Strona 35 z 36
: 04 gru 2008, 9:28
autor: rufio198
Bucefał pisze:...Nie podoba mi się też, że SKM kupuje lepsze składy na lotnisko, zaś linię s-2 pozostawia z wolniejszymi i o mniejszej liczbie drzwi.
19 WE będzie póki co jeździła na S2. O linii na lotnisko przynajmniej do końca 2010 roku mozna zapomnieć. I mnie osobiście bardziej podoba się 19 WE niż 14 WE . Ale o gustach nie mam zwyczaju dyskutować.
Bucefał pisze:...Zaś na standard jazdy w dużym stopniu wpływa obecnie stan torowiska Włochy - zachodnia-ochota - niezależnie zatem KM, czy SKM
Które sa świeżo po remoncie
: 04 gru 2008, 9:44
autor: Bucefał
mi się podoba nie tyle ze względu na gust, ale na parametry przekładające się na realny komfort jazdy - a to już wskaźnik dużo bardziej obiektywny
Co do wyremontowania torów - proponuję sprawdzić, przejechać się.
: 04 gru 2008, 9:51
autor: rufio198
Bucefał pisze:mi się podoba nie tyle ze względu na gust, ale na parametry przekładające się na realny komfort jazdy - a to już wskaźnik dużo bardziej obiektywny.
Na razie komfortu jazdy ocenić nie moge. Nie jeździ to to w ruchu pasażerskim. A z parametrami to różnie bywa.
Bucefał pisze:Co do wyremontowania torów - proponuję sprawdzić, przejechać się.
Jechałem. Nie narzekam. W porównianiu z tym co było pare lat temu to i tak nastąpiła poprawa.
: 04 gru 2008, 9:58
autor: gburek
rufio198 pisze:Na razie komfortu jazdy ocenić nie moge
Raczej jeszcze długo nie bedziesz mogł, no chyba że...
: 04 gru 2008, 10:22
autor: Bucefał
rufio198 pisze:Bucefał pisze:mi się podoba nie tyle ze względu na gust, ale na parametry przekładające się na realny komfort jazdy - a to już wskaźnik dużo bardziej obiektywny.
Na razie komfortu jazdy ocenić nie moge. Nie jeździ to to w ruchu pasażerskim. A z parametrami to różnie bywa.
Bucefał pisze:Co do wyremontowania torów - proponuję sprawdzić, przejechać się.
Jechałem. Nie narzekam. W porównianiu z tym co było pare lat temu to i tak nastąpiła poprawa.
Co do komfortu - 19 jest szybsza i ma więcej drzwi. Chyba nie trzeba więc nawet wsiadać, bo wiadomo z góry, że im mniej czasu zajmuje podróż, tym wyższy jej komfort. No i w drzwiach się nie trzeba będzie przepychać.
Co do porównania ze starymi czasami - stare składy są 30 lat za Zachodem - to że teraz jest lepiej nie znaczy jeszcze, ze osiągnęliśmy już zadowalający poziom.
Gdybyś jeździł tak codzienni - uwierz mi - że stałbyś się bardziej wymagający i bardziej wrazliwy na obecne braki (zwłaszcza jakby Ci przyszło jechać upalnym latem w tłoku z zepsutą klimatyzacją i małymi lufcikami - każda minuta mniej okazałby się bardzo cenna dla Twojego stanu psych-fizycznego).
: 04 gru 2008, 10:35
autor: gburek
Bucefał pisze:Co do komfortu - 19 jest szybsza i ma więcej drzwi. Chyba nie trzeba więc nawet wsiadać, bo wiadomo z góry, że im mniej czasu zajmuje podróż, tym wyższy jej komfort
Jesli wydaje Ci się, że atut szybkości będzie wykorzystany to jesteś w błędzie. Z Pruszkowa do Włoch i tak wiecej niż 100 km/h nie pojedzie, a nie sądzę aby komuś chciało się układać specjalny rozkład, dla jednego obiegu, od Rembertowa do Miłosnej.
: 04 gru 2008, 10:36
autor: Flash8222
Bucefał pisze:Co do komfortu - 19 jest szybsza i ma więcej drzwi. Chyba nie trzeba więc nawet wsiadać, bo wiadomo z góry, że im mniej czasu zajmuje podróż, tym wyższy jej komfort.
Czy Ty myślisz, że 19WE będzie jeździć z prędkością 160 km/h na trasie S-2 zamiast 100 km/h tak jak teraz 14WE?
Halo, zejdź na ziemię, podróż będzie trwała tyle samo co teraz...
: 04 gru 2008, 11:09
autor: Bucefał
Pewnie nie tyle, ale trochę krócej mogłaby. Poza tym, od czegoś trzeba przecież zacząć. Gdyby nie kupowano lepszych wagonów, bo większość to gorsze to do dziś siedzięlibyśmy na drzewach.
Czym się takim różni połączenie Lotnisko-Sulejówek, Legionowo, czy gdzie tam mają te pociągi jeździć, od s-2?
: 04 gru 2008, 11:20
autor: gburek
Bucefał pisze:Czym się takim różni połączenie Lotnisko-Sulejówek, Legionowo, czy gdzie tam mają te pociągi jeździć, od s-2?
Tym, że będzie obsługiwane nowym, jednolitym taborem i wtedy można próbować bawić się w skracanie czasu jazdy. Na S2 przy różnych parametrach ezt raczej trudno to uczynić.
: 04 gru 2008, 11:50
autor: Bucefał
wydawało mi się, ze na trasach do Piaseczna, Legionowa, czy Sulejówka - gdzie mają jeździć te składy jeżdżą/będą jeździć też i inne - niekoniecznie równie szybkie - pociągi...
czy trasy 19-tek będą omijały tunel średnicowy, który jest ponoć głównym wąskim gardłem?
: 04 gru 2008, 14:43
autor: gburek
Bucefał pisze:czy trasy 19-tek
Nikt nigdy nie powiedział że to 19WE. Ona będzie tylko na eksploatacji obserwowanej.
: 04 gru 2008, 20:06
autor: kajo
Flash8222 pisze:Czy Ty myślisz, że 19WE będzie jeździć z prędkością 160 km/h na trasie S-2 zamiast 100 km/h tak jak teraz 14WE?
Halo, zejdź na ziemię, podróż będzie trwała tyle samo co teraz...
A przepraszam 19WE ma takie samo przyśpieszenie co 14WE?
Jak tak to ja poproszę KM z jej zapyziałą ofertą i Flirtami w przyszłości.
: 04 gru 2008, 20:38
autor: gburek
kajo pisze:A przepraszam 19WE ma takie samo przyśpieszenie co 14WE?
Nie, ale jak kilka typów pojazdów bedzie obsługiwało tą samą linie to zawsze rozkład będzie układany pod ten "najsłabszy".
: 04 gru 2008, 20:56
autor: kajo
A nie można tak jak z Flirtami? Chociaż jeden obieg szybszy?
: 04 gru 2008, 21:05
autor: rufio198
kajo pisze:A nie można tak jak z Flirtami? Chociaż jeden obieg szybszy?
Można - tylko jak wyjedzie wolniejszy to wtedy automatycznie będzie ciągle opóźniony.