Strona 36 z 38

: 04 lis 2010, 9:06
autor: drapka
A jak nie przed świętami, to po świętach. Prosta sprawa :)

: 13 sty 2011, 0:04
autor: Mong
Nie znalazłem lepszego tematu gdzie mógłbym to wrzucić.
ZTM pisze:Utrzymania na stałe tras linii 170, 180, 409.

od 12.01.2011 (środa)

W związku z planowanym rozpoczęciem kolejnego etapu budowy centralnego odcinka drugiej linii metra, w tym stacji Dworzec Wileński, skutkującym koniecznością wprowadzenia znacznych zmian w układzie komunikacyjnym miasta, a także uwzględniając przyjęcie się obecnie funkcjonującego układu komunikacyjnego, zostają utrzymane na stałe trasy linii 170, 180, 409, tj.:

170 ELSNERÓW – RONDO STARZYŃSKIEGO,

180 WILANÓW - CHOMICZÓWKA,

409 CM. PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. – CH ARKADIA ,

oraz

•likwidacja linii 406.
Z 406 to było do przewidzenia, ale ten 170 to jakiś żart. Nie lepiej połączyć to z 144?

Niezła wymówka z tą budową centralnego odcinka II linii metra na utrzymanie tych zmian.

: 13 sty 2011, 0:13
autor: Łukasz
Stockholmare pisze: Z 406 to było do przewidzenia, ale ten 170 to jakiś żart. Nie lepiej połączyć to z 144?

Niezła wymówka z tą budową centralnego odcinka II linii metra na utrzymanie tych zmian.
Już lepiej ze 176 - ale i tak nie wiem po co uzależniać Targówek Przemysłowy od Białołęki, przecież i tak będzie 100% wymiany na Wileńskim, a na odcinku Wileński - Pl.Hallera 3 linie to wcale nie tak znowu za dużo, bo przecież nikt nie uwierzy, że nagle któraś zacznie jeździć co 8/10/10. Zobaczymy jak będzie podczas remontu Wileńskiego. Wtedy 170 pewnie pojedzie na Wschodni albo jeszcze jakoś inaczej - może tylko do zawrotki przy Białostockiej (czyli w kier. Dw.Wileńskiego Białostocką, tak jak teraz jeździ spora grupa kierowców - przy okazji można by zrobić przystanek przed Brzeską).

: 13 sty 2011, 0:14
autor: Bastian
Łukasz pisze:w kier. Dw.Wileńskiego Białostocką
Nie będzie wyjazdu z Białostockiej na Targową.

: 13 sty 2011, 0:20
autor: Łukasz
Bastian pisze:
Łukasz pisze:w kier. Dw.Wileńskiego Białostocką
Nie będzie wyjazdu z Białostockiej na Targową.
Skoro tak, to pewnie i zawrotki nie będzie? Choć może będzie tylko przesunięta...

A kiedy będzie przedstawiony jakiś większy plan? Co ze 120 i 162 np.? Ząbkowską?
Bo 517 to pewnie nie będzie i już nigdy nie wróci (choć jak był papież to jeździło właśnie Ząbkowską - wtedy też był Wileński zamknięty), 718 itp. pojadą do Bankowego...

170 się połączy ze 135?

: 13 sty 2011, 1:26
autor: Bastian
Łukasz pisze:Skoro tak, to pewnie i zawrotki nie będzie?
Będzie.

: 13 sty 2011, 5:03
autor: ZaciszaniN
Łukasz pisze:Co ze 120 i 162 np.? Ząbkowską?
I gdzie tą Ząbkowską miałyby niby pojechać :?: :shock:
Bo 517 to pewnie nie będzie i już nigdy nie wróci (choć jak był papież to jeździło właśnie Ząbkowską - wtedy też był Wileński zamknięty)
Ja bym nie spisywał 517 tak pochopnie na straty. Coś musi zastępować ciąg tramwajowy Dw. Wileński - al. Zieleniecka - Al. Jerozolimskie.
170 się połączy ze 135?
No i co jeszcze :-s

: 13 sty 2011, 11:04
autor: kilovolt
Czy po zamknięciu Pl. Wileńskiego dostępny będzie ciąg przez przejazd kolejowy przy Naczelnikowskiej, starą Radzymińską i Ząbkowską do Targowej? Bo wszyscy pisali, że cały ruch rzuci się na Szwedzką i Most Gdański chyba, że go zamkną zgodnie z informacją:
http://www.um.warszawa.pl/v_syrenka/new ... 3819&kat=9
Wówczas aby dostać się do Ząbkowskiej trzeba będzie jechać przez wiadukt na Kraśnickiej i zakorkowane tamtejsze rondo. Jeżeli przejazdu jeszcze nie zdążą zamknąć to ruch się ładnie rozłoży na Szwedzką, Ząbkowską i tych co na Park&Ride. Przejazdu przy Kosmowskiej raczej nie należy brać pod uwagę gdyż ten nie będzie zdolny przyjąć całego ruchu z Radzymińskiej.

: 13 sty 2011, 11:10
autor: Łukasz
ZaciszaniN pisze:
Łukasz pisze:Co ze 120 i 162 np.? Ząbkowską?
I gdzie tą Ząbkowską miałyby niby pojechać :?: :shock:
Co i gdzie miałby niby pojechać? Zgaduję: dalej?

: 13 sty 2011, 11:52
autor: ZaciszaniN
kilovolt pisze:Czy po zamknięciu Pl. Wileńskiego dostępny będzie ciąg przez przejazd kolejowy przy Naczelnikowskiej, starą Radzymińską i Ząbkowską do Targowej? Bo wszyscy pisali, że cały ruch rzuci się na Szwedzką i Most Gdański
Z tego co sobie przypominam, to Ząbkowska miała być przeznaczona właśnie dla osobówek. Przypuszczam, że dla komunikacji będzie 11 Listopada i Ratuszowa, co bardziej by urządzało pasażerów, niż czekanie w kolejce do skrętu przez przejazd kolejowy przy Naczelnikowskiej. Wtedy autobusowe zastępstwo (np. 509, 517 czy inne) tramwajów na Targowej mogłoby pognać prosto Jagiellońską, a to co przez Wisłę, skrętnie do Trasy W-Z.
Wówczas aby dostać się do Ząbkowskiej trzeba będzie jechać przez wiadukt na Kraśnickiej i zakorkowane tamtejsze rondo. Jeżeli przejazdu jeszcze nie zdążą zamknąć to ruch się ładnie rozłoży na Szwedzką, Ząbkowską i tych co na Park&Ride. Przejazdu przy Kosmowskiej raczej nie należy brać pod uwagę gdyż ten nie będzie zdolny przyjąć całego ruchu z Radzymińskiej.
Objazd Kraśnicką raczej nie wchodzi w grę, bo nawet z wyłączeniem ruchu indywidualnego (co jest raczej niewykonalne, m.in. ze względu na zakłady na Utracie i dojazd TIRów) i tak czas przejazdu się znacznie by wydłużył w stosunku do trasy przez Ratuszową.
Łukasz pisze:Co i gdzie miałby niby pojechać? Zgaduję: dalej?
Może źle się wyraziłem, korygując pytanie: dokąd takie 120 miałoby dowieźć :?: Bo jednak strategicznym punktem przesiadkowym dla tej linii są okolice Dw. Wileńskiego, przesiadka w linie przez Most Śląsko-Dąbrowski spod Bazaru Różyckiego byłaby mocno uciążliwa, o ile w ogóle możliwa (ze względu na zamknięty odcinek Targowej).

: 13 sty 2011, 13:09
autor: kilovolt
Ale przecież przejazd przez Pl. Wileński ulicą Solidarności zostanie utrzymany dla autobusów zatem nie będzie konieczności objazdu Ratuszową, tylko żeby dostać się do Targowej konieczny będzie objazd ulicą Jagielońską. Natomiast Kraśnicka i Strażacka będzie służyła jako dodatkowy objazd Pragi Płn. poprzez Chełmżyńską Marsa do Ronda Kometa, zatem o żadnym zamknięciu nie może tutaj być mowy.

: 13 sty 2011, 13:58
autor: ZaciszaniN
kilovolt pisze:Ale przecież przejazd przez Pl. Wileński ulicą Solidarności zostanie utrzymany dla autobusów zatem nie będzie konieczności objazdu Ratuszową, tylko żeby dostać się do Targowej konieczny będzie objazd ulicą Jagielońską.
Masz rację, zapomniałem o tym i pomieszałem. Ale i tak np. dla 169 czy 500 taki przejazd Ratuszową mógłby zostać wprowadzony. Natomiast kierowanie czegokolwiek Ząbkowską zamiast Jagiellońską w stronę Kijowskiej byłoby bezzasadne.
Natomiast Kraśnicka i Strażacka będzie służyła jako dodatkowy objazd Pragi Płn. poprzez Chełmżyńską Marsa
Dla osobówek na pewno.
do Ronda Kometa
Dokąd :?: Nie ma takiego ronda.

: 13 sty 2011, 14:20
autor: Bastian
ZaciszaniN pisze:Ale i tak np. dla 169 czy 500 taki przejazd Ratuszową mógłby zostać wprowadzony.
Dla nich chyba będzie Rzeszotarskiej :-k

: 13 sty 2011, 14:23
autor: kilovolt
ZaciszaniN pisze:
do Ronda Kometa
Dokąd :?: Nie ma takiego ronda.
To mało wiesz. Polecam stronę: http://rondokometa.pl/.

: 13 sty 2011, 14:39
autor: R-9 Chełmska
kilovolt pisze:
ZaciszaniN pisze: Dokąd :?: Nie ma takiego ronda.
To mało wiesz. Polecam stronę: http://rondokometa.pl/.
To, że jeden z salonów samochodowych chce się w ten sposób wypromować to wcale nie znaczy, że to rondo ma taką właśnie nazwę...