Stacja A-19 Marymont

Moderator: JacekM

Flash8222
Posty: 7632
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 21 maja 2007, 20:39

Andrzej pisze: Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
No faktycznie podejrzana jest ta przebudowa magistrali ciepłowniczej :D

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8483
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 maja 2007, 20:40

Andrzej pisze:Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
Może lepiej wybierz się na Żoliborz i zobacz jak to "podejrzanie" zerwali szyny tramwajowe na Gdańskiej, zamiast pleść androny? (wczesniej było rozkopane przy Szkole Pożarniczej)

[ Dodano: 2007-05-21, 20:41 ]
Flash8222 pisze:No faktycznie podejrzana jest ta przebudową magistrali ciepłowniczej
A nie budowa kolektora ściekowego? :>
Z powodu magistrali to chyba "podejrzanie" usunęli czasowo 27 z Potockiej? ;-)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 maja 2007, 20:43

Zmiana tras tramwajów nie ma najmniejszego związku z metrem, wątpię, żeby TW tak gładko oddałyh pasażerów Metru. Priorytet na linii metra mają pociągi do Kabat, więc Marymont stał, stoi i stać będzie. I nic się z tym nie zrobi. Pociągi odjeżdżają wg czasu wyświetlanego na Marymoncie i zegar na Placu Wilsona ustawia automatycznie czas (9-8-7-6 minut w zależności od pory dnia) od momentu odjazdu pociągu do Marymontu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 maja 2007, 20:44

Flash8222 pisze:
Andrzej pisze: Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
No faktycznie podejrzana jest ta przebudowa magistrali ciepłowniczej :D
No już dobrze, ale mogli to robić w wakacje. To naprawdę bardzo uciążliwe przesiadać się 4 razy jadąc do szkoły. (ps. często nikogo nawet tam nie widzę).

[ Dodano: 2007-05-21, 20:47 ]
MeWa pisze:Zmiana tras tramwajów nie ma najmniejszego związku z metrem, wątpię, żeby TW tak gładko oddałyh pasażerów Metru. Priorytet na linii metra mają pociągi do Kabat, więc Marymont stał, stoi i stać będzie. I nic się z tym nie zrobi. Pociągi odjeżdżają wg czasu wyświetlanego na Marymoncie i zegar na Placu Wilsona ustawia automatycznie czas (9-8-7-6 minut w zależności od pory dnia) od momentu odjazdu pociągu do Marymontu.
a czy naprawdę nie dało się dać co 3 kursu metra na Marymont?
sytuacja z dziś - zegarek: 5 minut. przyjechało po chwili.
sytuacja z niedawna: odjazd za 30 sekund, ileś sekund później: odjazd za 20 sekund i tak stało z kilka dobrych minut jeszcze,,
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 08 cze 2007, 9:15

O rany co się dzieje z organizacją ruchu wahadła. Dziś rano stałem przed Wilsona 5 min 20 s. to zupełny bezsens zwłaszcza, że linia główna kursuje co 6 minut :!: Nie zacytuję komentarzy pasażerów pozwólcie.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 cze 2007, 14:54

Widocznie system nawalił, że wahadło nie dostało pozwolenia na wjazd, bo nie podejrzewam, żeby aż taki długi czas oczekiwania w tunelu był stałym zjawiskiem.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 25 cze 2007, 9:48

MeWa pisze:Widocznie system nawalił, że wahadło nie dostało pozwolenia na wjazd, bo nie podejrzewam, żeby aż taki długi czas oczekiwania w tunelu był stałym zjawiskiem.
Niestety coś jest niezbyt dobrze chyba z organizacją ruchu, dziś (pon.) po 8.40 pociąg stał w tunelu znowu ponad 4 min 25 s., maszynista wyłączył (tak mi się wydawało) światła przednie. Uważam, że jeżeli metro ma na czyms oszczędzać w wakacje to powinno zawiesić na dwa miesiące to wahadło. Zbytniej straty nie będzie a oszczędności trochę.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 25 cze 2007, 18:18

Co to za oszczędność przy spadku wpływów ze stawki za wagonokm, kiedy stację i tak trzeba utrzymywać...
A maszyniści bardzo często wyłączają światła przednie w wahadle, by pewnie nie prowokować pasażerów na peronie.
Natomiast rano bezwzględny priorytet powinny mieć pociągi w kierunku Kabat ze stacji Plac Wilsona, nawet kosztem wahadła.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 26 cze 2007, 17:14

MeWa pisze:Natomiast rano bezwzględny priorytet powinny mieć pociągi w kierunku Kabat ze stacji Plac Wilsona, nawet kosztem wahadła.
Tylko po co w takim razie wahadło ? Aby sobie jeździło dla samego jeżdżenia ?
A czemu nie można zamknąć stacji w wakacje, pytam bez złośliwości. Jak mamy oszczędzać to idźmy na całość. To już wolę aby to wahadło sobie stało a 116 nie miało ciętego rozkładu na wakacje (a podobno od 1.07 tam ma być) bo dziś nie mogłem się o 8.20 dostać u siebie na Aspekcie do busa.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 cze 2007, 19:19

Jak widać z wahada też korzystają pasażerowie, poza tym w chwili obecnej na odcinku wahadła nie kursują tramwaje.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 27 cze 2007, 0:55

MeWa pisze:Widocznie system nawalił, że wahadło nie dostało pozwolenia na wjazd, bo nie podejrzewam, żeby aż taki długi czas oczekiwania w tunelu był stałym zjawiskiem.
Zdarza się zdecydowanie za często, nawet po 5min. Szczególnie wkurzające wieczorem, stoisz parę minut w tunelu tylko po to, żeby kochane Metro Warszawskie miało przyjemność z zafundowania ci 9min sterczenia na Pl. Wilsona :P To już naprawdę nie jest niczym uzasadnione, przez te parę minut stania w tunelu wahadło spokojnie zdążyło by odjechać z powrotem.
noidea

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8483
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 cze 2007, 1:48

Wieczorami wahadło stoi na Wilsonie prawie 2 minuty. Pewnie dlatego wahadło wpuszczają na peron tylko po dojeździe na Kabaty :/
Lepiej przestać korzystać wieczorami i w weekendy z wahadła. Naprawdę, autobusem wychodzi szybciej ;-)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 27 cze 2007, 2:27

Adam G. pisze: Zdarza się zdecydowanie za często, nawet po 5min. Szczególnie wkurzające wieczorem, stoisz parę minut w tunelu tylko po to, żeby kochane Metro Warszawskie miało przyjemność z zafundowania ci 9min sterczenia na Pl. Wilsona :P To już naprawdę nie jest niczym uzasadnione, przez te parę minut stania w tunelu wahadło spokojnie zdążyło by odjechać z powrotem.
Jak to nie jest uzasadnione? W tym czasie stoi pociąg w kierunku Kabat.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 27 cze 2007, 10:03

MeWa pisze:Jak to nie jest uzasadnione? W tym czasie stoi pociąg w kierunku Kabat.
Gdyby stał to OK. Sytuacja, którą zaobserwowałem w DP jest taka. Stoję na Pl.Wilsona (czekam na kolegę), widzę w tunelu światła pociągu z Marymontu, w tej samej prawie chwili wjeżdża pociąg na Kabaty. Odjeżdża. Wyświetla się info, wjazd z Marymontu, stoimy ponad dwie minuty, gasną światła czołowe pociągu z Marymontu. Wjeżdża pociąg do Kabat, oczywiście zmieniła się info wyświetlana. Pociąg do Kabat odjechał, co było dalej nie wiem bo nim pojechaliśmy.
Gdybym to widział raz to OK, jakaś usterka ale niestety zaobserwowałem to już 3 razy w różnych dniach, także to, co napisał Adam G., jestem na Wilsona w DS ok. 19, patrzę ok. 1 min po odjeździe do Kabat. Widzę światła w tunelu (pociąg z Marymontu). przez ok. 3 minuty nic się nie dzieje. Potem wjeżdża skład do Kabar, postał z 2 min i pojechaliśmy. Wydaje mi się, że jednak jest możliwa pewna poprawa organizacji ruchu wahadła.
Pogląd, że zastępuje ono tramwaje na Słwoackiego uważam za naciągany i dalej podtrzymuję zdanie, że jeżeli musimy oszczędzać to oszczędzajmy z głową. Dla mnie skutek wakacyjnych propozycji ZTM jest taki, że chyba zacznę podjeżdżać autem do jakiejś stacji metra (zamiast to robić zapełnionym busem z przerzedzonym rozkładem :!: ).
I nie mam tu nic do MW (w tej sprawie) tylko do ZTM (sorki z OT).

fraktal
Posty: 5505
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 cze 2007, 10:45

Przecież od dawna było wiadomo, że korzystanie z wahadła w kierunku pl. Wilsona nie ma wielkiego sensu. Może się opłacać tylko wówczas, gdy pasażer przesiądzie się z pociągu z Kabat do nadjeżdżającego w tej samej chwili wahadła. Dlatego zawieszenie wahadła na wakacje to niegłupi pomysł.

ODPOWIEDZ