Solbus Solcity
: 24 sty 2015, 10:24
Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.osa pisze:Niestety, Solbus nie należy do moich ulubionych marek, jeśli chodzi o wygląd. Nr 1 to dla mnie mercedes, nr 2 MAN, nr 3 Solaris.
ale ten numer ID (VIN?) jest o 1 przesuniętypawcio pisze:Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
Bez przesady - zaraz każdy pasażer będzie wsadzał nos w tabliczkę znamionową i patrzył czy VIN się zgadza z tablicą rejestracyjną? Jedyne co zauważą to to że jest cichy - nawet większość nie będzie miała pojęcia że autobus jest na gaz - chyba że zobaczą tą małą zieloną naklejkę.Łukasz pisze:ale ten numer ID (VIN?) jest o 1 przesuniętypawcio pisze:Zrobili tylko jest przesunięcie o 50.
Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osiGlonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osiGlonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
Wolałbyś zbiornik LNG wywalić na dach by autobus był jeszcze wyższy niż hybrydy? Ciężko by było z wjazdem na hale... pomyślałeś o tym?Emyl pisze:A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi
O gazowcach się nie wypowiadam, nie trafiłem. Tym niemniej liczba miejsc dostępnych z poziomu podłogi czyni wersję dieslowską pierwszym prawdziwie niskopodłogowym pojazdem we flocie MZA.primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osiGlonojad pisze:Układ wnętrza ma natomiast jeden z lepszych, wykończeniem też wcale nie ustępuje choćby tureckiej produkcji.
Poczekaj na elektrobusyEmyl pisze:A czwórka przy silniku po lewej stronie przemieniła się w dwójkę. Proponuję nad tymi dwoma miejscami dać tabliczkę pt. "ściana płaczu". Za nic nie chciałbym tam usiąść. Taki rozrost instalacji silnikowych jest przerażający.primoż pisze:Ta, szczególnie zbiornik paliwa w środkowej osi
Z tego co podaje omnibus to 15 Lutegomichał1984 pisze:Dobra to co można liczyć na wyjazd na trasę z początkiem lutego?
Żeby nie było niedomówień: pisałem o wersji dieslowskiej. A ta ma ten cholerny zbiornik (to ON, jak wydaje mi się, czy jednak Ad Blue?) umiejscowiony w środkowej osi nie jest złym rozwiązaniem. Kilka razy tam przechodziłem i miałem szczęście to robić w takim momencie, że stali tam pasażerowie. Ja rozumiem, że ostatnio przytyłem, niemniej chciałbym przejść nie pocierając swym brzuchem o ludzi tam stojących.Glonojad pisze:O gazowcach się nie wypowiadam, nie trafiłem.
Pewnie liczą na bożą pomoc w bezawaryjnej eksploatacji gazowcówashir pisze:Poza tym dziwnie tak zaczynać eksploatację od niedzieli.