Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
R3 ma na szczęście (?) tylko łączenia z Otwock/Celestynów w niewielkiej ilości. Ale ciągle jeden z obiegów rano leci z Dęblina (był na tym stary AKM) i drugi też, z Dęblina do Łowicza i na Wschodnią, więc się okaże co pojedzie.
PS. Tak zupełnie na marginesie, to Ożarów załapał kolejne, miesięczne teraz opóźnienie. Ale to wina Hitlera, bo pociąg pancerny ostrzelał i trzeba było jego resztki z ziemi wydłubać.
PS. Tak zupełnie na marginesie, to Ożarów załapał kolejne, miesięczne teraz opóźnienie. Ale to wina Hitlera, bo pociąg pancerny ostrzelał i trzeba było jego resztki z ziemi wydłubać.
Dziwne to. Są łączenia pod klucz Łowicz - Otwock/Celestynów i Dęblin - R1, ale zostawili 3 połączenia wychodzące po za to, które skutecznie psują obsługę przez ER160.Paweł D. pisze: ↑24 cze 2023, 19:44R3 ma na szczęście (?) tylko łączenia z Otwock/Celestynów w niewielkiej ilości. Ale ciągle jeden z obiegów rano leci z Dęblina (był na tym stary AKM) i drugi też, z Dęblina do Łowicza i na Wschodnią, więc się okaże co pojedzie.
PS. Tak zupełnie na marginesie, to Ożarów załapał kolejne, miesięczne teraz opóźnienie. Ale to wina Hitlera, bo pociąg pancerny ostrzelał i trzeba było jego resztki z ziemi wydłubać.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Thx
ŁK
Zanim te pojazdy zaczną jeździć to już pierwsze flirty z obecnego kontraktu stracą przypisanie do tras. Czas szybko leci.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Masz rację, choć wtedy też będzie to robiło zamieszanie i robienie obiegów na siłę pod konkretne egzemplarze. Choć wtedy pewnie wpadniemy w kilkuletnie zamknięcie średnicy i będzie łatwiej....
Na dzień dzisiejszy nie wiemy gdzie dokładnie pojedzie ta transza 15 EZT + 10 EZT, ale jest spora szansa, że nie będzie sztywno przypisania (dokumentacja przetargowa mówi coś w stylu "obsługa połączeń regionalnych, a zwłaszcza na terenie województwa Mazowieckiego" więc poczekajmy. Obecnie tak jest jak mówisz - Pilawa - Sochaczew - Mrozy musi być EN57AKM. Bo aktualnie większość 45WE, które były dotychczas "wolne" przeszło na R8.
A z tym końcem warunków finansowania - kto powiedział, że to nie zostanie przedłużenia jak to było z ER75, 22WE? W przypadku kontraktu Warszawa - Działdowo wypada termin w 2024, Łowicz - Celestynów - 2025 itd
A z tym końcem warunków finansowania - kto powiedział, że to nie zostanie przedłużenia jak to było z ER75, 22WE? W przypadku kontraktu Warszawa - Działdowo wypada termin w 2024, Łowicz - Celestynów - 2025 itd
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie wiem, chyba nie. 45WE i ER160 osiągają tam raczej 130 km/h z pojedynczą obsadą i nie więcej.
Czy KM ma znów jakieś problemy taborowe że na Warszawa - Siedlce latają EN57AKM i AL, przy czym na R7 też (bo teraz jest wymuszone łączenie tych połączeń) ?
Czy KM ma znów jakieś problemy taborowe że na Warszawa - Siedlce latają EN57AKM i AL, przy czym na R7 też (bo teraz jest wymuszone łączenie tych połączeń) ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No tak, R8..... Kolejni wybrańcy. Nie dość, że PLK pozwoliło na uruchomienie SKM w środku tego pierdzielnika zajmując miejsce dla innych linii (szybko musieli część kursów wycofać), to chyba wszystkie połączenia są na Gdańską z dostępem do obu linii metra. A ludzie z R1 i R3 niech sobie biegają po schodach Zachodniej. A z wybudowanej na potrzeby zamknięcia średnicy Głównej odjeżdża od poniedziałku aż 10 pociągów w ciągu doby.
Z Głównej się jeździ przez centrum Zachodniej, zdaje się. Z LK8 jednak tak teraz mocno po boku.
ŁK
Nie żebym narzekał, ale mentalność mieszkańców Radomia mnie trochę poraża.
Dali im zarówno 45WE i 22WE do Radomia i Warki. ER160 do Radomia Głównego i Góry Kalwarii. Tych EN57 została garstka. Mają połączenia do Gdańskiej, w miarę stabilne i do metra. Uruchomili SKM, a na profilach KM wieczne narzekanie na złomy do Radomia i, że bezpośrednio do Śródmieścia nie dodają (no niestety rzeczywistość jest jaka jest, a całą linie średnicową trzeba naprawić). Jakoś nie widzę ciągłych narzekań ze strony LK6 i LK7 mimo, że tam głównie EN57A(KM/L). Da się? Da
Dali im zarówno 45WE i 22WE do Radomia i Warki. ER160 do Radomia Głównego i Góry Kalwarii. Tych EN57 została garstka. Mają połączenia do Gdańskiej, w miarę stabilne i do metra. Uruchomili SKM, a na profilach KM wieczne narzekanie na złomy do Radomia i, że bezpośrednio do Śródmieścia nie dodają (no niestety rzeczywistość jest jaka jest, a całą linie średnicową trzeba naprawić). Jakoś nie widzę ciągłych narzekań ze strony LK6 i LK7 mimo, że tam głównie EN57A(KM/L). Da się? Da
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
I ciągły płacz o "Słonecznego"... Ponoć ktoś im obiecał, że pojedzie z/do Radomia.
To niech im państwowy LOT uruchomi połączenie lotnicze do Gdańska.
Słoneczny do Radomia? Chyba im się pokiełbasiło z takim pociągiem KM który kiedyś do Krakowa jeździł (Dragon?). Z jakiej racji z Radomia a nie np. ze Skierniewic jedyną sensowną stacją początkową mógłby być Grodzisk Mazowiecki (ze względu na potoki) , ale też ten piętrowiec wymaga bazy blisko stacji początkowej a ona zlokalizowana jest na Ochocie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2