Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 maja 2007, 22:33

Maro D. pisze:Narazie ucieszyłbym się gdyby 405 zamiast Ostrobramską i al. USA pojechało Fieldorfa i Wałem. Obrzeża Gocławia zyskałyby połączenie z Centrum, byłaby upragniona linia do metra Politechnika a i do Zachodniego by było coś dodatkowo...
A idź mi w cholerę z czymś takim. I tak bym się musiał przesiadać na Saskiej, jak 1/3 osiedla.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Maro D.
Posty: 238
Rejestracja: 14 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Gocławski Klan Samorządowy
Kontakt:

Post autor: Maro D. » 22 maja 2007, 23:21

A idź mi w cholerę z czymś takim. I tak bym się musiał przesiadać na Saskiej, jak 1/3 osiedla.
Primo: propozycja ZTM z 514 była nie lepsza - tyle, że tam traciło ABRAHAMA jedynie.
Secundo - ta 1/3 osiedla ma do metra: E-5, 507, od biedy 117 :]
Tercio - ciesz się, że widzisz moją taką propozycję, a nie pewną ZTM-owską, dzięki której 5/6 osiedla musiałoby jeździć do kładki (a 1/6 do metra i to też jeszcze gdzieś indziej) :-$

Więc może bez choler, bo co poniektórzy za dobrze by chcieli mieć...w myśl zasady "Daj palec, wezmą rękę" :-?
Gocławska linia mikrobusowa:

211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz

Bo fantazja jest od tego O-)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 maja 2007, 7:37

Ja tam twierdzę, że cały czas dałoby się to załatwić bez wpychania na Gocław nowych linii.

[ Dodano: 2007-05-23, 07:52 ]
Chociaż nie przeczę, że pojawienie się tam nowej linii od tak po prostu byłoby dobre (mimo że tylko dla 2/3 osiedla). Zwłaszcza, że ma jechać przez Abrahama, co w stosunku do 514 jest dużym postępem.
Tylko drugiego argumentu nie rozumiem. Całe osiedle ma ten tercet i bez 405. Więc niby po co ono by było?
PS. Możesz mi napisać na PW, co też ZTM wymyślił?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 23 maja 2007, 9:57

ztm.waw.pl pisze:W związku z niewielkim wykorzystaniem przez pasażerów linii 303, pokrywaniem się trasy tej linii z trasami innych linii (111) oraz koniecznością racjonalnego dysponowania posiadanym taborem od dnia 1.06.br. (piątek) do odwołania zawieszone zostaje kursowanie linii 303.
Czyli prawie 2 lata trwala zabawa w wygaszanie popytu.

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 23 maja 2007, 10:00

Nareszcie likwidują tego potworka 303 =D> Mam nadzieję, że już nie wróci i będzie mniej ale za to częściej kursujących linii.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 23 maja 2007, 10:27

O 303 już napisali, a o nocnych cisza :|
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 23 maja 2007, 11:49

slupek pisze:ztm.waw.pl napisał/a:
W związku z niewielkim wykorzystaniem przez pasażerów linii 303, pokrywaniem się trasy tej linii z trasami innych linii (111) oraz koniecznością racjonalnego dysponowania posiadanym taborem od dnia 1.06.br. (piątek) do odwołania zawieszone zostaje kursowanie linii 303.

Czyli prawie 2 lata trwala zabawa w wygaszanie popytu.
Ciekawe jakie będą teraz losy 111 :-k Przy kasacji 303 powinno się chyba Gocławiowi nieco skrócić ślamazarną i okrężną podróż na TK linią 111. Mam wrażenie, że dosyć ważne jest, żeby pozostawić jeden przystanek w zespole BORA-KOMOROWSKIEGO do patelni, więc możę zamienić na Umińskiego 111 ze 117 :?: :-k

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 maja 2007, 11:55

I za jednym zamachem pozbawić Umińskiego podstawowej linii i jakiegokolwiek połączenia a TK :shock:?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 23 maja 2007, 12:03

Tak, dając w zamian inną podstawową linię i połączenie z patelnią.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 maja 2007, 12:05

Porównaj sobie częstotliwości 111 i 117 i zastanów się, czy ten układ nadal byłby dla kogokolwiek korzystny.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 23 maja 2007, 12:06

Która ma 75 minut na pół kółku. ](*,)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 23 maja 2007, 12:16

Poddałem pod rozwagę pewną ideę, zapewnienia Wildze dojazdu do patelni oraz uproszczenia koszmarnie pokręconej trasy 111. Jak rozumiem lepiej sobie poględzić i porządnie rypnąć się w łeb o ścianę, zamiast nad nią podyskutować i postarać się ją udoskonalić #-o Jeśli tylko na tyle Was stać, to z mojej strony EOT =;

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 maja 2007, 12:46

111 kursuje przez cały dzień co 12 minut na przegubach, 117 co 15/20 na piętnastkach. Połączenie z patelnią (i TYLKO patelnią, bo nikt o zdrowych zmysłach nie pojedzie z Gocławia na plac Konstytycji 117) nie może rekompensować utraty połączenia z całym Traktem Królewskim, jak i znaczącej redukcji podaży miejsc w połączeniu, które Wildze pozwala na dogodne przesiadki w każdy nieomal rejon miasta. A 111 to można by i uprościć, ale na Saskiej Kepie O-)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 maja 2007, 12:55

Fikander pisze:Połączenie z patelnią (i TYLKO patelnią, bo nikt o zdrowych zmysłach nie pojedzie z Gocławia na plac Konstytycji 117)
Dobrze wiedzieć, że nie jestem przy zdrowych zmysłach!
Od czasu przeniesienia 410 z Marszałkowskiej podróżuję tam tylko tak. Na szczęście niezbyt często.
A koncepcja Dennisa sama w sobie zła nie jest. 111 kręcące się, jak tylko można do Waszyngtona w dojazdach do Centrum zaczyna tracić na znaczeniu. Zwłaszcza po pojawieniu się 509. Natomiast 117 wydłużenie trasy o dwie minuty by nie zaszkodziło, a zwiększyło możliwości dojazdów dla Wilgi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 maja 2007, 13:12

Szczerze mówiąc to chciałbym widzieć 117 na Umińskiego ale o ile poza szczytem przy koordynacji z 509 nie byłoby tak źle to w szczycie utrata 111 i 303 byłaby nie do zastąpienia przez 117 co 15 min. Trzeba by bylo wtedy dac cos jeszcze.

ODPOWIEDZ