Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
Czyli 128 i 504 (z ew. podbijaniem częstotliwości obu) na ŻiW to za słaba alternatywa dla 175, tak?
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
128 jako wiodące na ŻiW już było i wygląda na to że się nie sprawdziło skoro znowu się wyrównano częstotliwości obu linii. Szkoda mi tego, ale trzeba oddać że:
a) na połączonym 128 i 175 teraz jest równe 7,5 w międzyszczycie, zamiast 10-5-10 a są relacje studenckie z ŻiW na Uniwersytet które przed pandemią generowały niezabieralność
b) sporo ludzi bierze się na przystanku KOR, pewnie z okolicznych biurowców - ich 504 nie obsłuży
c) szkoda byłoby ciągnąć 504 na Ursynów co 7,5 minuty
a) na połączonym 128 i 175 teraz jest równe 7,5 w międzyszczycie, zamiast 10-5-10 a są relacje studenckie z ŻiW na Uniwersytet które przed pandemią generowały niezabieralność
b) sporo ludzi bierze się na przystanku KOR, pewnie z okolicznych biurowców - ich 504 nie obsłuży
c) szkoda byłoby ciągnąć 504 na Ursynów co 7,5 minuty
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
A jeszcze Baleya jest po drodze które nie ma ani 128, ani 504.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rejon ZP Baleya nie jest w strefie ciążenia do PKP SKM KM ŻiW? (a do tego ma 188 dla tych, którzy nie jadą do pl. Zawiszy i DWC)
Może i by był, jakby dało się przejść z końca peronu. Ale niestety, kładka górą to za duża inwestycja. Już nie mówiąc o Marinie, na stronę której nie da się przejść dołem, by nie stać na światłach.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Myślę, że nie ma co się opierać istnieniu 175 na odcinku Lotnisko - pl. Zawiszy, to jednak naturalny ciąg, ale uważam że powinien być równie naturalnie przedłużony do M2. Podbijanie skrętnej relacji 504 na Sasankach nie wydaje mi się z kolei uzasadnione, ta linia pracuje skrajnie odcinkowo i w relacjach międzydzielnicowych jest średnio atrakcyjna.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Czyli co proponujesz? 175 Lotnisko - MR Daszyńskiego? I na Krakowskim samo 128?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Remont Harfowej i dokończenie wlotu Włodarzewskiej do AJ - to podstawowe przeszkody.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Gdybym miał jakąś kompleksową propozycję, to bym przedstawił, ale od paru dni myślę w wolnych chwilach i nie wymyśliłem.
[edit] w pewnym momencie moich rozważań dotarłem do 154 CH Blue City - Metro Kabaty i wtedy postanowiłem jednak odpoczać
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1599
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Czy w tej bajce były smoki?
Przypominam tylko, że w czasach precovidowych 504 było wzmacniane na Ursynowie. Moim zdaniem mocne Kabaty-Mordor-ŻiW-RDasz jest sexy.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Pytanie gdzie je zakrańcować i czy korki do placu Zawiszy jej nie zabiją. Teraz nie jest tak źle, ale przed pandemią korki za RDaszyńskiego były normą.Daniel_FCB pisze: ↑15 maja 2021, 23:15Czy w tej bajce były smoki?
Przypominam tylko, że w czasach precovidowych 504 było wzmacniane na Ursynowie. Moim zdaniem mocne Kabaty-Mordor-ŻiW-RDasz jest sexy.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Moim zdaniem nie da się pogodzić mocnego 175 i mocnego 504 na Żwirkach, tam trzeba coś sprytnie skomasować. Myślałem o uzwyklonym 504 przez Cybernetyki (żeby obsłużyć ZP 17 Stycznia), ale wtedy traci się przesiadkę na kolej. W efekcie pozostaję jednak zwolennikiem rozcięcia 504 na skręcie.Daniel_FCB pisze: ↑15 maja 2021, 23:15Czy w tej bajce były smoki?
Przypominam tylko, że w czasach precovidowych 504 było wzmacniane na Ursynowie. Moim zdaniem mocne Kabaty-Mordor-ŻiW-RDasz jest sexy.
No ja wiem, nie ma buspasa, więc nie ma linii, więc nie ma potrzeby wyznaczenia buspasa. Nie dajmy się znów w tę pętlę zagonić, dojazd do M2 jest potrzebny z całej Ochoty i nie tylko, jeśli nie ma bezpośredniego tramwaju, trzeba wyciągnąć autobus i wyznaczyć buspas.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
No ja jestem za bus-pasem, pytanie tylko, czy w realiach Warszawskich dla jednej, nawet dość mocnej linii jest to możliwe. No i gdzie kraniec, by na dojeździe do bus-pasa jej nie zabić.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Towarowa > Prosta > Rondo Daszyńskiego 02 > Przyokopowa > Grzybowska > Towarowa (stanowisko postojowe na prawym pasie za skrzyżowaniem z Grzybowską) > Rondo Daszyńskiego 03. Moim zdaniem nic rozsądniejszego wymyślić się nie da (opcjonalnie zamiast Przyokopowej może być Karolkowa, ale wtedy wychodzi jeszcze więcej km).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przecież zatoka w zespole Rondo Daszyńskiego jest nieczynna. Chyba, że mówimy o dwóch liniach ze Żwirek, tj. i 504, i 176.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.