PoĹÄ czenia transpraskie
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Wiem, że te tereny się rozbudowują (a ich zdjęcia wiszą za zakładem) ale nadal kierujesz mocno za mocną linię na Olesińskie Pola i Łąki...
A! I zapomniałem powiedzieć bo byłem chory. Trasa 169 przez Rondo Waszyngtona jest jak piękna kobieta. Podnieca.
A! I zapomniałem powiedzieć bo byłem chory. Trasa 169 przez Rondo Waszyngtona jest jak piękna kobieta. Podnieca.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Generalnie do ustalenia byloby ktory z kursow z Olesina jechalby na Prage. Być może wszystkie 3 plus 1/2 z T. Ratusz. To jest jeszcze do przemyślenia. Derby też jeszcze niedawno były łąkami, tartakiem i Andersen tam pisal "Świniopasa" A dzis... Niemal hrabstwo DerbyR-11 Kleszczowa pisze:Wiem, że te tereny się rozbudowują (a ich zdjęcia wiszą za zakładem) ale nadal kierujesz mocno za mocną linię na Olesińskie Pola i Łąki...
A! I zapomniałem powiedzieć bo byłem chory. Trasa 169 przez Rondo Waszyngtona jest jak piękna kobieta. Podnieca.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
To prawda, Kleszczu. Ale uważaj, ta trasa jest także szybsza. Możesz zbyt szybko skończyć
A Ty, kochany Andrzeju
![:D](./images/smilies/mg.gif)
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36667
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie byłoby, pasażerowie pojechaliby tramwajem do Szembeka.emdegger pisze:Widzisz, a po zmianie byłoby 90-100%...Paweł_K pisze:Korzystam ze 135 praktycznie codziennie od poniedziałku do piątku. Na Wileński rano autobus przyjeżdża zapełniony w 50-60%
Którędy zamierzasz ominąć Targową?emdegger pisze:Po proponowanych przez mnie zmianach na pewno by już nie tkwiłoPaweł_K pisze:Po południu 135 służy mi wyłącznie jako dojazd do tramwaju na Grochowskiej - nie ma sensu tkwić w korku na Targowej,
Obawiam się, że twój wynalazek też nie będzie na nie narzekałemdegger pisze:Hehe, zależy w którym kierunku stoi. Bo Grochowska w kierunku Wiatracznej też stoi. Zauważ, że 169 już napotyka na swojej drodze 2/3 korków, o jakich pisałeś, mimo to nie narzeka na zapełnienie.Paweł_K pisze:Co do trasy proponowanej przez emdeggera, to widzę jej słabość w szczycie B - stoi Zieleniecka, Targowa i 11 Listopada, co mogłoby wpłynąć na punktualność tej linii.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
169 z Żuromińskiej i okolic nie ma szynowej konkurencji w drodze na Wileniak. Ma za to konkurencję autobusową w postaci właśnie 120. I na jej rzecz straciło trochę pasażerów, bo Radzymińską szybciej. W relacji Praga Pd. - Praga Pn. konkurencja szynowa jest. Stąd mój sceptycyzm.
Wyjątkowo marnej wartości argument. Nie widzę żadnej analogii.emdegger pisze:Taaa... i pisze to człowiek, który zastąpienie na Bródnie 506 w relacji na UW i Świętokrzyską widział w postaci E-3MisiekK pisze:Nie, nie nie tak.... Od Falenicy na Olesin!
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Jeszcze w tej chwili sa pola i łaki, ale trwa budowa sporego os.Regaty przy ul.Kobialka i niebawem zaczna sie kwekania o KM (chyba że mieszkancy tegoż osiedla, kupią te mieszkania, bo wiezą w plany zwiazane z tramwajem wodnymR-11 Kleszczowa pisze:Wiem, że te tereny się rozbudowują (a ich zdjęcia wiszą za zakładem) ale nadal kierujesz mocno za mocną linię na Olesińskie Pola i Łąki...
A! I zapomniałem powiedzieć bo byłem chory. Trasa 169 przez Rondo Waszyngtona jest jak piękna kobieta. Podnieca.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36667
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
120 ma potencjał, nie sposób zaprzeczyć. Tym bardziej nie widzę cienia sensu wikłać go jeszcze w al. Zieleniecką. Po co topić wozy na obsługę odcinków, gdzie ona już jest wystarczająca?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Pisze to człowiek, którego powaliła propozycja tworzenia linii zwiedzającej pół Pragi i wyjeżdżającej na pustkowie, by w głuszy zapewnić częsty dojazd świeżej partii much umęczonych zgiełkiem wielkiego miasta. Więc nie ma się co ograniczać - jak szalec to szaleć - linia powinna jeździć do Falenicy (palcem po mapie).emdegger pisze:Taaa... i pisze to człowiek, który zastąpienie na Bródnie 506 w relacji na UW i Świętokrzyską widział w postaci E-3MisiekK pisze:Nie, nie nie tak.... Od Falenicy na Olesin!
A z 506 to coś ci się pomerdało, bo nie ja chciałem niczego zastępować. Wydzielenie E6 wyszło tej linii tylko na dobre.
Jak się tam tereny zapełnią, to będziemy dopiero wtedy myśleć o komunikacji w tym rejonie. Chyba, że będzie jak na Derbach, że nie ma ulicy zdatnej do przejazdu autobusu - to komunikacji nie będzie i problem z głowy.jacek pisze:Jeszcze w tej chwili sa pola i łaki, ale trwa budowa sporego os.Regaty przy ul.Kobialka i niebawem zaczna sie kwekania o KM (chyba że mieszkancy tegoż osiedla, kupią te mieszkania, bo wiezą w plany zwiazane z tramwajem wodnym ), pozatym dosyć konkretnie rozbudowuja się okolice ul.Katy Grodziskie, gdzie 120 czasami ma spore zapełnienie
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36667
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No to właśnie czas najwyższyMisiekK pisze:Jak się tam tereny zapełnią, to będziemy dopiero wtedy myśleć o komunikacji w tym rejonie.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ale może niekoniecznie liniami, które 'może kiedyś' się zapełnią, tylko przez przetrasowanie tego co już tam jeździ (tyle, że czasem nie bardzo jest jak, bo infrastruktura drogowa jest przeraźliwie słaba) ze zwiększaniem częstotliwości linii przepełniających się.Bastian pisze:No to właśnie czas najwyższyMisiekK pisze:Jak się tam tereny zapełnią, to będziemy dopiero wtedy myśleć o komunikacji w tym rejonie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36667
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Co masz na myśli? 120 tam jeździMisiekK pisze:Ale może niekoniecznie liniami, które 'może kiedyś' się zapełnią, tylko przez przetrasowanie tego co już tam jeździ
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
I to jest problem podstawowy, który sprawia, że próby skonstruowania jakiegokolwiek rozsądnego układu przyprawiają o ból głowy...MisiekK pisze:tyle, że czasem nie bardzo jest jak, bo infrastruktura drogowa jest przeraźliwie słaba
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Którzy pasażerowie? Rzekomo ci, którzy np. przy Rondzie Żaba porzuciliby ostrobramskie 169 na rzecz grochowskiej 3, zaś nią dojechaliby do Szembeka, po to, by dostać 123 się na oferującą najbardziej niedogodne przesiadki w ciągu Ostrobramskiej ZAMIENIECKĄ, ażeby stamtąd kontynuować podróż do punktu docelowego przy Ostrobramskiej?Bastian pisze:Nie byłoby, pasażerowie pojechaliby tramwajem do Szembeka.emdegger pisze:Widzisz, a po zmianie byłoby 90-100%...
![bredzisz :bredzisz:](./images/smilies/Bredzisz.gif)
Wariant drugi polega oczywiście na tym, że kontynuują podróż 169 i nie przesiadają się. Bez przesiadek, bez przebieżek, nieidologicznie, bo bezpośrednio. Mimo wiercenia po osiedlach wokół Kinowej docierają cali i zdrowi na Rawar. Czas - 22/27. Czas przejazdu do CO zamyka się w granicach 25/30 minut. Różnice na korzyść 169 są przygniatające, zyski czasowe to odpowiednio: dla CO +8/+6, zaś dla Rawaru +14/+12. Sprawa nie wymaga dalszego komentarza, argument oddalony. Szukaj Bastianie czegoś (o wiele) bardziej konstruktywnego.
Tak więc, drogi Pawle, po zmianie 90-100%
W drodze kasacji 135, bo niby jak u diabła?Bastian pisze:Którędy zamierzasz ominąć Targową?emdegger pisze:Po proponowanych przez mnie zmianach na pewno by już nie tkwiło
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dziwny masz rodzaj tych swoich obawBastian pisze:Obawiam się, że twój wynalazek też nie będzie na nie narzekałemdegger pisze:Hehe, zależy w którym kierunku stoi. Bo Grochowska w kierunku Wiatracznej też stoi. Zauważ, że 169 już napotyka na swojej drodze 2/3 korków, o jakich pisałeś, mimo to nie narzeka na zapełnienie.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
No i dlatego na Ostrobramską pojedzie wg mojego planu tylko jedna z tych linii169 z Żuromińskiej i okolic nie ma szynowej konkurencji w drodze na Wileniak. Ma za to konkurencję autobusową w postaci właśnie 120. I na jej rzecz straciło trochę pasażerów, bo Radzymińską szybciej. W relacji Praga Pd. - Praga Pn. konkurencja szynowa jest. Stąd mój sceptycyzm.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
I bardzo dobrze, bo to nie miał być żaden argument ani żadna analogia, ale odpowiedź na głupią zaczepkę człowieka, któremu być może wydało się, że posiadł cudowne instrumentarium w zakresie ironii i tak mi dopiecze. No no, Miśku, zbombardowałeś mnie, druga Guernica, że jejBastian pisze:Wyjątkowo marnej wartości argument. Nie widzę żadnej analogii.emdegger pisze:Taaa... i pisze to człowiek, który zastąpienie na Bródnie 506 w relacji na UW i Świętokrzyską widział w postaci E-3
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Czas przejazdu takiego 120 mieściłby się w granicach normy - 55/67 lub 33/40 (169 - 40/50) jeśli wybieramy kursy skrocone w najbardziej zagęszczone tereny. Nie wiem, czy śledzisz roszady komunikacyjne, ale 120 już jest linią, która zwiedza pół Pragi i wyjeżdża na pustkowie, dziwnym trafem mając coraz lepszą częstotliwość i zapełnienie, czego jestem świadkiem od pól roku, kiedy regularnie nią jeżdzę na odcinku TARGÓWEK-RATUSZ - Dw. Wileński.MisiekK pisze:Pisze to człowiek, którego powaliła propozycja tworzenia linii zwiedzającej pół Pragi i wyjeżdżającej na pustkowie, by w głuszy zapewnić częsty dojazd świeżej partii much umęczonych zgiełkiem wielkiego miasta. Więc nie ma się co ograniczać - jak szalec to szaleć - linia powinna jeździć do Falenicy (palcem po mapie)
Myślę, że dla dobra nas wszystkich - pasażerów - nie powinieneś faktycznie zgodnie z deklarowanymi chęciami zastępować czegokolwiekMisiekK pisze:A z 506 to coś ci się pomerdało, bo nie ja chciałem niczego zastępować. Wydzielenie E6 wyszło tej linii tylko na dobre.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Gdzie Rzym, gdzie Krym, gdzie Bazyliańska, a gdzie Wincentego o takim drobnym detalu jak UW nie wspominając, ale darujmy sobie tego typu pogwarki. Z 506 i tak został już tylko smętny flak. Ale Twoja wypowiedź z tamtego okresu jest niezmienne urocza.MisiekK w temacie zmiany od 3 grudnia 2007 (307, 390, E-6) pisze:Zasilenie E-3 spokojnie zrekompensuje 506
Och, na pewno. Najszczęśliwsi muszą być popołudniowi pasażerowie z przystanku <M> Świętokrzyska, którzy mogą sobie poogląć podjeżdżające rządkiem trzy wozy E-6. Zaraz, jaka częstotliwość - co 5 minut w szczycie? Co 8? A może co 12? No bo przecież nie co 20! Jak szaleć, to szaleć, i tu ci muszę przyznać rację.MisiekK pisze:Wydzielenie E6 wyszło (...) tylko na dobre.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Nie przeczę. Aczkolwiek nadal uważam, że nie ma sensu pchania linii z rejonu Grodziska i Olesina dalej niż na Wschodni...jacek pisze:Jeszcze w tej chwili sa pola i łaki, ale trwa budowa sporego os.Regaty przy ul.Kobialka i niebawem zaczna sie kwekania o KM (chyba że mieszkancy tegoż osiedla, kupią te mieszkania, bo wiezą w plany zwiazane z tramwajem wodnymR-11 Kleszczowa pisze:Wiem, że te tereny się rozbudowują (a ich zdjęcia wiszą za zakładem) ale nadal kierujesz mocno za mocną linię na Olesińskie Pola i Łąki...), pozatym dosyć konkretnie rozbudowuja się okolice ul.Katy Grodziskie, gdzie 120 czasami ma spore zapełnienie
Ale o czym Ty mówiszWydzielenie E6 wyszło tej linii tylko na dobre.
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
I w tej formie spisuje się świetnie, więc nie ma po co w niej gmerać i wysyłać jej na dalsze zwiedzanie miasta.emdegger pisze:120 już jest linią, która zwiedza pół Pragi i wyjeżdża na pustkowie, dziwnym trafem mając coraz lepszą częstotliwość i zapełnienie, czego jestem świadkiem od pól roku, kiedy regularnie nią jeżdzę na odcinku TARGÓWEK-RATUSZ - Dw. Wileński.
Zdaje się, że od tego czasu 'trochę' się zmieniło w komunikacji na Bródnie, więc piszesz o rzeczach nie mających dziś nic wspólnego z rzeczywistościa.emdegger pisze:Gdzie Rzym, gdzie Krym, gdzie Bazyliańska, a gdzie Wincentego o takim drobnym detalu jak UW nie wspominając, ale darujmy sobie tego typu pogwarki.MisiekK w temacie zmiany od 3 grudnia 2007 (307, 390, E-6) pisze:Zasilenie E-3 spokojnie zrekompensuje 506
emdegger pisze:Z 506 i tak został już tylko smętny flak.
Jak z wielu niegdyś silnych linii w tym mieście, które przestawały tracić na znaczeniu. Ba, niektórzy nawet nekrologi na przystankach wieszali. Ale ostawmy to historykom komunikacji miejskiej.
Miło mi.emdegger pisze:Ale Twoja wypowiedź z tamtego okresu jest niezmienne urocza.
No tak, przecież na Bródno tylko samo 506 jeździ, nie? A od oglądania autobusów jeszcze nikt nie zszedł z tego świata.emdegger pisze:Och, na pewno. Najszczęśliwsi muszą być popołudniowi pasażerowie z przystanku <M> Świętokrzyska, którzy mogą sobie poogląć podjeżdżające rządkiem trzy wozy E-6.MisiekK pisze:Wydzielenie E6 wyszło (...) tylko na dobre.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
No to sobie, Panowie, pojechaliście po życiorysach. Ale do rzeczy.
Podstawowym zagadnieniem było wyciąganie 169 na Ostrobramską w miejsce 135. 120 to było tylko wyjście awaryjne, które sensu tak naprawdę mogłoby nabrać dopiero za ładnych kilka(naście) lat. Nie wiem, czemu emdegger się tym pochwalił od razu, nie wiem czemu wszyscy się czepili tego wariantu jak pijany płotu. Nie tu jest przecież klucz zagadnienia.
Kluczem jest tworzenie relacji transpraskiej tam, gdzie nie ma tramwajów. I tu 169 byłoby skazane na sukces. (Swoją drogą jeszcze większy mogłoby odnieść, gdyby pojechało przez Zacisze, a 120 przez cmentarz.) Inna rzecz, to jest wybór wariantu przejazdu od Rawaru do Al. Zielenieckiej. Z początku koncepcja podmiany tras 158 i 135/169 mnie nie przekonywała, teraz budzi coraz większy entuzjazm, bo logika przedstawiona przez emdeggera jest dość spójna.
A argument o omijanie Targowej to już było zupełne kuriozum. Przecież wiadomo, że cokolwiek praskiego Targową zaliczyć musi, by mieć jakiekolwiek zapełnienie.
Podstawowym zagadnieniem było wyciąganie 169 na Ostrobramską w miejsce 135. 120 to było tylko wyjście awaryjne, które sensu tak naprawdę mogłoby nabrać dopiero za ładnych kilka(naście) lat. Nie wiem, czemu emdegger się tym pochwalił od razu, nie wiem czemu wszyscy się czepili tego wariantu jak pijany płotu. Nie tu jest przecież klucz zagadnienia.
Kluczem jest tworzenie relacji transpraskiej tam, gdzie nie ma tramwajów. I tu 169 byłoby skazane na sukces. (Swoją drogą jeszcze większy mogłoby odnieść, gdyby pojechało przez Zacisze, a 120 przez cmentarz.) Inna rzecz, to jest wybór wariantu przejazdu od Rawaru do Al. Zielenieckiej. Z początku koncepcja podmiany tras 158 i 135/169 mnie nie przekonywała, teraz budzi coraz większy entuzjazm, bo logika przedstawiona przez emdeggera jest dość spójna.
A argument o omijanie Targowej to już było zupełne kuriozum. Przecież wiadomo, że cokolwiek praskiego Targową zaliczyć musi, by mieć jakiekolwiek zapełnienie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
I to ma jakikolwiek sens, więc warto w tą stronę pójść, zamiast dłubać w 120.pawcio pisze:No to sobie, Panowie, pojechaliście po życiorysach. Ale do rzeczy.
Podstawowym zagadnieniem było wyciąganie 169 na Ostrobramską w miejsce 135.
Wtedy to 120 może odejśc do historii...pawcio pisze:120 to było tylko wyjście awaryjne, które sensu tak naprawdę mogłoby nabrać dopiero za ładnych kilka(naście) lat.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
I mam nadzieje że tak pozostanie, bo w obecnej formie sie spelnia i "f", tez zostały zaakceptowane. Jedynie co w przyszlości, bedzie mozna zrobic, to zwiększyć czestotliwość tej lini i zazebić z 132/527R-11 Kleszczowa pisze:Nie przeczę. Aczkolwiek nadal uważam, że nie ma sensu pchania linii z rejonu Grodziska i Olesina dalej niż na Wschodni...