Strona 37 z 110
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 11:00
autor: person
No właśnie - nie ma co się spieszyć. Za chwilę może przyjdzie do głowy inna, równie ciekawa koncepcja?
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 11:28
autor: mb112
pawcio pisze: ↑13 sie 2024, 10:57
Tam to się wszyscy przede wszystkim konserwatora i znalezisk podziemnych boją. Inna rzecz, że pojawiła się nowa ciekawa koncepcja.
Ciekawe, czy tam by się dało wcisnąć normalną pętlę na początkowym odcinku Międzyparkowej, pomiędzy obecnymi torami a terenem fortu (i granicą obszaru wpisanego do rejestru zabytków) ? Jest spory trawnik, tylko nie wiem czy łuki na wjazdach/wyjazdach by się zmieściły. Nie wiem czy tego dotyczy nowa koncepcja ?
Re: Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 12:24
autor: Łukasz
A kiedyś mają Zamiar naprawić dojazd do starej pętli Dw.Gdanski? To już ze 20 lat będzie jak się zepsuło.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 12:30
autor: pawcio
Chyba nie za bardzo jest sens wydawać tylko po to pieniądze na zabezpieczanie tych kazamatów pod spodem. A tanie to to raczej nie będzie.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 13:33
autor: Autobus Czerwon
Lepiej żeby autobusy nadrabiały kilometry i dowoziły do krzaków za stadionem Polonii. Ciekawe ile tych nadrobionych kilometrów wyszło przez ostatnie 20 lat.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 13:50
autor: fik
Z grubsza jest tego 500 m na kurs. 503 ma w DP ok. 100 kursów, w DS ok. 75 kursów, 178 ok. 20 kursów przez cały tydzień. Licząc 250 DP i 115 DS w roku wychodzi, że przez 20 lat nadmiarowego krążenia wyrobiliśmy lot na księżyc z lekką górką nawet.
Licząc zaś po dzisiejszej stawce MZA wychodzi mi jakieś ćwierć bańki rocznie, obawiam się, że do kosztów inwestycyjnych wymaganych do odtworzenia tego ciągu to jednak nadal daleko.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 17:20
autor: TGM
Ale ale. 503 na Konwiktorską jeździ od zawsze. A 178 też się komuś ze 179 pomyliło. A pętla przy Gdańskim bardziej jest po środku niczego niż Konwiktorska.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 18:41
autor: KM
TGM pisze: ↑13 sie 2024, 17:20
A pętla przy Gdańskim bardziej jest po środku niczego niż Konwiktorska.
Gdyby tylko ktoś wpadł na pomysł, aby przystanek tramwajowy przesunąć bardziej w stronę wiaduktu... I gdyby tylko wiadukt mógł mieć wejścia z obu stron...
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 18:46
autor: adamrozbicki
KM pisze: ↑13 sie 2024, 18:41
TGM pisze: ↑13 sie 2024, 17:20
A pętla przy Gdańskim bardziej jest po środku niczego niż Konwiktorska.
Gdyby tylko ktoś wpadł na pomysł, aby przystanek tramwajowy przesunąć bardziej w stronę wiaduktu... I gdyby tylko wiadukt mógł mieć wejścia z obu stron...
A jaki związek ostatnich 10 wpisów z tytułowym "tramwajem na Wilanów"?
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 18:54
autor: ZielonyJamnik
15 masz blisko
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 19:35
autor: Łukasz
adamrozbicki pisze:KM pisze: ↑13 sie 2024, 18:41
Gdyby tylko ktoś wpadł na pomysł, aby przystanek tramwajowy przesunąć bardziej w stronę wiaduktu... I gdyby tylko wiadukt mógł mieć wejścia z obu stron...
A jaki związek ostatnich 10 wpisów z tytułowym "tramwajem na Wilanów"?
Potencjalna pętla dla 15 - to wątek o układzie po otwarciu.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 21:43
autor: patryk148
Moze łatwiej tramwaj na Rudę bedzie zrobić.
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 13 sie 2024, 22:09
autor: primoż
pawcio pisze: ↑13 sie 2024, 10:57
Inna rzecz, że pojawiła się nowa ciekawa koncepcja.
Powrót do koncepcji z oberkiem wokół Muzeum Polin wraz z torowiskiem na Anielewicza czy jeszcze coś innego?
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 14 sie 2024, 9:51
autor: person
Przecież budowa torowiska w środku Muranowa to kolejne lata wiele miesięcy opóźnienia i czekania na Godota (choć sama idea zacna).
Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
: 14 sie 2024, 9:59
autor: Paweł D.
Trochę powagi. Już widzę te protesty mieszkańców Anielewicza i okolicznych uliczek. Kto by chciał mieć pod blokiem hałas tramwaju od bladego świtu?
Przecież po to buduje się przelotkę przy Intraco, żeby takie problemy rozwiązać na długie lata. A, że przy okazji wygeneruje się trochę innych? Rozkład to nie świętość w końcu.