Czasy przejazdu

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 27 lip 2018, 18:06

Walasiątku, może z tego powodu, że nie musi być?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 lip 2018, 19:48

Dodatkowe brygady bez zwiększania liczby kursów kosztują ZTM nic lub prawie nic (dojazdy). Tylko przewoźnik musi dodatkowych ludzi do pracy szukać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 lip 2018, 20:37

Nie trzeba wcale dodatkowych brygad, wystarczy zastosować model jak w GOPie i który też jest stosowany u nas na 196, czyli żywcem wyciąć kursy z rozkładu. :lol:

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 27 lip 2018, 21:09

115 czy 202 co godzinę.. 😍

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 lip 2018, 21:14

Albo np. "115 jeździ we wtorki i czwartki, a 202 w środy i piątki". :P

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3103
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 28 lip 2018, 1:15

pawcio pisze:
27 lip 2018, 19:48
Dodatkowe brygady bez zwiększania liczby kursów kosztują ZTM nic lub prawie nic (dojazdy). Tylko przewoźnik musi dodatkowych ludzi do pracy szukać.
A czy przewoźnik może poprosić ZTM, aby dodać mu jakąś brygadę do danej linii?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 28 lip 2018, 10:28

ashir pisze:
27 lip 2018, 20:37
Nie trzeba wcale dodatkowych brygad, wystarczy zastosować model jak w GOPie i który też jest stosowany u nas na 196, czyli żywcem wyciąć kursy z rozkładu. :lol:
Piękne to 196! <3 Myślałem że lata 90 skończyły się 20 lat temu.

A nie, jest progres, kursy nie przerzedzają się o 9 rano.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lip 2018, 15:16

vernalisadonis pisze:
28 lip 2018, 1:15
pawcio pisze:
27 lip 2018, 19:48
Dodatkowe brygady bez zwiększania liczby kursów kosztują ZTM nic lub prawie nic (dojazdy). Tylko przewoźnik musi dodatkowych ludzi do pracy szukać.
A czy przewoźnik może poprosić ZTM, aby dodać mu jakąś brygadę do danej linii?
Prosić zawsze można.
Nie wiem jak to teraz wygląda autobusach, Ale w tramwajach liczba brygad na linii co do zasady jest uzgadniana.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 29 lip 2018, 13:34

man1956 pisze:
27 lip 2018, 18:03
Walas pisze:
27 lip 2018, 17:43

Najlepsze jest 133 postoje po 6-8min. I tak od rana do wieczora. Ani jednej przerwy 15min...
W DP 3 brygady, w DS 2 brygady.
W DP przydałby się dodatek, a w DS maraton. Ale pewnie kasy na to brak.
Przecież wieczorem są postoje. I to nawet po 30 minut. W DP rzeczywiście robisz kilka kółek z krótkimi przerwami, ale jak potem się zaczną to nie ma co robić na tym Tarchominie. A co do czasów przejazdu... jest wiele linii gdzie rozkładowiec metodą ene-due pozabierał minuty. Mi osobiście bardzo spodobało się ostatnio 127, gdzie w DP w obrębie jednej godziny (18-19!) czas skrócono o 9 minut. Porażka

Nie wspominam o liniach typu 211, które nie nadają się do jazdy przez normalnych ludzi i naprawdę dziwię się kolegom z pracy że tolerują coś takiego. Chyba sam zacznę pisać jakieś pisma. W roku szkolnym dodatki na długiej trasie nie posiadały żadnego postoju powyżej 7 minut przez ponad 6 godzin pracy. A na kraniec ze względu na czas przejazdu przyjeżdża się tam nawet do -10. Nawet w niedzielę o godzinie 20 można dojechać na Buków po odjeździe.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 30 lip 2018, 4:48

pawcio pisze:
27 lip 2018, 19:48
Dodatkowe brygady bez zwiększania liczby kursów kosztują ZTM nic lub prawie nic (dojazdy). Tylko przewoźnik musi dodatkowych ludzi do pracy szukać.
Czyli możecie, ale nie chcecie, tak?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 lip 2018, 5:20

Kto "wy"?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 30 lip 2018, 5:38

ZyTyMy.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 lip 2018, 5:56

No to albo piszesz per "wy" albo per ZTM.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 lip 2018, 9:20

Pawel_ pisze:
30 lip 2018, 4:48
pawcio pisze:
27 lip 2018, 19:48
Dodatkowe brygady bez zwiększania liczby kursów kosztują ZTM nic lub prawie nic (dojazdy). Tylko przewoźnik musi dodatkowych ludzi do pracy szukać.
Czyli możecie, ale nie chcecie, tak?
Pawełku, za twój czas pracy odpowiada twój pracodawca. Z jakiegoś powodu wasza centrala, poinformowana o braku przerwy ustawowej, potrafi zarządzić postój mimo minięcia rozkładowego czasu odjazdu. Ja swoim kierowcom, którzy zgłaszają brak przerwy, też jestem w stanie tę przerwę stworzyć. I Organizator nie ma z tym najmniejszego problemu. Niemniej: pretensje w temacie braku przerwy zglaszaj do pracodawcy, nie do twórcy rozkładu. Równie dobrze brygadę może obsługiwać taka ilość kierowców, aby mogli jeździć legalnie bez przerw. To nie powinno interesować Organizatora. MZA i tak są niezdrowo rozpieszczane w kwestiach rozkładowych.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 lip 2018, 11:01

No nie wiem. Czasami takie postoje ma 136 na Młynowie. Jako że jest to przystanek również dla wsiadających, kierowcy słyszą: no dlaczego pan nie odjeżdża. Spóźnia się. Nie rozumieją, że można mieć przerwę w pracy, bo rozkład to rozkład. Czy nie lepiej, żeby wobec tego można było robić przerwy legalnie, zgodnie z rozkładem? Na niektórych krańcach nie ma możliwości wdrożenia przerw takich jak w tramwajach. Bo na wspomnianym Młynowie nie ma nawet gdzie odpocząć.

Zablokowany