No faktycznie podejrzana jest ta przebudowa magistrali ciepłowniczejAndrzej pisze: Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
Stacja A-19 Marymont
Moderator: JacekM
Może lepiej wybierz się na Żoliborz i zobacz jak to "podejrzanie" zerwali szyny tramwajowe na Gdańskiej, zamiast pleść androny? (wczesniej było rozkopane przy Szkole Pożarniczej)Andrzej pisze:Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
[ Dodano: 2007-05-21, 20:41 ]
A nie budowa kolektora ściekowego?Flash8222 pisze:No faktycznie podejrzana jest ta przebudową magistrali ciepłowniczej
Z powodu magistrali to chyba "podejrzanie" usunęli czasowo 27 z Potockiej?
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Zmiana tras tramwajów nie ma najmniejszego związku z metrem, wątpię, żeby TW tak gładko oddałyh pasażerów Metru. Priorytet na linii metra mają pociągi do Kabat, więc Marymont stał, stoi i stać będzie. I nic się z tym nie zrobi. Pociągi odjeżdżają wg czasu wyświetlanego na Marymoncie i zegar na Placu Wilsona ustawia automatycznie czas (9-8-7-6 minut w zależności od pory dnia) od momentu odjazdu pociągu do Marymontu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
No już dobrze, ale mogli to robić w wakacje. To naprawdę bardzo uciążliwe przesiadać się 4 razy jadąc do szkoły. (ps. często nikogo nawet tam nie widzę).Flash8222 pisze:No faktycznie podejrzana jest ta przebudowa magistrali ciepłowniczejAndrzej pisze: Teraz zmuszają pasażerów do jazdy tym wahadłem, po podejrzanej zmianie tras tramwajowych (bezkonkurencyjnych).
[ Dodano: 2007-05-21, 20:47 ]
a czy naprawdę nie dało się dać co 3 kursu metra na Marymont?MeWa pisze:Zmiana tras tramwajów nie ma najmniejszego związku z metrem, wątpię, żeby TW tak gładko oddałyh pasażerów Metru. Priorytet na linii metra mają pociągi do Kabat, więc Marymont stał, stoi i stać będzie. I nic się z tym nie zrobi. Pociągi odjeżdżają wg czasu wyświetlanego na Marymoncie i zegar na Placu Wilsona ustawia automatycznie czas (9-8-7-6 minut w zależności od pory dnia) od momentu odjazdu pociągu do Marymontu.
sytuacja z dziś - zegarek: 5 minut. przyjechało po chwili.
sytuacja z niedawna: odjazd za 30 sekund, ileś sekund później: odjazd za 20 sekund i tak stało z kilka dobrych minut jeszcze,,
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
Niestety coś jest niezbyt dobrze chyba z organizacją ruchu, dziś (pon.) po 8.40 pociąg stał w tunelu znowu ponad 4 min 25 s., maszynista wyłączył (tak mi się wydawało) światła przednie. Uważam, że jeżeli metro ma na czyms oszczędzać w wakacje to powinno zawiesić na dwa miesiące to wahadło. Zbytniej straty nie będzie a oszczędności trochę.MeWa pisze:Widocznie system nawalił, że wahadło nie dostało pozwolenia na wjazd, bo nie podejrzewam, żeby aż taki długi czas oczekiwania w tunelu był stałym zjawiskiem.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Co to za oszczędność przy spadku wpływów ze stawki za wagonokm, kiedy stację i tak trzeba utrzymywać...
A maszyniści bardzo często wyłączają światła przednie w wahadle, by pewnie nie prowokować pasażerów na peronie.
Natomiast rano bezwzględny priorytet powinny mieć pociągi w kierunku Kabat ze stacji Plac Wilsona, nawet kosztem wahadła.
A maszyniści bardzo często wyłączają światła przednie w wahadle, by pewnie nie prowokować pasażerów na peronie.
Natomiast rano bezwzględny priorytet powinny mieć pociągi w kierunku Kabat ze stacji Plac Wilsona, nawet kosztem wahadła.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Tylko po co w takim razie wahadło ? Aby sobie jeździło dla samego jeżdżenia ?MeWa pisze:Natomiast rano bezwzględny priorytet powinny mieć pociągi w kierunku Kabat ze stacji Plac Wilsona, nawet kosztem wahadła.
A czemu nie można zamknąć stacji w wakacje, pytam bez złośliwości. Jak mamy oszczędzać to idźmy na całość. To już wolę aby to wahadło sobie stało a 116 nie miało ciętego rozkładu na wakacje (a podobno od 1.07 tam ma być) bo dziś nie mogłem się o 8.20 dostać u siebie na Aspekcie do busa.
Zdarza się zdecydowanie za często, nawet po 5min. Szczególnie wkurzające wieczorem, stoisz parę minut w tunelu tylko po to, żeby kochane Metro Warszawskie miało przyjemność z zafundowania ci 9min sterczenia na Pl. Wilsona To już naprawdę nie jest niczym uzasadnione, przez te parę minut stania w tunelu wahadło spokojnie zdążyło by odjechać z powrotem.MeWa pisze:Widocznie system nawalił, że wahadło nie dostało pozwolenia na wjazd, bo nie podejrzewam, żeby aż taki długi czas oczekiwania w tunelu był stałym zjawiskiem.
noidea
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Jak to nie jest uzasadnione? W tym czasie stoi pociąg w kierunku Kabat.Adam G. pisze: Zdarza się zdecydowanie za często, nawet po 5min. Szczególnie wkurzające wieczorem, stoisz parę minut w tunelu tylko po to, żeby kochane Metro Warszawskie miało przyjemność z zafundowania ci 9min sterczenia na Pl. Wilsona To już naprawdę nie jest niczym uzasadnione, przez te parę minut stania w tunelu wahadło spokojnie zdążyło by odjechać z powrotem.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Gdyby stał to OK. Sytuacja, którą zaobserwowałem w DP jest taka. Stoję na Pl.Wilsona (czekam na kolegę), widzę w tunelu światła pociągu z Marymontu, w tej samej prawie chwili wjeżdża pociąg na Kabaty. Odjeżdża. Wyświetla się info, wjazd z Marymontu, stoimy ponad dwie minuty, gasną światła czołowe pociągu z Marymontu. Wjeżdża pociąg do Kabat, oczywiście zmieniła się info wyświetlana. Pociąg do Kabat odjechał, co było dalej nie wiem bo nim pojechaliśmy.MeWa pisze:Jak to nie jest uzasadnione? W tym czasie stoi pociąg w kierunku Kabat.
Gdybym to widział raz to OK, jakaś usterka ale niestety zaobserwowałem to już 3 razy w różnych dniach, także to, co napisał Adam G., jestem na Wilsona w DS ok. 19, patrzę ok. 1 min po odjeździe do Kabat. Widzę światła w tunelu (pociąg z Marymontu). przez ok. 3 minuty nic się nie dzieje. Potem wjeżdża skład do Kabar, postał z 2 min i pojechaliśmy. Wydaje mi się, że jednak jest możliwa pewna poprawa organizacji ruchu wahadła.
Pogląd, że zastępuje ono tramwaje na Słwoackiego uważam za naciągany i dalej podtrzymuję zdanie, że jeżeli musimy oszczędzać to oszczędzajmy z głową. Dla mnie skutek wakacyjnych propozycji ZTM jest taki, że chyba zacznę podjeżdżać autem do jakiejś stacji metra (zamiast to robić zapełnionym busem z przerzedzonym rozkładem ).
I nie mam tu nic do MW (w tej sprawie) tylko do ZTM (sorki z OT).