Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 20 kwie 2007, 12:36

Podaż komunikacji na trasie Gocław - Praga trzeba ciąć, a nie wzmacniać #-o

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 kwie 2007, 12:40

Nie ciąć, a zracjonalizować. Układ 15+30 jest znacznie lepszym niż 20+30, gdyż kursy się w ten sposób nie zdudniają.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 20 kwie 2007, 13:23

A jeszcz lepszy jest układ 15+0, jeśli zapewnia odpowiednią podaż :P

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 20 kwie 2007, 13:50

Dennis pisze:Podaż komunikacji na trasie Gocław - Praga trzeba ciąć, a nie wzmacniać #-o
A właśnie że ta relacja powinna być wzmacniana.
Biorąc pod uwagę plany ograniczenia ilości autobusów na Trakcie i planowany buspas na M Ś-D niedlugo pewnie dojdzie do sytuacji że aby dojechac w okolice Starowki bedzie się opłacało jechac do Wileniaka i tam przesiadac się w inny autobus lub tramwaj.
A zarówno 509 jak i 416 nie jeżdżą już w tej chwili puste a OBIE linie mają całkiem przyzwoite zapelnienie (te wtyczki i dodatki świąteczne z jakiegos powodu tam są wysyłane)

Awatar użytkownika
bambi
Posty: 164
Rejestracja: 16 maja 2006, 15:22
Lokalizacja: Kabaty // Gocław

Post autor: bambi » 21 maja 2007, 22:33

Od kilku dni modernizowana jest ulica Jugosławiańska (przy Manteuffla), z tego co widzę budują zatoki autobusowe (przynajmniej od strony zewnętrznej "okręgu").

Zapowiada się powoli nowy przystanek, czy coś wiadomo jakie linie mają tędy puścić (123, 151)?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 maja 2007, 22:37

Te dwie powinny wystarczyć.
Swoją drogą świat się wali. Wystarczy wyjechać na pół roku z kraju i tyle rzeczy się od razu przeistacza z kategorii "niedasię" do kategorii "wykonano"
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 21 maja 2007, 23:02

A ja wciąż czekam na coś do Centrum na Umińskiego :)
Ale może jak otworzą TS i coś jeżdżace nową trasą puszczą przez Goclaw to da się jakieś E-5 puścić przez Wilgę.

I ciekawe kiedy Bora zamierzają oddać.
Jeśli 123 wyląduje na Jugosłowiańskiej (a raczej to jest pewne) to pogorszą mi się przesiadki na Wilgę. Dotąd jadąc takim 147 czy 416 wysiadalo się na Bora , stawalo na środku i czekalo czy przyjedzie coś z pary 509,111 czy 123,301 teraz 123 z tego wypadnie.
W drugą stronę podobnie, traci sie mozliwośc dogodnej przesiadki ze 123 w E-5 i 507.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 22 maja 2007, 0:33

Sory, ale nie czytałem tematu od początku.
Jeżeli bym coś miał robić to tylko w ten sposób, że 143 pokręcić na Abrahama i Meissnera, 301 wyprostować Fieldorfa, a 123 Meissnera, Jugosłowiańską i Umińskiego i koniecznie 111 przywrócić do poprzedniego stanu przez Bora. To są moje propozycje, ale przede wszystkim chodzi mi o to, żeby za dużo linii nie jeździło np. Meissnera, bo moim zdaniem puszczenie pałek przez Meissnera nie było za dobrym pomysłem. ZTM się z tego w pewnym momencie wycofał, ale prawdopobonie później znowu dostał 5 listów i znowu się ugiął.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
bambi
Posty: 164
Rejestracja: 16 maja 2006, 15:22
Lokalizacja: Kabaty // Gocław

Post autor: bambi » 22 maja 2007, 14:03

Ikarus 5780 pisze:Jeżeli bym coś miał robić to tylko w ten sposób, że 143 pokręcić na Abrahama i Meissnera
Co to, to nie! Na Gocławiu ma sensowną trasę - przez środek osiedla (powiedzmy że dla większośći w strefie dojścia), a jednocześnie szybko przejeżdża przez Gocław i dzięki temu pełni funkcje tranzytowe. Kręcenie nim na Gocławiu zniechęci pasażerów jadących np. z Płowieckiej/Grochowa na Sadybę/Ursynów, bo takie relacje linia ta również obsługuje.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 maja 2007, 15:30

To fakt. 143 kręcić się nie powinno. Wystarczy 301. Do pełni szczęścia brakuje wyprostowania 416 przez Bora-Komorowskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 22 maja 2007, 15:59

ciekawe co pojedzie przez TS i kawałek Gocławia na druga stronę Wisły :)?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 maja 2007, 16:04

Się znaczy przez najnowszy kawałek TS? Zapewne nic. Z racji tego, że nie m tam żadnych przystanków jest to komunikacyjna pustynia, a żadne z osiedli na wschód od węzła Płowiecka nie będzie w stanie wygenerować odpowiedniego potoku w stronę Mokotowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5302
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 maja 2007, 16:10

Niby tak by się wydawać mogło... Ale czy takie Targówki są ważniejsze od Mokotowa? Bo takie 145 czy 199 sobie jeżdżą z "osiedli na wschód od węzła Płowiecka" ;-) .

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 22 maja 2007, 16:13

Bo to są połączenia interpraskie ;) Śmiem twierdzić, że dla Mokotowa też Ochota, czy Włochy są ważniejsze od Targówka.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 22 maja 2007, 16:14

linia xxx XXXXX ( :) ) - ... - Marsa - TS - Bora Komorowskiego - Fieldorfa - Wał M. - TS - ... - XXXXX

(przy skrzyżowaniu z Płowiecką przystanki będą na tej samej wysokości tyle, że bardziej na wschód / zachód od obecnie zlokalizowanych)

albo
linia przyspieszona z pominięciem zawijasa prze Gocław

ODPOWIEDZ