: 04 lis 2010, 9:06
A jak nie przed świętami, to po świętach. Prosta sprawa
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Z 406 to było do przewidzenia, ale ten 170 to jakiś żart. Nie lepiej połączyć to z 144?ZTM pisze:Utrzymania na stałe tras linii 170, 180, 409.
od 12.01.2011 (środa)
W związku z planowanym rozpoczęciem kolejnego etapu budowy centralnego odcinka drugiej linii metra, w tym stacji Dworzec Wileński, skutkującym koniecznością wprowadzenia znacznych zmian w układzie komunikacyjnym miasta, a także uwzględniając przyjęcie się obecnie funkcjonującego układu komunikacyjnego, zostają utrzymane na stałe trasy linii 170, 180, 409, tj.:
•170 ELSNERÓW – RONDO STARZYŃSKIEGO,
•180 WILANÓW - CHOMICZÓWKA,
•409 CM. PÓŁNOCNY-BRAMA ZACH. – CH ARKADIA ,
oraz
•likwidacja linii 406.
Już lepiej ze 176 - ale i tak nie wiem po co uzależniać Targówek Przemysłowy od Białołęki, przecież i tak będzie 100% wymiany na Wileńskim, a na odcinku Wileński - Pl.Hallera 3 linie to wcale nie tak znowu za dużo, bo przecież nikt nie uwierzy, że nagle któraś zacznie jeździć co 8/10/10. Zobaczymy jak będzie podczas remontu Wileńskiego. Wtedy 170 pewnie pojedzie na Wschodni albo jeszcze jakoś inaczej - może tylko do zawrotki przy Białostockiej (czyli w kier. Dw.Wileńskiego Białostocką, tak jak teraz jeździ spora grupa kierowców - przy okazji można by zrobić przystanek przed Brzeską).Stockholmare pisze: Z 406 to było do przewidzenia, ale ten 170 to jakiś żart. Nie lepiej połączyć to z 144?
Niezła wymówka z tą budową centralnego odcinka II linii metra na utrzymanie tych zmian.
Nie będzie wyjazdu z Białostockiej na Targową.Łukasz pisze:w kier. Dw.Wileńskiego Białostocką
Skoro tak, to pewnie i zawrotki nie będzie? Choć może będzie tylko przesunięta...Bastian pisze:Nie będzie wyjazdu z Białostockiej na Targową.Łukasz pisze:w kier. Dw.Wileńskiego Białostocką
Będzie.Łukasz pisze:Skoro tak, to pewnie i zawrotki nie będzie?
I gdzie tą Ząbkowską miałyby niby pojechaćŁukasz pisze:Co ze 120 i 162 np.? Ząbkowską?
Ja bym nie spisywał 517 tak pochopnie na straty. Coś musi zastępować ciąg tramwajowy Dw. Wileński - al. Zieleniecka - Al. Jerozolimskie.Bo 517 to pewnie nie będzie i już nigdy nie wróci (choć jak był papież to jeździło właśnie Ząbkowską - wtedy też był Wileński zamknięty)
No i co jeszcze170 się połączy ze 135?
Co i gdzie miałby niby pojechać? Zgaduję: dalej?ZaciszaniN pisze:I gdzie tą Ząbkowską miałyby niby pojechaćŁukasz pisze:Co ze 120 i 162 np.? Ząbkowską?
Z tego co sobie przypominam, to Ząbkowska miała być przeznaczona właśnie dla osobówek. Przypuszczam, że dla komunikacji będzie 11 Listopada i Ratuszowa, co bardziej by urządzało pasażerów, niż czekanie w kolejce do skrętu przez przejazd kolejowy przy Naczelnikowskiej. Wtedy autobusowe zastępstwo (np. 509, 517 czy inne) tramwajów na Targowej mogłoby pognać prosto Jagiellońską, a to co przez Wisłę, skrętnie do Trasy W-Z.kilovolt pisze:Czy po zamknięciu Pl. Wileńskiego dostępny będzie ciąg przez przejazd kolejowy przy Naczelnikowskiej, starą Radzymińską i Ząbkowską do Targowej? Bo wszyscy pisali, że cały ruch rzuci się na Szwedzką i Most Gdański
Objazd Kraśnicką raczej nie wchodzi w grę, bo nawet z wyłączeniem ruchu indywidualnego (co jest raczej niewykonalne, m.in. ze względu na zakłady na Utracie i dojazd TIRów) i tak czas przejazdu się znacznie by wydłużył w stosunku do trasy przez Ratuszową.Wówczas aby dostać się do Ząbkowskiej trzeba będzie jechać przez wiadukt na Kraśnickiej i zakorkowane tamtejsze rondo. Jeżeli przejazdu jeszcze nie zdążą zamknąć to ruch się ładnie rozłoży na Szwedzką, Ząbkowską i tych co na Park&Ride. Przejazdu przy Kosmowskiej raczej nie należy brać pod uwagę gdyż ten nie będzie zdolny przyjąć całego ruchu z Radzymińskiej.
Może źle się wyraziłem, korygując pytanie: dokąd takie 120 miałoby dowieźć Bo jednak strategicznym punktem przesiadkowym dla tej linii są okolice Dw. Wileńskiego, przesiadka w linie przez Most Śląsko-Dąbrowski spod Bazaru Różyckiego byłaby mocno uciążliwa, o ile w ogóle możliwa (ze względu na zamknięty odcinek Targowej).Łukasz pisze:Co i gdzie miałby niby pojechać? Zgaduję: dalej?
Masz rację, zapomniałem o tym i pomieszałem. Ale i tak np. dla 169 czy 500 taki przejazd Ratuszową mógłby zostać wprowadzony. Natomiast kierowanie czegokolwiek Ząbkowską zamiast Jagiellońską w stronę Kijowskiej byłoby bezzasadne.kilovolt pisze:Ale przecież przejazd przez Pl. Wileński ulicą Solidarności zostanie utrzymany dla autobusów zatem nie będzie konieczności objazdu Ratuszową, tylko żeby dostać się do Targowej konieczny będzie objazd ulicą Jagielońską.
Dla osobówek na pewno.Natomiast Kraśnicka i Strażacka będzie służyła jako dodatkowy objazd Pragi Płn. poprzez Chełmżyńską Marsa
Dokąd Nie ma takiego ronda.do Ronda Kometa
Dla nich chyba będzie RzeszotarskiejZaciszaniN pisze:Ale i tak np. dla 169 czy 500 taki przejazd Ratuszową mógłby zostać wprowadzony.
To mało wiesz. Polecam stronę: http://rondokometa.pl/.ZaciszaniN pisze:Dokąd Nie ma takiego ronda.do Ronda Kometa
To, że jeden z salonów samochodowych chce się w ten sposób wypromować to wcale nie znaczy, że to rondo ma taką właśnie nazwę...kilovolt pisze:To mało wiesz. Polecam stronę: http://rondokometa.pl/.ZaciszaniN pisze: Dokąd Nie ma takiego ronda.