Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego

Moderator: Wiliam

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 27 lut 2015, 14:11

Łukasz pisze:521 wspomaga dziewiątkę, ale mógłby do Centrum tylko.
Hehehe, dobre, linia co 30 minut wspomaga linię co 5 minut.

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 27 lut 2015, 14:17

A może E-1, aby nie utykać w korku na Bora i Afrykańskiej, powinien skręcać w Skalskiego i dalej Nowaka-Jeziorańskiego i Poligonową do Ostrobramskiej?
Mógłby jechać tamtędy nawet bez zatrzymywania po drodze...

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 27 lut 2015, 14:18

Tak myślę, że jak już zrobią 423, to na Bemowie mogli go puścić trochę inaczej: SB - Kaliskiego - Lazurowa - Górczewska - ...

Tak to i 523 i 423 będą stały w szczycie na Powstańców i sensu brak. Wiem, że 423 ma pokrywać 523, no ale pchać oba w korki?

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 lut 2015, 14:19

Ja bym tam 521 skrócił , ale pamiętajmy, że od czerwca na linii otwockiej od stacji Wawer do Falenicy będzie tylko jeden tor.Najpierw będzie czynny zachodni potem tylko wschodni. A tym samym ubędzie sporo kursów.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 lut 2015, 14:24

Gdynianin pisze:Wbrew pozorom na prawdę dużo ludzi wybiera te linie. Popołudniowe 182 przekracza Wisłę prawie tak pełne co linie z Centrum nawet pomimo korka na Wisłostradzie
Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.
kangoo2 pisze: Oby tylko 77 zostało w niezmienionej dobrej częstotliwości.
Od 7:00 do 7:45 mikroszczyt co '3.

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 lut 2015, 14:26

person pisze:
Gdynianin pisze:Wbrew pozorom na prawdę dużo ludzi wybiera te linie. Popołudniowe 182 przekracza Wisłę prawie tak pełne co linie z Centrum nawet pomimo korka na Wisłostradzie
Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.
Zatem chcesz wszystko wepchać do centrum?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 27 lut 2015, 14:27

Krzysiek_S pisze:Ja bym tam 521 skrócił , ale pamiętajmy, że od czerwca na linii otwockiej od stacji Wawer do Falenicy będzie tylko jeden tor.Najpierw będzie czynny zachodni potem tylko wschodni. A tym samym ubędzie sporo kursów.
Ja bym skasował 521, uruchomił 113 na trasie Wiatraczna - Falenica, a na czas remontu wydłużyłbym na dworzec Wschodni w razie potrzeby.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 lut 2015, 14:28

reserved pisze:
person pisze: Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów.
Zatem chcesz wszystko wepchać do centrum?
Gdzie ja coś takiego napisałem?

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 lut 2015, 14:31

Objazdowe linie świecą pustkami, zatem nie mają racji bytu. Tak zrozumiałem. Zatem wnioskuję, że wg Ciebie należy wszystko wepchać do centrum, skoro i tak wszyscy jeżdżą przez centrum, a nie pakują się w 182/523.

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 27 lut 2015, 14:35

kangoo2 pisze:Obawiam się o 525 i 520 - mam poważne wątpliwości, czy te 2 linie przetrzymają wzmożony szturm w w kierunku co centrum, tym bardziej że znikną z centrum 502 i 514... 182 i 523 tylko co 10 minut?
To się nazywa zmuszanie do wyboru Św. Metra. Za wszelką cenę - wygody pasażerów, czasu przejazdu, logiki...
kangoo2 pisze:Rozumiem, że E-1 powstanie kosztem 507, więc tutaj powinno być OK...
Nie, to nie jest ok...
person pisze:Tak, tak. Szkoda, że nie tak samo pełne jak tramwaje. Sorry, ale objazdowe linie świeca pustkami w stosunku do tego, co woziły przy przejezdnej TŁ. Utrzymywanie objazdów na siłę to czyste marnowanie wozów..
Słucham!? Co to za głupoty.... Dziś ok 9:30 jechałem 182 Saska-Politechnika, wszystkie siedzące + z 25-30 stojących. Przed 14.02 o tej porze zazwyczaj zapełnienie 182 kończyło się na wszystkich siedzących

PiotrekP
Posty: 3499
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 27 lut 2015, 14:42

Czy tylko ja dostrzegam tą absurdalną sytuację? Czy nikt tam do hcuja pana nie ma jaj, żeby zrobić reformę porządkową korzystając z sytuacji jaka się nadarzyła? Ile jeszcze czasu komunikacja będzie opierana na zasadzie wygodnictwa radnych, którzy chcą zrobić dobrze wyłącznie sobie? Ewidentnie coś tu jest nie halo - dlaczego mnożą się kolejne czterysetki, ekspresówki, o których jeszcze nie dawno mówiono, że zamiast kilku linii, lepiej jedna, a częstsza? Nawciskajmy więcej tabliczek, kolorków, wariantów... Naprawdę się wkurwiłem

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 lut 2015, 14:45

Domas pisze:
Krzysiek_S pisze:Ja bym tam 521 skrócił , ale pamiętajmy, że od czerwca na linii otwockiej od stacji Wawer do Falenicy będzie tylko jeden tor.Najpierw będzie czynny zachodni potem tylko wschodni. A tym samym ubędzie sporo kursów.
Ja bym skasował 521, uruchomił 113 na trasie Wiatraczna - Falenica, a na czas remontu wydłużyłbym na dworzec Wschodni w razie potrzeby.
Jestem za , ale czy to realne ? A może wtedy na czas remontu/ budowy tunelu kursy do metra stadion ?

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 27 lut 2015, 14:49

PiotrekP pisze:Czy tylko ja dostrzegam tą absurdalną sytuację? Czy nikt tam do hcuja pana nie ma jaj, żeby zrobić reformę porządkową korzystając z sytuacji jaka się nadarzyła? Ile jeszcze czasu komunikacja będzie opierana na zasadzie wygodnictwa radnych, którzy chcą zrobić dobrze wyłącznie sobie? Ewidentnie coś tu jest nie halo - dlaczego mnożą się kolejne czterysetki, ekspresówki, o których jeszcze nie dawno mówiono, że zamiast kilku linii, lepiej jedna, a częstsza? Nawciskajmy więcej tabliczek, kolorków, wariantów... Naprawdę się wkurwiłem
Mieli jaja żeby nie puszczać tramwaju na Powstańców do końca remontu wschodniej jezdni. Tydzień później pod naciskiem ratusza ruszyły przygotowania do puszczenia 11. Więc to nie kwestia jaj, a ,,wygodnictwa" radnych, które raczej nigdy nie zniknie

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 27 lut 2015, 15:06

Ida wybory wiec robi sie tak aby nikt sie nie zdenerwowal na PełO ...

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 27 lut 2015, 15:07

rhemek pisze:Ida wybory wiec robi sie tak aby nikt sie nie zdenerwowal na PełO ...
Bemowo i tak jest już wściekłe na zmiany autobusowe :P

Zablokowany