OKĘCIE


Co Wy na to?
120 OK
123 OK
144 OK ale zostaw na Bukowie
101 Zostaw tak jak jest
301 Nie mam zdania

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 13 sty 2006, 15:32

Wujek_ed pisze:144 OK ale zostaw na Bukowie
101 Zostaw tak jak jest
Miałem na myśli tylko poprawienie połaczenia Bukowa i Dąbrówek z Tarchominem. 144 się właściwie tylko prześlizguje po obrzeżach Tarchomina.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 13 sty 2006, 15:36

Fikander pisze:
Andrzej pisze:Potrzebne jest jako takie połączenie Pragi Płd, Wawra, Wesołej, Rembertowa z Tarchominem.
A z Augustowem Wawer, Wesoła i Rembertów nie potrzebują połączenia, choćby jakotakiego?
Heh.., wśród znajomych już któraś z kolei osoba narzeka na połączenie z Tarchominem.
Fikander pisze:
Andrzej pisze:Można więc wydłużyć badziew typu 133 z Żerania do Instytutu Kardiologii albo 140.
Och ROTFL, i potworek co 70 minut przez pół miasta? ](*,)
Znam wiele linii przez pół miasta, ba nawet przez całe miasto i nie są potworami.
I nie co 70 minut. Częstotliwość poprawiłoby się do 30 minut. Taka zmiana uratowałaby tą linię. Dodatkowe brygady na 133 poszłyby z przyspieszenia 125 i np. z kasacji 305. Po drodze do Instytutu Kardiologii 133 mogłoby robić podjazd pod Strusia.
Kombinacji jest wiele.
Fikander pisze:
Andrzej pisze:jeśli byłoby wydłużone 133 to także żegnamy się ostatecznie z Dyrekcją i Budzyńską dla 509.
Bajkę o łodzi znasz?
Wiem jaki jest powód, że te przystanki tam są, ale byłby kolejny pretekst żeby znikneły z 509 i może tym razem by się udało.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 13 sty 2006, 15:43

dennis pisze:
Rosa pisze:Czyli polowę Goclawia (pzrystanki Os Wilga, Gocław i os Iskra) pozostawilbyś bez dojazdu z Grochowskiej.
Nie, o ile równocześnie nastąpiłaby zamiana 301 w 168, różyczko :twisted:
W Twoim projekcie nic takiego nie ma, a zresztą to nie ma wielkiego znaczenia bo samo 168 nie daloby rady dowieść ludzi z Grochowa do tutejszego liceum i gimnazjum (a zapewniem że sporo tego jeździ bo szkółka jest sporawa)

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 13 sty 2006, 15:46

Rosa pisze:
dennis pisze: Nie, o ile równocześnie nastąpiłaby zamiana 301 w 168, różyczko :twisted:
W Twoim projekcie nic takiego nie ma, a zresztą to nie ma wielkiego znaczenia bo samo 168 nie daloby rady dowieść ludzi z Grochowa do tutejszego liceum i gimnazjum (a zapewniem że sporo tego jeździ bo szkółka jest sporawa)
W przeciwpotoku by nie dało??! Brzmi to nieco fantastycznie :D

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 13 sty 2006, 15:50

Po co psuc, co i tak dobre.

345 ucałodziennic i puscic do Instytutu, a 125 :arrow: 516.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

ODPOWIEDZ