Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
16:03 z Józefowa
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Wie ktoś z Was może na jakich obiegach można złapać EN57-038?
Z góry dziękuję
Z góry dziękuję
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Do Warszawy najczęściej jeździ w 125 obiegu.vernalisadonis pisze:Wie ktoś z Was może na jakich obiegach można złapać EN57-038?
Z góry dziękuję
W tym tygodniu widziałem ją dwukrotnie na poc. 30720 - 16:35 Śmródwmieście Tłuszcz
Przed chwilą ze Śródmieścia do Tłuszcza odjechał dwuskład AKMów - 1584 + 1582.
AKM-y w tłuszczu, nieźle. Tak wogóle to dzisiaj na km7 kursowały byłe czopero-kible: 1486+1566, 1562 (Niedawno wrócił). Już chyba wszystkie EN57KM zostały zmodernizowane do EN57AKM.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- vernalisadonis
- Posty: 3212
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Czemu tych AKMów na linii Wileńska - Małkinia w ogóle nie ma?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Masz na myśli te ex-EN57KM? Może dlatego, że generalnie gnieżdżą się na Ochocie, a połączenia do Wileńskiej obsługuje zdaje się Tłuszcz.vernalisadonis pisze:Czemu tych AKMów na linii Wileńska - Małkinia w ogóle nie ma?
Jeśli 1562 już wrócił (osobiście nie miałem przyjemności go spotkać), to miło. Ale był jeszcze 1561, a ten pojechał na modernę ostatni.zxcvbnm pisze:Już chyba wszystkie EN57KM zostały zmodernizowane do EN57AKM.
Czy ktoś w końcu powie - w końcu są to teraz asynchrony, czy nie? (Bajzel we wprowadzaniu nowych oznaczeń to chyba mińska specjalność...)
Są asynchronami. Mają silniki TSA podobne jak w 35WE.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To nie zrobili ich "po staremu", czyli z silnikami Emitu i na starej przekładni? Po odgłosach, jakie wydaje ta przekładnia na jednym z tych exKM wnoszę, że to jednak stary układ. Z resztą nie wiem czy Mińsk tak od ręki przejął patent Newagu na nowe silniki i nowe przekładnie.
To ciekawe. Nikt w Tłuszczu nie ma autoryzacji na AKM i nikt po za Tłuszczem nie ma znajomości szlaku z Rembertowa do Tłuszcza.alojz pisze:Przed chwilą ze Śródmieścia do Tłuszcza odjechał dwuskład AKMów - 1584 + 1582.
Przekładnia starsza, ale silniki TSA a nie EMIT-u.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Skąd taka pewność? Bo to zmiana konstrukcyjna, tak ot by nie było. Silniki TSA z nowych modernizacji by nie pasowały.
Na pewno jest nowe sterowanie falownikami napędowymi, to "słychać".
Na pewno jest nowe sterowanie falownikami napędowymi, to "słychać".
Tak naprawę tylko silników jestem pewien. Wydają taki sam dźwięk jak 35WE czy nowsze EN57AKM. Nie ma innej możliwości.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2