Krzysiek pisze:Bo najczęściej wykorzystywana są te przystanki w godzinach szczytowych [wsiadanie rano, wysiadanie po południu]. A jakie konkretnie przystanki masz na myśli.?
Ja proponuje Trakt Lubelski Las. Do zastanowienia przystanki Borków, Ośrodek Szkoleniowy, Lebiodowa, Klimontowska, oraz przystanki dla 147 Rogatkowa, Zonkilowa, Motylkowa, Wiązana, Wodniaków, Narodowa i 146 Peonii Narodowa.
Pozostałe takie jak Strzygłowska, Zwoleńska, Kombajnistów, Lucerny, Dzielnicowa, Bronowska, Kadetów, Romantyczna powinny pozostać stałe.
Wierzę Ci na słowo, bo naprawdę nawet nie próbowałem tej masy przystanków zapamiętywać
Zresztą Ty realia tamtejsze znasz o niebo lepiej ode mnie. IMHO właśnie chociażby TL-Las powinien być NŻ dla linii 1xy, tak jak jest dla 702 (ostatnio pełne zatrzymanie, zerowe wymiany). Częściej jednak podróżuję 146, a na Wale, poza BRONOWSKĄ i bodajże dwoma przystankami w okolicy skrzyżowania z TL, cała reszta IMHO powinna być NŻ. Z moich obserwacji wynika bowiem, że ich wykorzystanie jest mizerne, a w dodatku za każdym zerowe wymiany występują na innym przystanku.