(!) Tramwajem na Tarchomin

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 sty 2013, 15:39

Bastian pisze:
MeWa pisze:Zdziwisz się, ale dwa razy więcej. 5-6 tysięcy osób w DP.
Po tygodniu? :>
Po kilku miesiąsach, po tygodniu to nie wiem, czy znajdę.
Zresztą na początku wahadło było co 15 minut, botem się poprawiło do 12 i wreszcie do 9 minut.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 sty 2013, 15:48

Piter232 pisze:Bo, jakby nie patrzeć, w momencie zakorkowania się Mostu tramwaj z miejsca stanie się o niebo atrakcyjniejszy.
Węzły raczej się równoważą, więc o korki bym się martwił dopiero przy remoncie mostu Grota (a i tak pochodne od ewentualnego zakorkowania Modlińskiej/Wisłostrady).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 sty 2013, 15:52

Wolfchen pisze:
Piter232 pisze:Bo, jakby nie patrzeć, w momencie zakorkowania się Mostu tramwaj z miejsca stanie się o niebo atrakcyjniejszy.
Węzły raczej się równoważą, więc o korki bym się martwił dopiero przy remoncie mostu Grota (a i tak pochodne od ewentualnego zakorkowania Modlińskiej/Wisłostrady).
Ale na ile tak naprawdę zakrokuje się Północny? Przecież taki objazd będzie tylko dla części wygodny. I nie wiem, czy takiej znacznej w porównaniu do tego, co z Grota korzysta.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 sty 2013, 16:16

Nieznaczne korki, bo to będą korki pochodne od innych ulic. Wiadomo, że jak Wisłostrada będzie stała, to będzie stał i zjazd na nią. Nie spodziewałbym się, aby te korki były na tyle poważne, żeby autobus przestał być atrakcyjny.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 sty 2013, 17:37

Piter232 pisze:Jak myślicie (a może ktoś ma jakieś szacunki) - długo tak jeszcze będzie?
Do zamknięcia Grota.
MeWa pisze:Po kilku miesiąsach, po tygodniu to nie wiem, czy znajdę.
Zresztą na początku wahadło było co 15 minut, botem się poprawiło do 12 i wreszcie do 9 minut.
Czyli w wahadle w cztery razy większej liczbie wagonów jeździło dwa razy więcej ludzi (przy podobnej częstotliwości)? A metro bardziej w środku miasta.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 sty 2013, 17:38

Jeśli most Grota będzie zamknięty, to nie bardzo będzie wybór, pasuje czy nie pasuje... Nawet jeśli postawią coś tymczasowego...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 sty 2013, 18:24

Most Syreny tymczasowo i zamykanie Grota połówkami, oidp.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

marian
Posty: 416
Rejestracja: 27 cze 2007, 1:07
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: marian » 29 sty 2013, 19:56

W zasadzie chyba tymczasowy most Krasińskiego :-k

esbek
Posty: 582
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:50
Kontakt:

Post autor: esbek » 29 sty 2013, 20:25

Mam pytanie do znawców. Czy jest możliwe, żeby po ruszeniu z budową dalszej trasy na Tarchomin oddawana była ona sukcesywnie po dwa, trzy przystanki? Bo można by było dalej zastosować zwrotnicę nakładkową i przedłużać linię przed skończeniem całego odcinka z pętlą.
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7696
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 sty 2013, 20:48

esbek pisze:Mam pytanie do znawców. Czy jest możliwe, żeby po ruszeniu z budową dalszej trasy na Tarchomin oddawana była ona sukcesywnie po dwa, trzy przystanki? Bo można by było dalej zastosować zwrotnicę nakładkową i przedłużać linię przed skończeniem całego odcinka z pętlą.
Technicznie możliwe. Gorzej z możliwościami mentalnymi....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 sty 2013, 21:15

...i taborowymi, jak na chwilę obecną. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 29 sty 2013, 21:35

esbek pisze:Mam pytanie do znawców. Czy jest możliwe, żeby po ruszeniu z budową dalszej trasy na Tarchomin oddawana była ona sukcesywnie po dwa, trzy przystanki? Bo można by było dalej zastosować zwrotnicę nakładkową i przedłużać linię przed skończeniem całego odcinka z pętlą.
Gazeta Stołeczna pisze:(...) Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Leszek Ruta powiedział "Gazecie", że także tarchomińska zawrotka będzie przenoszona w miarę wydłużania tego odcinka do skrzyżowania ul. Światowida i Mehoffera. Dopiero tam planowana jest klasyczna pętla, tymczasem każdy poprzedni odcinek na Tarchominie jest na wagę złota, żeby z tramwajów mogło korzystać jak najwięcej pasażerów.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... iala_.html
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 sty 2013, 22:07

KwZ pisze:
MeWa pisze:Po kilku miesiąsach, po tygodniu to nie wiem, czy znajdę.
Zresztą na początku wahadło było co 15 minut, botem się poprawiło do 12 i wreszcie do 9 minut.
Czyli w wahadle w cztery razy większej liczbie wagonów jeździło dwa razy więcej ludzi (przy podobnej częstotliwości)? A metro bardziej w środku miasta.
No nie, jednak tramwaj na Tarchomin jeździ co pięć minut, czyli prawie dwa razy więcej, wahadło obsługiwało jedną nową stację i ogólnie o połowę mniej przystanków, długość trasy 800 m, a nie 3,5 km, nie wiem w dodatku, czy mierzenie "wagonami" to właściwe porównanie, a do tego chyba nie zabierano części alternatyw dojazdowych (ale tu nie jestem pewien - nie pamiętam).
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7696
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 sty 2013, 22:17

Wolfchen pisze:...i taborowymi, jak na chwilę obecną. :-k
Na chwilę obecną nikt tam nie dobuduje nawet centymetra torowiska.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 sty 2013, 22:24

Tabor będzie za dwa lata, do tego czasu nikt tam łopatą nie ruszy.

ODPOWIEDZ