Strona 364 z 365

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 24 cze 2023, 17:22
autor: ZielonyJamnik
@dzidek jeżeli przegub przechodzi na 729 na skręcie w lewo w Warszawską, to i w Instalatorów przejdzie

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 26 cze 2023, 21:05
autor: reserved
Czy dałoby radę zrobić (tak na szybko bez większego kombinowania z planem brygadowym) by dodatki na 208 stały się całkami i by Włodarzewską przez cały dzień kursowały autobusy na linii 208 tak jak od dziś to się dzieje w godzinach szczytu? Oczywiście poza szczytem odrobinę rzadziej dając szansę kierowcom na dłuższe postoje. Czy stoją tu na przeszkodzie jakieś względy finansowe, wozokilometrowe czy coś w tym rodzaju? Bo jeśli nie, to wydaje mi się że to byłoby najprostsze rozwiązanie na kursowanie autobusów także w stronę Grójeckiej przez cały dzień (przynajmniej w dni powszednie).

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 30 sie 2023, 13:42
autor: KwZ
Autobus Czerwon pisze:
30 sie 2023, 13:00
Biorąc pod uwagę obecną sytuację kolejową, to w ogóle najlepiej byłoby jakby 1 jechało na Okęcie i to w całości.
Nawet nie tylko kolejową, tylko w ogóle otwarcie M2. 1 za 15 (ale za 7 niekoniecznie).

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 30 sie 2023, 13:59
autor: Glonojad
Wręcz przeciwnie, za 7, a nie za 15.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 30 sie 2023, 15:27
autor: Łukasz
Taka jedynka stanie się siedemnastką - a nawet czymś bardziej skomplikowanym. Pl.Narutowicza/Banacha/Okęcie (vide Winnica/Tarchomin Kościelny/Marymont) a z drugiego końca Annopol/Żerań. Bo chyba nikt nie uwierzy, źe mamy tyle brygad, żeby silna jedynka jeździła na Okęcie, a Bródno nie miało w święta połączenia ze szpitalem na Banacha :) Tyle że może tego Pl.Narutowicza to już dużo nie zostanie.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 30 sie 2023, 15:34
autor: Autobus Czerwon
A co jeśli silna 1 na Okęcie wzamian za jednocześnie 7 i 15, żeby nie tworzyć nadpodaży na Okęciu?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 30 sie 2023, 15:49
autor: tatra
Jeśli radni Ochoty nie chcą tramwaju na Pl.Narutowicza to puścić dwie siekiery na Okęcie (bo to już Włochy) a resztę skrócić do Starynkiewicza.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 30 sie 2023, 16:23
autor: KwZ
Łukasz pisze:
30 sie 2023, 15:27
Taka jedynka stanie się siedemnastką - a nawet czymś bardziej skomplikowanym. Pl.Narutowicza/Banacha/Okęcie (vide Winnica/Tarchomin Kościelny/Marymont) a z drugiego końca Annopol/Żerań. Bo chyba nikt nie uwierzy, źe mamy tyle brygad, żeby silna jedynka jeździła na Okęcie, a Bródno nie miało w święta połączenia ze szpitalem na Banacha :) Tyle że może tego Pl.Narutowicza to już dużo nie zostanie.
Wykreśl Banacha. Zresztą to może się skończyć wydzieleniem 41 Narutowicza-Żerań i reszta kursów nigdy nie wróci na południe od Narutowicza.
Autobus Czerwon pisze:
30 sie 2023, 15:34
A co jeśli silna 1 na Okęcie wzamian za jednocześnie 7 i 15, żeby nie tworzyć nadpodaży na Okęciu?
Nikt nie da silnej 1, bo przecież trzeba hodować płaczki, jak to na Ochocie.

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 30 sie 2023, 17:58
autor: primoż
KwZ pisze:
30 sie 2023, 16:23
Zresztą to może się skończyć wydzieleniem 41 Narutowicza-Żerań i reszta kursów nigdy nie wróci na południe od Narutowicza.
I bez tego to już jest chyba przegrana sprawa :-$

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 28 wrz 2023, 16:02
autor: fik
fik pisze:
28 lip 2023, 15:48
Niekoniecznie lubię wyciąganie jednostkowych przykładów, ale jechałem ostatnio ostatnim 414 z BW20 na APT (18.17) i było dość pełniutko. Dlaczego ta linia jest szczytowa? Bo zawsze była? Rozumiem, że większości pasażerów pasuje też 186, ale czy naprawdę popyt (obserwowany i potencjalny) spada z 9 kursów/h o 17 do 4 kursów/h o 19? W WBR raczej nie widać aż tak silnego spadku liczby podróży o tej porze, a ja generalnie uważam że histogram liczby kursów w przedziałach godzinowych powinien, co do zasady, odwzorowywać kształtem histogram liczby podróży odbywanych ogólnie w aglomeracji.
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!

Ciekawe, kiedy znów potną

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 28 wrz 2023, 16:28
autor: primoż
fik pisze:
28 wrz 2023, 16:02
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!
Napisz jeszcze na Wawkomie o jeszcze paru rzeczach, które powinien wprowadzić ZTM. Może w ten sposób przyczynisz się do poprawy zbiorkomu w aglomeracji warszawskiej :P

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 28 wrz 2023, 23:54
autor: PiotrekP
fik pisze:
28 wrz 2023, 16:02
fik pisze:
28 lip 2023, 15:48
Niekoniecznie lubię wyciąganie jednostkowych przykładów, ale jechałem ostatnio ostatnim 414 z BW20 na APT (18.17) i było dość pełniutko. Dlaczego ta linia jest szczytowa? Bo zawsze była? Rozumiem, że większości pasażerów pasuje też 186, ale czy naprawdę popyt (obserwowany i potencjalny) spada z 9 kursów/h o 17 do 4 kursów/h o 19? W WBR raczej nie widać aż tak silnego spadku liczby podróży o tej porze, a ja generalnie uważam że histogram liczby kursów w przedziałach godzinowych powinien, co do zasady, odwzorowywać kształtem histogram liczby podróży odbywanych ogólnie w aglomeracji.
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!

Ciekawe, kiedy znów potną
Mało tego ja takim jechałem. Myślałem, że był tyle opóźniony - a tu wręcz przeciwnie wszystko o czasie :o

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 29 wrz 2023, 8:29
autor: fik
primoż pisze:
28 wrz 2023, 16:28
fik pisze:
28 wrz 2023, 16:02
Cuda się dzieją, napisałem na Wawkomie i coś poprawiono: właśnie zauważyłem, że ostatnie 414 jest obecnie ponad 2h później niż jeszcze niedawno. Dziękuję!
Napisz jeszcze na Wawkomie o jeszcze paru rzeczach, które powinien wprowadzić ZTM. Może w ten sposób przyczynisz się do poprawy zbiorkomu w aglomeracji warszawskiej :P
Robię to od 18 lat, skuteczność niestety mam dość przeciętną :P

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 23 lis 2023, 8:25
autor: Glonojad
208 wczoraj wyglądało tak: jedzie sobie mobilisowy knypek, ludzi pełno, na Harfowej w stronę Alei J. część ludzi została.
Jakieś 5 minut później (akurat wyszedłem ze sklepu) jadą kolejne trzy brygady, MZA. Na końcu trzydrzwiowa solówka, oczywiście zero ludzi w środku.

Czy na tej linii w ogóle ktoś jakieś sterowanie stosuje? Naprawdę trzeba było wszystkie trzy brygady razem z Bitwy puszczać?

Poprawa komunikacji na Ochocie

: 23 lis 2023, 9:09
autor: ZielonyJamnik
Centrala zazwyczaj nie robi SB na dodatkach, no chyba że brygady się wyprzedzą z powodu, że ktoś zrobi sobie 15min.
Autobusy mają robić kilometry