Strona 35 z 91

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 26 lip 2016, 13:02
autor: person
Co słychać na placu budowy na al. Solidarności?
Bo w internetach można znaleźć takie coś od Floriańskiej 6:
Floriańska 6 na FB pisze: Pragniemy poinformować opinię publiczną, że zdaniem F6 inwestor trwającej przebudowy skrzyżowania Jagiellońska+Solidarności - Tramwaje Warszawskie - nie dysponuje prawidłową organizacją ruchu dla tego skrzyżowania, która mogłaby zostać wprowadzona po zakończeniu jego przebudowy. Tzw. projekt zamienny, o którym pisała prasa, uwzględniający dąb w al. Solidarności oraz potwierdzający rezygnację z bramownicy, obejmuje jedynie fragment skrzyżowania i jest niespójny z organizacją ruchu sprzed rozpoczęcia budowy II linii metra, a projekt bazowy dla okolicy Pl. Wileńskiego po zakończeniu budowy II linii metra utracił ważność w zakresie dotyczącym skrzyżowania. W związku z tym, apelujemy do decydentów, w tym Wiceprezydenta Jacka Wojciechowicza, aby organizacja ruchu na tym skrzyżowaniu, która zdaniem F6 powinna zostać przygotowana, zaopiniowana i zatwierdzona w całości od nowa, była zgodna z oczekiwaniami społeczności lokalnej, zapisami MPZP, Zintegrowanego Programu Rewitalizacji, strategią transportową oraz uwzględniała lokalny charakter południowego odcinka ul. Jagiellońskiej na Starej Pradze. Apelujemy, aby połączenie Starej i Nowej Pragi było nowoczesne, przyjazne dla pieszych i rowerzystów i nie stanowiło korytarza tranzytowego dla Tirów i innych gabarytów w poprzek torów tramwajowych. Uważamy, że zastępowanie miejsc postojowych na jezdni dodatkowym pasem ruchu do skrętu przed 2 przejściami dla pieszych przy LO Władysława IV jest rozwiązaniem anachronicznym, niebezpiecznym i ukierunkowanym na przepustowość a nie na uspokojenie ruchu i rewitalizację. Nie podoba nam się pozostawienie miejsc postojowych na chodniku w odległości ok. 1 m od przejścia dla pieszych przed budynkiem Solidarności 53 oraz nieprzywrócenie tam 3 mis na drzewa po zakończeniu budowy II linii metra. Nie rozumiemy, dlaczego nie przewidziano przejścia dla pieszych po zachodniej stronie skrzyżowania i dlaczego nie przewidziano dogodnych rozwiązań dla rowerzystów w relacji północ-południe. Jeśli zaprojektowanie właściwej organizacji ruchu jest dla decydentów zbyt skomplikowane, istnieje alternatywa - przywrócenie organizacji ruchu sprzed budowy II linii metra, co obiecano mieszkańcom i której to obietnicy nie dotrzymano.
https://www.facebook.com/florianska6/ph ... =3&theater

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 26 lip 2016, 13:58
autor: MichalJ
Nie rozumiemy, dlaczego nie przewidziano przejścia dla pieszych po zachodniej stronie skrzyżowania
... i dlatego żądamy likwidacji przejścia po stronie wschodniej?

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 26 lip 2016, 15:42
autor: Flash8222
Przecież lokatorzy z nowych bloków nie będą nadkładać drogi dlatego domagają się przejścia po swojej str.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 26 lip 2016, 22:55
autor: Łukasz
Jak zrobic nowoczesne połączenie Nowej i Starej Pragi bez przejazdu przez Al.Solidarnosci? Jak zrobic przejazd bez tranzytu? Tiry to chyba tam nie jeździły i tak:/

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 27 lip 2016, 6:09
autor: pawcio
Jeździły bo nawet zakazy nie miały. Podstawowy problem leży w tym że to taka sprytna rekompensata dla kierowców za zwężenie Targowej. Chyba nie o to chodziło.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 27 lip 2016, 18:14
autor: Bastian
Za CO, przepraszam?! Ktoś zwęził Targową?!

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 27 lip 2016, 18:39
autor: pawcio
W stronę Wileńskiego do Ząbkowskiej jeden pas znikł.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 27 lip 2016, 19:09
autor: MichalJ
Niezależnie od tego, połączenie Pragi Północ i Południe wyłącznie Targową i Wybrzeżem Szczecińskim było bez sensu.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 27 lip 2016, 20:34
autor: Łukasz
Nie wiem zależnie od czego, ale megakorki na Targowej po otwarciu metra zniknęły (choć moim zdaniem to raczej dzięki przeniesieniu przystanku pod Dyrekcję, bo lewy pas raczej zawsze jakoś się poruszał, a środek blokowały wymieniające się autobusy - te prosto/w lewo z tymi skręcającymi w prawo).

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 27 lip 2016, 22:19
autor: Emyl
MichalJ pisze:Niezależnie od tego, połączenie Pragi Północ i Południe wyłącznie Targową i Wybrzeżem Szczecińskim było bez sensu.
Jagiellońską zawsze można było przejechać. To, że nie było możliwości jazdy prosto, nie oznaczało, że przejazdu nie było. Pamiętaj, że jakiś procent podróży tego typu, to podróże kończące się np. gdzieś na wschód od Hallerplatzu. Obecny układ sprzyja przerzucaniu tranzytu z Grochowa na Żerań i dalej właśnie przez Jagiellońską, co jest w pewnym sensie patologiczne zważywszy na parametry tej ulicy.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 27 lip 2016, 23:50
autor: MichalJ
Emyl pisze:
MichalJ pisze:Niezależnie od tego, połączenie Pragi Północ i Południe wyłącznie Targową i Wybrzeżem Szczecińskim było bez sensu.
Jagiellońską zawsze można było przejechać. To, że nie było możliwości jazdy prosto, nie oznaczało, że przejazdu nie było.
Taka sofistyka mnie przerasta.

Po mojemu Jagiellońską z Pragi Północ na Południe nie można było przejechać.

Pewnie się zaraz dowiem, że można było przejechać Sierakowskiego i Rzeszotarskiej.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 28 lip 2016, 0:38
autor: Emyl
Można było Jagiellońską dojechać do Solidarności, skręcić w prawo, potem w lewo w Targową i dalej tak jak 509. Przejazd był zatem możliwy i to nie w strumieniu samochodów jadących Targową na pozostałym jej odcinku, bo skręt następował w innej fazie świateł.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 28 lip 2016, 23:25
autor: Os0
Czyli ciągle mieliśmy dwie możliwości.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 29 lip 2016, 11:23
autor: Flash8222
Czy remont zwrotnic przy pl. Starynkiewicza oraz dylatacji na wiadukcie mostu Poniatowskiego spadł na przyszły rok?

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 29 lip 2016, 11:28
autor: pawcio
Spadł.