Strona 36 z 53

: 20 kwie 2013, 19:36
autor: Adam G.
wojtor pisze:Do metra jeździ też o tej porze 148.
O ile co do 188 się zgodzę - faktycznie mogłem nim jechać, pewnie wyszłoby mniej-więcej tak samo jak 175, o tyle serdecznie dziękuję za propozycję jazdy na Żoliborz z przesiadką na Imielinie :)

: 20 kwie 2013, 21:25
autor: adner
Według jakdojadę 148+M to raptem 2-3 minuty dłużej niż 175+M, które z kolei jedzie 6-7 minut dłużej niż 188+M.

PS. 331+M też podobnie.

: 20 kwie 2013, 21:49
autor: Lukasz436
Adam G. pisze:
wojtor pisze:Do metra jeździ też o tej porze 148.
O ile co do 188 się zgodzę - faktycznie mogłem nim jechać, pewnie wyszłoby mniej-więcej tak samo jak 175, o tyle serdecznie dziękuję za propozycję jazdy na Żoliborz z przesiadką na Imielinie :)
Ja bym brał 148npod uwagę, ponieważ źwirki potrafią mocno się korkować.

: 20 kwie 2013, 21:51
autor: R-9 Chełmska
Lukasz436 pisze: Ja bym brał 148npod uwagę, ponieważ źwirki potrafią mocno się korkować.
W piątki w szczycie B lub/i podczas ataku śnieżycy. I tylko wtedy.

: 21 kwie 2013, 11:52
autor: Stary Pingwin
Idealna przesiadka bus :arrow: metro, parę metrów po schodach i miejsca leżące w wagonie.

: 21 kwie 2013, 12:49
autor: Lukasz436
R-9 Chełmska pisze:
Lukasz436 pisze: Ja bym brał 148npod uwagę, ponieważ źwirki potrafią mocno się korkować.
W piątki w szczycie B lub/i podczas ataku śnieżycy. I tylko wtedy.
Dziwne byłem pewien że w Czwartek stałem w korku kwitnąc w 504...

: 21 kwie 2013, 23:55
autor: endrju258
Ostatnio zauważyłem tendencję, że ŻiW zakorkowana jest i w inne dni tygodnia i w innym czasie. Przykład? W środę około godziny 11.30 z Pomnika Lotnika na Pruszkowską potrzebowałem ponad 10 minut.

: 25 kwie 2013, 9:07
autor: jasiu
A gdyby zamienić trasami 157 i 175?
- 157 przez Żwirki do Pruszkowskiej i dalej po trasie 228,
- 175 przez Grójecką, Białobrzeską, Pruszkowską do ŻiW i dalej na lotnisko, oczywiście wtedy jakimś krótszym taborem niż 18m.
- 228 likwidacja.
Pytanie, czy 128 wystarczy do zapewnienia podaży w relacji Uniwersytet - Banacha-Szpital - może więc wtyczki na 128?
Mamy wydłużenie czasu przejazdu z lotniska do centrum => popyt wygaszony = po jakimś czasie skracamy 175 do Szczęśliwic => profit ;)

: 25 kwie 2013, 9:23
autor: Bastian
jasiu pisze:- 157 przez Żwirki do Pruszkowskiej i dalej po trasie 228,
To już było... :ziew:
jasiu pisze:- 175 przez Grójecką, Białobrzeską, Pruszkowską do ŻiW i dalej na lotnisko
Ke?! Jakieś uzasadnienie dla takiego potworka? :>

: 25 kwie 2013, 9:38
autor: jasiu
utrzymanie bezpośredniej linii na lotnisko przy jednoczesnym zmotywowaniu do korzystania z kolei;)

: 25 kwie 2013, 9:50
autor: KwZ
Takie 175 to nonsens.

: 25 kwie 2013, 10:40
autor: Wolfchen
jasiu pisze:utrzymanie bezpośredniej linii na lotnisko przy jednoczesnym zmotywowaniu do korzystania z kolei;)
Szkoda, że ta motywacja jest kompletnie bezsensowna i od tylca strony. :P
No i jakby nie patrzeć, medyk obrywa na takim rozwiązaniu.

: 25 kwie 2013, 13:01
autor: Lukasz436
Jak nic "nowe" 175 będzie zsynchronizowane z SKM czyli co 30/30/30...

: 27 kwie 2013, 18:27
autor: patryk148
mnie się podoba pomysł Pawcia.

zostawić 128 i 175 - obie rzadziej skoordynowane,
504 wywalić do Ursusa za 401,
połączyć w dwie linie 182, 188 i 523,
w relacji Al. USA - Żwirki wydłużyć 143.

pytanie czy przy okazji nie można zrobić wariantu
143 Wawelska - Żwirki i Wigury - 17 Stycznia - OKĘCIE
343 Wawelska - Żwirki i Wigury - 1 Sierpnia - INSTALATORÓW (wtedy na wydłużenie 143/343 będą brygady z 306).

pytanie co wtedy ze 141 i 154 - naturalnie je wypadałoby połączyć ale niezbyt rozsądnie to wychodzi. (Grójecka - 1 Sierpnia - Żwirki i Wigury - Racławicka ???). oczywiście wiem, nie ma przystanków za skrętem.

: 27 kwie 2013, 21:42
autor: Pan Piotr
patryk148 pisze:mnie się podoba pomysł Pawcia.

zostawić 128 i 175 - obie rzadziej skoordynowane,
504 wywalić do Ursusa za 401,
.
Przecież to w relacji: PL. ZAWISZY - SASANKI pomysł na równi zły z likwidacją 175. Podaż by spadła przez to drastycznie. A przecież o ten odcinek jak rozumiem chodzi najbardziej w sprawie 175, a nie dojazd na samo lotnisko.