Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
Jeżeli już to : z powrotem ,"erudyto"..
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Dobra, dobra. A ty nadal nie wyjaśniłeś mi dlaczego porównanie 505 z 517 jest "porąbane". No ale rozumiem, że jak się nie ma argumentów to nie można ich podać
Napisz proszę, o której części Ursusa piszesz. Bo strasznie w tym momencie generalizujesz i przez to przynajmniej częściowo mijasz się z prawdą.Mong pisze:To jest inna sytuacja niż z 517. 523 i 188 są zatłoczone na TŁ, a 517 w Ursusie nie jest.
Pozdrawiam
Więc dlatego mówię: 187. Nawet jeżeli jakieś tam zapełnienie jest to na pewno nie takie żeby mu utrzymywać osobną linię.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Mobil zwracający komukolwiek uwagę na pisownię... Bardziej książkowego przykładu pojęcia "hipokryzja" chyba wymyślić się nie da?mobil one pisze:Jeżeli już to : z powrotem ,"erudyto"..
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36870
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Chyba się nie da, więc z przyjemnością się z Mobilem pożegnamy, skoro tylko tyle ma tu do dodania.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Czy sa jakies wstepne plany co do otwarcia do konca nowolazurowej?
Skoro 517 ma zostac to pasowaloby go razem z 401 przerzucic tamtedy.
Czy wszystko ma byc zawieszone w prozni do czasu remontu kleszczowej/otwarcia ogryzka (wyboru nowego bossa ztm)?
Skoro 517 ma zostac to pasowaloby go razem z 401 przerzucic tamtedy.
Czy wszystko ma byc zawieszone w prozni do czasu remontu kleszczowej/otwarcia ogryzka (wyboru nowego bossa ztm)?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To teraz wystarczy, zeby mobil nabroil na innychforach, dostal bana, to potem sie sklonuje i nedzie amnestia...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie odpowiedziałeś mi, o jakiej części Ursusa piszesz. Stwierdziłeś tylko wcześniej kategorycznie, że nikt 517 w Ursusie nie jeździ.Mong pisze:Więc dlatego mówię: 187. Nawet jeżeli jakieś tam zapełnienie jest to na pewno nie takie żeby mu utrzymywać osobną linię.
Niestety, podejrzewam, że masz bardzo mętną wiedzę o tym, jakie jest zapełnienie 517, np. w okolicach ZP Adamieckiego, albo na Skoroszach. I naprawdę nie wystarczy przekierować 187, nie zmieniając jej częstotliwości, przy jednoczesnej likwidacji 517, żeby zapewnić odpowiednią podaż, np. na Skoroszach.
A swoją drogą, co w zamian za 187 na Nowolazurowej zaproponujesz
Pozdrawiam
Fakt, nie wiem dokładnie jakie zapełnienie 517 w Ursusie, ale powtarzam: na pewno nie takie żeby utrzymywać osobną linię do ścisłego centrum. Z części obecnych brygad 517 można by zrobić kursy skrócone 187 PKP Ursus - Metro Politechnika. Wtedy częstotliwość na Skoroszach byłaby taka sama lub większa, a nie byłoby utrzymywania 517.rudy pisze:Nie odpowiedziałeś mi, o jakiej części Ursusa piszesz. Stwierdziłeś tylko wcześniej kategorycznie, że nikt 517 w Ursusie nie jeździ.
Niestety, podejrzewam, że masz bardzo mętną wiedzę o tym, jakie jest zapełnienie 517, np. w okolicach ZP Adamieckiego, albo na Skoroszach. I naprawdę nie wystarczy przekierować 187, nie zmieniając jej częstotliwości, przy jednoczesnej likwidacji 517, żeby zapewnić odpowiednią podaż, np. na Skoroszach.
A swoją drogą, co w zamian za 187 na Nowolazurowej zaproponujesz
O Nowolazurowej wypowiadałem się już tutaj.
No cóż, mam odmienne zdanie (a przypadkiem tak się składa, że na Skoroszach mieszkam już dłuższy czas ; choć może dla Ciebie, to żaden argument - jestem nieobiektywny...).
Zapełnienie na Skoroszach i w okolicach ZP Adamieckiego w 517, moim zdaniem, jest w zupełności wystarczające by linię do Centrum zostawić. Do 517 w porannym szczycie ciężko wsiąść na Skoroszewskiej i w ZP Dzieci Warszawy, a w szczycie B tłok w autobusie jest do Szancera lub Adamieckiego (zależnie od kursu). Moim zdaniem 517 powinno być skrócone do Pl. Trzech Krzyży, a z drugiej strony do PKP Ursus, przy zachowaniu obecnej częstotliwości.
Poza tym 187 jadące przez Nowolazurową wyjeżdża z Ursusa dość porządnie zapełnione (choć oczywiście trudno to porównywać z napełnieniem 517), tak więc zdejmowanie tej linii z Nowolazurowej i puszczanie tam 206 odbyłoby się ze szkodą, np. dla mieszkańców osiedli położonych przy Zapustnej, którzy ze 187 jednak korzystają. Alternatywa w postaci 206 jest dla nich żadną alternatywą.
Zapełnienie na Skoroszach i w okolicach ZP Adamieckiego w 517, moim zdaniem, jest w zupełności wystarczające by linię do Centrum zostawić. Do 517 w porannym szczycie ciężko wsiąść na Skoroszewskiej i w ZP Dzieci Warszawy, a w szczycie B tłok w autobusie jest do Szancera lub Adamieckiego (zależnie od kursu). Moim zdaniem 517 powinno być skrócone do Pl. Trzech Krzyży, a z drugiej strony do PKP Ursus, przy zachowaniu obecnej częstotliwości.
Poza tym 187 jadące przez Nowolazurową wyjeżdża z Ursusa dość porządnie zapełnione (choć oczywiście trudno to porównywać z napełnieniem 517), tak więc zdejmowanie tej linii z Nowolazurowej i puszczanie tam 206 odbyłoby się ze szkodą, np. dla mieszkańców osiedli położonych przy Zapustnej, którzy ze 187 jednak korzystają. Alternatywa w postaci 206 jest dla nich żadną alternatywą.
Pozdrawiam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z tym, że Skorosze potrzebują autobusu, to chyba nikt nie polemizuje. Polemika dotyczy tego, czy to musi być akurat 517 akurat z Niedźwiadka akurat na Targówek akurat przez największe kotły komunikacyjne w mieście...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
No właśnie, nie wiem, nie znam realiów o miejscu o którym mowa, ale skoro wszyscy co tu nie mieszkają tak mówią, więc i ja będę miał takie samo zdanie o 517 Otóż w Starym Ursusie i na Skoroszach 517 ma bardzo dobre napełnienie. I zrozum, że to nie kwestia 517 w Ursusie jest problemem, a to, że jeździ na Niedźwiadek. A zamiana końcówek w samym Ursusie, na pewno niczego nie zmieni, nie ruszając całej dzielnicy.Mong pisze:Fakt, nie wiem dokładnie jakie zapełnienie 517 w Ursusie, ale powtarzam: na pewno nie takie żeby utrzymywać osobną linię do ścisłego centrum. Z części obecnych brygad 517 można by zrobić kursy skrócone 187 PKP Ursus - Metro Politechnika. Wtedy częstotliwość na Skoroszach byłaby taka sama lub większa, a nie byłoby utrzymywania 517.
No przepraszam akurat Grochów ma tramwaj do Centrum, więc po co się pchać autobusem? UzasadnijMong pisze:No i co z tego. Może być i 10 numerków, ale ludzie się do tych autobusów nie mieszczą Mnie to zwisa i powiewa jaki numer będzie miał autobus, którym pojadę do centrum, ważne abym się do niego zmieścił. Nigdzie nie napisałem, że to dobrze, że dwa numerki jadą sobie przez dużą część trasy razem. Ja nie bronię 188 jak niepodległości i tak jak napisałem wyżej nie obchodzi mnie ile tarczek wisi na przystanku. Więc nie odwracaj kota ogonem. To jest inna sytuacja niż z 517. 523 i 188 są zatłoczone na TŁ, a 517 w Ursusie nie jest. Gdyby był tak bardzo potrzebny i zatłoczony to nie jeździł by 15/20/20. Ludzie w dojeździe do centrum po prostu przesiedli się na kolej i 517 do samego centrum jest zbędny.
Ja 517 bardziej bym porównał do 505 i niż do 523 i 188 Wielkie osiedle, które nie potrzebuje już autobusu do centrum bo ma szybszy transport szynowy prosto do centrum. 505 wiadomo jak skończyło i 517 powinno podzielić jego los.