Absurdy rozkładowe
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
W godzinach szczytu to wątpię, żeby faktycznie na tych Stegnach stali pół godziny. Prędzej zapas na zbicie opóźnień.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jeśli wierzyć właściwemu przypisaniu pojazdów do rozkładu w Google Maps, to na Dolnej w kierunku Stegien za minutę powinny być dwa 172, z czego jedno z 30, a drugie z 14-minutowym opóźnieniem. Czyli wychodzi że faktycznie postoju w niektórych przypadkach nie zostaje prawie w ogóle.
W przeciwieństwie do 172 to 141 dalej ma opóźnienia. Ale pewnie dochodzi jeszcze Trasa Łazienkowska i brak możliwości postoju więcej niż 2 autobusów na Witolinie.
A gdzie 141 ma korki na TŁ?Georg pisze:W przeciwieństwie do 172 to 141 dalej ma opóźnienia. Ale pewnie dochodzi jeszcze Trasa Łazienkowska i brak możliwości postoju więcej niż 2 autobusów na Witolinie.
ŁK
- ZielonyJamnik
- Posty: 1023
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Skoro nie jest tak mało to czemu są PTRy? Tam bez szczytu i bez buta na kółko łapie się - 20 (-15 Wymiociny, - 5 Szczęśliwice)
Aktualnie na 184 potrzeba jest przerobienia 09 brygady na calaka i puszczenie linii przez lasek na Wymiocinach
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Wystarczy wywalić podjazdy (chociaż w godzinach szczytu) do PKP Zacisza-Wilna i już +18 minut postoju na kółko. Efekt jest taki, że często 156 i 356 jedzie w parze (czasem losowo, czasem rozkładowo!). Lepsze byłoby 356 co 15 minut niż co 10-20 minut. Albo jak było planowane 156 skrócone do Wilna, a 356 na Wschodni. Podobno ZTM ma jakiś pomysł na tę linię.Walas pisze: ↑20 kwie 2023, 14:58Ktoś kto układał RJ dla linii 156 powinien dostać medal , bo to jest śmiech na sali. Godziny szczytu i przerwy na Metro Młociny 7min, potem 9min.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
Rembertów z podjazdami na Wschodni ? Potem wrócić do lewarów z PKS Grodzisk i jazda
ŁK
O! To prawda. Podjazdy na Zacisze-Wilno powinny być wariantowo a nie w każdym półkursie przez cały dzień.ashir pisze: ↑20 kwie 2023, 18:47Wystarczy wywalić podjazdy (chociaż w godzinach szczytu) do PKP Zacisza-Wilna i już +18 minut postoju na kółko. Efekt jest taki, że często 156 i 356 jedzie w parze (czasem losowo, czasem rozkładowo!). Lepsze byłoby 356 co 15 minut niż co 10-20 minut. Albo jak było planowane 156 skrócone do Wilna, a 356 na Wschodni. Podobno ZTM ma jakiś pomysł na tę linię.Walas pisze: ↑20 kwie 2023, 14:58Ktoś kto układał RJ dla linii 156 powinien dostać medal , bo to jest śmiech na sali. Godziny szczytu i przerwy na Metro Młociny 7min, potem 9min.
Wczoraj znajomy jeździł 5 brygadę i był przyjazd na -22 na Metro Młociny (4 brygada -28), odjazd ponad -30.
Tryb SB od 07:30 od brygady 2 i potem ekspedytor z Młocin musiał kombinować i robić PTRy żeby brygady weszły w swój czas. Po prostu gratulacje dla twórcy rozkładu i postojów na tej linii.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- AdamKlocusky
- Posty: 679
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
A gdyby tak uruchomić linię 370 kursującą tylko w DP na trasie PKP Zacisze-Wilno <-> Dw. Wschodni (Kijowska) z jednoczesnym wycofaniem 156 z wjazdu kieszeniowego?Walas pisze:O! To prawda. Podjazdy na Zacisze-Wilno powinny być wariantowo a nie w każdym półkursie przez cały dzień.ashir pisze: ↑20 kwie 2023, 18:47Wystarczy wywalić podjazdy (chociaż w godzinach szczytu) do PKP Zacisza-Wilna i już +18 minut postoju na kółko. Efekt jest taki, że często 156 i 356 jedzie w parze (czasem losowo, czasem rozkładowo!). Lepsze byłoby 356 co 15 minut niż co 10-20 minut. Albo jak było planowane 156 skrócone do Wilna, a 356 na Wschodni. Podobno ZTM ma jakiś pomysł na tę linię.
W szczycie czy cały dzień? Jeśli co pół godziny to trzeba 2 brygady.
Ale zdajecie sobie sprawę, że 156 bez wjazdów na Wilno jest KOMPLETNIE NIEPOTRZEBNE?
Po prostu jeśli Wilno chce mieć autobus do pociągu, to nie co pół godziny i nie, na miłość boską, linię z Huty!
To praskie 156 to jest w ogóle jakieś inne wcielenie nieśmiertelności 103. Wcześniej jako 140 przerzucane z ulicy na ulicę, zawsze śmieciowe.
Pewnie nie jest to największy priorytet, żeby solidnie zbadać potoki i potencjał, ale może jednak 156 zostawić na Targówku w cholerę jako 356 w DP aż umrze albo ożyje, a z 356 zrobić całodzienne 156 Metro Trocka - Wilno - Dw.Wschodni co jednak te 15 minut, dając przynajmniej jakieś pozory tego, żeby potok na nim zbudować.
Po prostu jeśli Wilno chce mieć autobus do pociągu, to nie co pół godziny i nie, na miłość boską, linię z Huty!
To praskie 156 to jest w ogóle jakieś inne wcielenie nieśmiertelności 103. Wcześniej jako 140 przerzucane z ulicy na ulicę, zawsze śmieciowe.
Pewnie nie jest to największy priorytet, żeby solidnie zbadać potoki i potencjał, ale może jednak 156 zostawić na Targówku w cholerę jako 356 w DP aż umrze albo ożyje, a z 356 zrobić całodzienne 156 Metro Trocka - Wilno - Dw.Wschodni co jednak te 15 minut, dając przynajmniej jakieś pozory tego, żeby potok na nim zbudować.
ŁK
- ZielonyJamnik
- Posty: 1023
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ostatnio coś znowu grzebano w rozkładzie 517, niestety zastosowano manerw z 184 robiąc dłuższe postoje na krańcu, gdzie są duże opóźnienia, nie dając nawet 15min na drugim. A więc w centrum zrobiono 19min, a na Ursusie 12min i nie ma szans (nie łamiąc przepisów) wyrobić się na jakąś 15min przerwę. Róbcie tak dalej
Mkną po koleinach zielone jamniki...