Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 18 cze 2008, 15:25

kocur pisze:Prędzej pomyślałbym o likwidacji (albo chociaż "nż") takich przystanków jak Małcużyńskiego (rzut beretem do Metra Natolin, autobus nie zdąży dobrze ruszyć i znowu przystanek).
Otóż to.
Braci Wagów, Natolin Płn., Warchałowskiego, Małcużyńskiego i Małej Łąki - NŻ.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 18 cze 2008, 15:58

Krzysiek pisze:Bo najczęściej wykorzystywana są te przystanki w godzinach szczytowych [wsiadanie rano, wysiadanie po południu]. A jakie konkretnie przystanki masz na myśli.?
Ja proponuje Trakt Lubelski Las. Do zastanowienia przystanki Borków, Ośrodek Szkoleniowy, Lebiodowa, Klimontowska, oraz przystanki dla 147 Rogatkowa, Zonkilowa, Motylkowa, Wiązana, Wodniaków, Narodowa i 146 Peonii Narodowa.
Pozostałe takie jak Strzygłowska, Zwoleńska, Kombajnistów, Lucerny, Dzielnicowa, Bronowska, Kadetów, Romantyczna powinny pozostać stałe.
Wierzę Ci na słowo, bo naprawdę nawet nie próbowałem tej masy przystanków zapamiętywać :) Zresztą Ty realia tamtejsze znasz o niebo lepiej ode mnie. IMHO właśnie chociażby TL-Las powinien być NŻ dla linii 1xy, tak jak jest dla 702 (ostatnio pełne zatrzymanie, zerowe wymiany). Częściej jednak podróżuję 146, a na Wale, poza BRONOWSKĄ i bodajże dwoma przystankami w okolicy skrzyżowania z TL, cała reszta IMHO powinna być NŻ. Z moich obserwacji wynika bowiem, że ich wykorzystanie jest mizerne, a w dodatku za każdym zerowe wymiany występują na innym przystanku.

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 18 cze 2008, 16:12

Romantyczną i Strzygłowską chyba miałeś na myśli , faktycznie tam poza pętlą Falenica , jest największa wymiana, okoliczne osiedla , ambasada, WP, budynki wielorodzinne , oraz sklepy na rogu TL o Wału, następny przystanek który powinien zostać stały to Bronowska , osiedle Jeziorowa, Ligustrowa, przystanek przesiadkowy, następnie Kadetów obecnie mała wymiana, jednak powinień pozostać stały ze wzgłedu na przyszłe przesiadki z 119, oraz ze względu na centrum Osiedla Las szkołę. Narodowa i Most Siekierkowski[ mimo przesiadek , jednak marnych] powinny być nż. NŻ powinien być też przystanek Bysławska [ nie wiem jak jest rano , ale później marnie], następnie Peonii też nż.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 18 cze 2008, 19:33

kocur pisze:
Lukasz436 pisze:TAŚMOWA, NOVOTEL dla 504 powinny być jako NŻ.
504 dowozi spore potoki pasażerskie z Ursynowa/Natolina do biur na Służewcu i przy 1 Sierpnia (chociaż ja jeżdżę jeszcze dalej, bo do Banacha). Akurat Novotel jest tym przystankiem, na którym w godzinach szczytu wymiana jest naprawdę spora (sąsiedztwo biurowców). Na Taśmowej (w kierunku Ursynowa) też sporo osób wsiada po południu (rano wysiadają na Rzymowskiego i dalej tramwaj, gdyż Marynarska na ogół stoi zakorkowana). Prędzej pomyślałbym o likwidacji (albo chociaż "nż") takich przystanków jak Małcużyńskiego (rzut beretem do Metra Natolin, autobus nie zdąży dobrze ruszyć i znowu przystanek).
Dobrze napisałeś. Te przystanki są dobrze wykorzystywane tylko przez mały kawałek dnia. Póżniej świecą pustkami

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 18 cze 2008, 20:02

Lukasz436 pisze:Te przystanki są dobrze wykorzystywane tylko przez mały kawałek dnia.
Te przystanki (Małcużyńskiego etc.) nie są dobrze wykorzystywane nawet w szczycie. W kierunku Kabat o 8 rano wymiana pasażerska wynosi najczęściej 1-2 osoby, a często nie wsiada/wysiada nikt. Tyczy się to zarówno 504, jak i 505.
Po południu w kierunku Centrum nie jest wiele lepiej.
A w międzyszczycie, to zapewne się domyślacie O-)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 cze 2008, 20:18

TAŚMOWA nż dla wszystkich linii, od lat o tym piszę.

BTW, o potrzebnych przystankach też można tu pisać? 520 PARK OLSZYNA nż co najmniej do czasu przywrócenia ruchu tramwajowego do Huty.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 cze 2008, 20:25

Fikander pisze:TAŚMOWA nż dla wszystkich linii, od lat o tym piszę.
Znaczy wtedy na Marynarskiej będą 3 nż pod rząd. Naprawdę ul. Marynarska to jakieś odludzie?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 cze 2008, 20:26

Poza szczytem tak.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 cze 2008, 20:36

Fikander pisze:Poza szczytem tak.
Biorąc pod uwagę, ze ta okolica to biura, gdzie się pracuje w różnych godzinach, ten szczyt jest dość długi. Ale tak rozumując, to można zrobić połowę przystanków nż na ciągu Marymoncka-Marszałkowska-Puławska. Wieczorkiem wymiana jest tam identyczna jak piszesz.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 cze 2008, 20:43

Nie mam nic przeciwko.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 19 cze 2008, 20:59

Paweł D. pisze:Znaczy wtedy na Marynarskiej będą 3 nż pod rząd.
No i co z tego? Jest jakiś limit? :>
Paweł D. pisze:Biorąc pod uwagę, ze ta okolica to biura, gdzie się pracuje w różnych godzinach, ten szczyt jest dość długi. Ale tak rozumując, to można zrobić połowę przystanków nż na ciągu Marymoncka-Marszałkowska-Puławska. Wieczorkiem wymiana jest tam identyczna jak piszesz.
Wszystkie przystanki w tym mieście powinny być warunkowe.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 cze 2008, 21:01

A rozkłady jazdy jedynie wskazówką, nie prawem. ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 cze 2008, 21:02

BJ.2052 pisze:Wszystkie przystanki w tym mieście powinny być warunkowe.
Chętnie posłucham uzasadnienia tej tezy. I powiedz jeszcze w jakim mieście nie powinny być.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 19 cze 2008, 21:09

Paweł D. pisze:Chętnie posłucham uzasadnienia tej tezy. I powiedz jeszcze w jakim mieście nie powinny być.
Chciałbym zauważyć, że w znakomitej większości miast na świecie dasię. I taki system lepiej się sprawdza niż autobus zatrzymujący się co 100 m bez potrzeby.
inż. Glonojad pisze:A rozkłady jazdy jedynie wskazówką, nie prawem.
J/w, czyli: w znakomitej większości miast dasię.

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 cze 2008, 21:14

BJ.2052 pisze:Chciałbym zauważyć, że w znakomitej większości miast na świecie dasię. I taki system lepiej się sprawdza niż autobus zatrzymujący się co 100 m bez potrzeby.
Faktycznie, Warszawa pod względem komunikacji przypomina resztę miast na świecie, nieprawdaż? I faktycznie w Warszawie przystanki są co 100 m i autobusy zatrzymują się bez potrzeby. Bo wiadomo, że podróżuje się do pętli do pętli.

ODPOWIEDZ