: 22 maja 2007, 16:20
Pominąć, w celu łączenia z Gocławiem 151 wydłużyć
.
![:idea: :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
515Robert 514 pisze:ciekawe co pojedzie przez TS i kawałek Gocławia na druga stronę Wisły?
Oby nie. Wtedy 131 zostanie już pocięte do resztyColony pisze:Dalej do Centrum jako wspomożenie 131?
Na Okęcie... Chociaż ja bym wolał Ursus (i wtedy moglibyśmy 401 powiedziećColony pisze:Dalej do Centrum jako wspomożenie 131? Czy może na Zachodni?
Coś to długie będzie, bo od wjazdu w ul. Manteuffla do wjazdu na pl. Kotarbińskiego (a na takim odcinku trwają prace) jest ponad 100m. Czyli pewnie zrobią ulicę na szerokość 3 pasów a potem na 2 skrajnych naprzemiennie 2 zatoki.bambi pisze: Od kilku dni modernizowana jest ulica Jugosławiańska (przy Manteuffla), z tego co widzę budują zatoki autobusowe (przynajmniej od strony zewnętrznej "okręgu").
Zapowiada się powoli nowy przystanek, czy coś wiadomo jakie linie mają tędy puścić (123, 151)?
ZTM pozytywnie zaopiniował propozycję STMO co do skierowania tam linii 123 i 151. A możliwe, że jeszcze cośbambi pisze:Zapowiada się powoli nowy przystanek, czy coś wiadomo jakie linie mają tędy puścić (123, 151)?
A może być 117? Tylko wtedy musiałaby jechać prosto Abrahama (jak powstaną zatoki kiedyś) no i być skrócona (Bokserska?) - wiadomo jaka jest ta linia. Narazie ucieszyłbym się gdyby 405 zamiast Ostrobramską i al. USA pojechało Fieldorfa i Wałem. Obrzeża Gocławia zyskałyby połączenie z Centrum, byłaby upragniona linia do metra Politechnika a i do Zachodniego by było coś dodatkowo...tylko wtedy zamienić w 516 i na Regulską.Rosa pisze:A ja wciąż czekam na coś do Centrum na Umińskiego
I uprościć trasę 517 w UrsusieMaro D. pisze:tylko wtedy zamienić w 516 i na Regulską.![]()
![]()
tzn. jak to 517 miałoby jeździć po UrsusieR-11 Kleszczowa pisze:I uprościć trasę 517 w UrsusieMaro D. pisze:tylko wtedy zamienić w 516 i na Regulską.![]()
![]()
No może, ale to już sprawa Ursusa. Ja przyjmuję zasadę "Nie wtrącam się w inne osiedla / dzielnice, jeśli chodzi o komunikację miejską*"R-11 Kleszczowa pisze:I uprościć trasę 517 w UrsusieMaro D. pisze:tylko wtedy zamienić w 516 i na Regulską.![]()
![]()
117 jak najbardziejMaro D. pisze:A może być 117? Tylko wtedy musiałaby jechać prosto Abrahama (jak powstaną zatoki kiedyś) no i być skrócona (Bokserska?) - wiadomo jaka jest ta linia. Narazie ucieszyłbym się gdyby 405 zamiast Ostrobramską i al. USA pojechało Fieldorfa i Wałem. Obrzeża Gocławia zyskałyby połączenie z Centrum, byłaby upragniona linia do metra Politechnika a i do Zachodniego by było coś dodatkowo...tylko wtedy zamienić w 516 i na Regulską.Rosa pisze:A ja wciąż czekam na coś do Centrum na Umińskiego![]()
![]()
Chyba w kierunku Niedźwiadka musiałoby jednak jechać przez Plac, bo obawiam się, że E-5 + 187 z szeroko pojętego Centrum to dla tego zespołu mogłoby być za mało.R-11 Kleszczowa pisze:Do Centrum przez Kościuszki i Dzieci Warszawy, powrót tradycyjnie przez Plac Tysiąclecia tudzież także przez Dzieci Warszawy i Kościuszki ( z pominięciem Placu Tysiąclecia)![]()
Z jednej strony tak, ale z drugiej przy Wapowskiego byłoby 516, a odległość do placu duża nie jestrudy pisze:Chyba w kierunku Niedźwiadka musiałoby jednak jechać przez Plac, bo obawiam się, że E-5 + 187 z szeroko pojętego Centrum to dla tego zespołu mogłoby być za mało.R-11 Kleszczowa pisze:Do Centrum przez Kościuszki i Dzieci Warszawy, powrót tradycyjnie przez Plac Tysiąclecia tudzież także przez Dzieci Warszawy i Kościuszki ( z pominięciem Placu Tysiąclecia)![]()