Strona 342 z 365

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 07 gru 2020, 22:15
autor: pawcio
A może w prawo w Banacha i potem zwrotka przy Pawińskiego?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 0:12
autor: KwZ
Nie twierdzę, że Groty, Coopera, Rembertów czy Syta wyglądają jak Włodarzewska pod względem zabudowy (Jana Kazimierza też nie). Twierdzę natomiast, że te pętle dałyby się jakoś obsłużyć jednokierunkowo i pod tym względem są podobne. Ważniejszą różnicą jest to, że pętla przez Sytą jest sporo większa, a więc w pechowym kierunku czas jazdy się znacznie zwiększa, być może więcej, niż wynosiłby zysk z większej częstotliwości. Nie chce mi się sprawdzać. Zresztą nawet ta Syta jest obsługiwana co 15/30/30 w obu kierunkach - zobaczymy, ile dostanie 208 w obu.

Myślę, że Bitwy jest także interesujące jako miejsce docelowe (trochę): kampus Ochota, Hale Banacha itp.
A może w prawo w Banacha i potem zwrotka przy Pawińskiego?
O, to ciekawy pomysł. GoogleEarth mierzy ok. 17,5 - 18 m między lewą krawędzią południowej jezdni Banacha a lewą krawędzią prawego pasa (średnica wewnętrzna). To byłoby do zrobienia autobusem 12 m? W internetach pojawiają się dane o średnicy zawracania np. 21,4 m (zewnętrznej), więc chyba tak. Potem byłoby jeszcze 180 m na powrót na lewy pas.

---
Ok, dałem się przekonać, że Włodarzewska łaknie dojazdu do cywilizacji na Grójeckiej.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 11:16
autor: Emyl
Glonojad pisze:
07 gru 2020, 17:54
Ale może jestem skrzywiony, w tramwajach lewoskręt to jest podstawa zawracania na pętli (póki co mamy w Warszawie dokładnie jedną prawoskrętną i to jeszcze nieliniową).
What?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 11:22
autor: Glonojad
Na Woronicza tramwaje zawracają w prawo. Na wszystkich pozostałych pętlach - w lewo. Łącznie z uliczna na Stalowej.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 11:28
autor: Emyl
No jak w prawo. W lewo zawracają, z obu stron zresztą.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 11:45
autor: Glonojad
W prawo. Nawet peron jest od środka. Byłeś tam w ciągu ostatnich 4 lat?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 11:46
autor: Glonojad

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 11:51
autor: Emyl
Byłem, ale po torach nie łaziłem :term:
Jestem w ciężkim szoku XD

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 16:46
autor: Łukasz
Przy Banacha x Pawińskiego to pewnie i przegubem zawrócisz...

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 19:45
autor: Glonojad
Emyl pisze:
08 gru 2020, 11:51
Byłem, ale po torach nie łaziłem :term:
Jestem w ciężkim szoku XD
Nieskromnie powiem, że miałem udział w tym rozwiązaniu - udało się dzięki temu wydłużyć peron w stronę Wierzbna.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 19:48
autor: michael112
Nie da się tam zrobić pętli ulicznej lewoskrętnej Grójecka-Dickensa-Pawińskiego-Banacha-Grójecka? Od biedy może być też prawoskrętna: Grójecka-Dickensa-Białobrzeska-Bitwy-Grójecka.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 21:58
autor: KwZ
Można, tylko po co? Już lepiej dowieźć obukierunkowo do Bitwy i zawrócić jak zaproponował Pawcio.

Lewoskrętna ominie Dickensa 01 (i Wiślicką), za to dowiezie bliżej szpitala i kampusu.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 22:03
autor: Glonojad
Dowiezie też na pętlę, żeby wsiąść w tramwaj na każdy z trzech ochockich kierunków na pętli jeszcze. To takie głupie wcale nie jest.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 08 gru 2020, 22:09
autor: KwZ
W sensie, że wsiadanie w 1, 14, 25 jest wygodniejsze na pętli niż na Bitwy?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 09 gru 2020, 17:11
autor: Glonojad
Pewnie. Mniej świateł, usiąść mozna.