Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Maro D.
Posty: 238
Rejestracja: 14 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Gocławski Klan Samorządowy
Kontakt:

Post autor: Maro D. » 23 maja 2007, 13:17

Hmmm...szkoda 303 tak szczerze mowiac. Niby linia jest jaka jest, a jednak w szczycie to dobre wspomaganie dla 111 i 509 chociazby aby dojechac do Saskiej.

117 za 111 - odpada, ta druga jest zbyt dobra linia. Ewentualnie 117 dodac moznaby zwlaszcza, gdy na Bora jest E-5 i 507 (151 pomijam).

PS. Przepraszam za brak polskich liter, pisze z uczelni a tam Alt + litera nie dziala :/
Gocławska linia mikrobusowa:

211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz

Bo fantazja jest od tego O-)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 maja 2007, 13:32

pawcio pisze:Od czasu przeniesienia 410 z Marszałkowskiej podróżuję tam tylko tak.
Na moje oko to wyjątkowo niekorzystne połączenie jednak, a swego czasu się trochę na Gocław najeździłem...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 23 maja 2007, 13:38

To nie uprościłoby 111, które jest obecnie jedynym dojazdem do jakiegokolwiek śródmieścia dla Wilgi. Może w takim razie skierować przez Umińskiego 507, Iskrze pozostawiając parę 117/E-5? Mocniejsze jest, a Iskra miałaby przecież jeszcze (oprócz wspomnianej pary) 111 i 151 :-k

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 maja 2007, 13:52

Dennis pisze:To nie uprościłoby 111, które jest obecnie jedynym dojazdem do jakiegokolwiek śródmieścia dla Wilgi. Może w takim razie skierować przez Umińskiego 507, Iskrze pozostawiając parę 117/E-5? Mocniejsze jest, a Iskra miałaby przecież jeszcze (oprócz wspomnianej pary) 111 i 151 :-k
To by było całkiem fajne ale mozliwe raczej dopiero jak przez Iskrę pojedzie coś z TS do śródmieścia (502 czy 514) bo Iskra raczej nie zgodzi się na rezygnację z 5xx.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 23 maja 2007, 13:57

A skąd wiadomo, że tak się stanie?

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 maja 2007, 13:58

Dennis pisze:A skąd wiadomo, że tak się stanie?
Nie wiadomo :)
Ale Gocław nie jest koncem świata i COŚ w końcu musi zacząć jeździć troche dalej niż do pętli.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 23 maja 2007, 14:06

Ale raczej do jakiegoś Lasu powinno, bo zawracanie do Płowieckiej i dalej chyba nie ma specjalnie sensu :-?

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 23 maja 2007, 14:08

Maro D. pisze:Narazie ucieszyłbym się gdyby 405 zamiast Ostrobramską i al. USA pojechało Fieldorfa i Wałem
A brygady na wzmocnienie 158 skąd weźmiemy? W ogóle nie podoba mi się ten egoizm mieszkańców Gocławia.

[ Dodano: 2007-05-23, 14:08 ]
Dennis pisze:A skąd wiadomo, że tak się stanie?
Nie stanie się :P

[ Dodano: 2007-05-23, 14:12 ]
Rosa pisze:To by było całkiem fajne ale mozliwe raczej dopiero jak przez Iskrę pojedzie coś z TS do śródmieścia (502
Czy Wy naprawdę myślicie, że linia, która w życiu nie osiągnie wyżeszej częstotliwości kursowania niż 20 minut w szczycie będzie istotnym wzmocnieniem?

Stanowcze NIE dla wpychania pasażerów za Płowiecką w prywatne widzimisia Gocławian =; Nic, co nie jedzie przynajmniej z południowej części Wawra, nie ma prawa przez Gocław się szwendać.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 maja 2007, 14:19

emdegger pisze: Stanowcze NIE dla wpychania pasażerów za Płowiecką w prywatne widzimisia Gocławian =; Nic, co nie jedzie przynajmniej z południowej części Wawra, nie ma prawa przez Gocław się szwendać.
Piszesz tak jakby jazda przez Goclaw byla nie wiadomo o ile dłuższa, a tak nie jest.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 23 maja 2007, 14:22

Ale pojawiają się zupełnie inne potoki i napełnienie w busach najprawdopodobniej byłoby bardzo nierówne (tzn. od Śródmieścia do Gocławia poważne przepełnienie).

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 23 maja 2007, 14:27

Rosa pisze:
Dennis pisze:To nie uprościłoby 111, które jest obecnie jedynym dojazdem do jakiegokolwiek śródmieścia dla Wilgi. Może w takim razie skierować przez Umińskiego 507, Iskrze pozostawiając parę 117/E-5? Mocniejsze jest, a Iskra miałaby przecież jeszcze (oprócz wspomnianej pary) 111 i 151 :-k
To by było całkiem fajne ale mozliwe raczej dopiero jak przez Iskrę pojedzie coś z TS do śródmieścia (502 czy 514) bo Iskra raczej nie zgodzi się na rezygnację z 5xx.
A Wesoła nie godzi się na linię przez Gocław. Choć osobiście 514 bym wrzucił przez Gocław, ale nie przez Wilgę (nie przeginajmy z kręceniem).
Może by tak: 514 i 521 przez Gocław i Trasę Ł. do metra Politechnika przez Bora - Komorowskiego (dalej: 514: Fieldorfa i Wałem M., a 521 jak kiedyś 410: Egipska, Ateńska, Wałem M.). Wtedy 507 przez Wilgę.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 23 maja 2007, 14:31

Jeszcze 408, 520 i 525 proponuję. Nie żałujmy sobie absurdów :-$ #-o

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 23 maja 2007, 14:33

Rosa pisze:Piszesz tak jakby jazda przez Goclaw była nie wiadomo o ile dłuższa
Jest dłuższa, a już na pewno byłaby znacznie, gdyby z oferty 5xx miał korzystać kompleksowo cały Gocław, a nie 1/3 czy 1/8 tego osiedla. Przecież te pięćsetki nie jadą puste na Płowiecką! Zmieściliby się wszyscy chętni? Szczerze mówiąc, wątpię. I byłoby zbiorowe zgrzytanie zębami. Jedni jeżdzą w kółko, a drudzy mają czysto papierowe połączenie. Nie, dzięki =; Gocław ma dużą i funkcjonalną pętlę i wystarczająco wiele mieszkańców, by reorganizować układ linii tam biegnących bez gmerania w innych rejonach miasta. Linia na Politechnikę powinna zaczynać na Gocławiu, w najgorszym przypadku jechać z południowej częsći Wawra. Ale nie z Płowieckiej na Boga :!:

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 maja 2007, 14:37

Andrzej pisze:
Rosa pisze: To by było całkiem fajne ale mozliwe raczej dopiero jak przez Iskrę pojedzie coś z TS do śródmieścia (502 czy 514) bo Iskra raczej nie zgodzi się na rezygnację z 5xx.
A Wesoła nie godzi się na linię przez Gocław. Choć osobiście 514 bym wrzucił przez Gocław, ale nie przez Wilgę (nie przeginajmy z kręceniem).
Może by tak: 514 i 521 przez Gocław i Trasę Ł. do metra Politechnika przez Bora - Komorowskiego (dalej: 514: Fieldorfa i Wałem M., a 521 jak kiedyś 410: Egipska, Ateńska, Wałem M.). Wtedy 507 przez Wilgę.
Nie, to jest oczywiste że jakakolwiek linia z TS powinna jeździć prosto Bora a nie przez Wilgę.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 23 maja 2007, 14:42

Dennis pisze:Jeszcze 408, 520 i 525 proponuję. Nie żałujmy sobie absurdów :-$ #-o
1XX: Wiatraczna - Falenica 15/20/20
521: Falenica - ... , Zerzeń, Gocław, Trasa Łazienkowska, Centrum, ..., Szczęśliwice 15/20/20
(uzupełnione na Gocławiu przez 514).
R1+R2
R3+R7
R8+R9

ODPOWIEDZ