Nie zrobi 54 zmian, bo liczba dni pracy wynika przede wszystkim z kalendarza. To oszczędza kasę, ale nie daje zysku w obsadzie.KwZ pisze: ↑16 paź 2023, 9:57Ale właśnie automatyczna zajezdnia pozwalałaby oszczędzić te osobodni (roboczogodziny). Bo kwartale zamiast robić, przykładowo, 504h w postaci 52 zmian po 9:42, może zrobić 54 zmiany po 9:20 (w tym jedną krótszą 7:34). I cyk, te 3% się oszczędza. Dni roboczych i tak jest 63 w tym przykładzie.
Zresztą już dzisiaj pewnie można byłoby zatrudnić wyrobnika nawet bez kategorii D, żeby jeździł po zajezdni i robił te OC.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W jaki niby sposób? Jak pracujesz krócej to potrzebujesz więcej dni by zrobić etat. Jak ja pracuję 11 godzin a moja narzeczona 10 godzin to ja pracuje jeden-dwa dni mniej w miesiącu.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Jak na razie teren MZA powiększył się do kwartału ulic Redutowa - Nakielska - Baltazara - Pustola
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale w komunikacji 10-dniowe dniówki na całkach równoważysz 4-godzinnymi dodatkami i liczba dni pracy jest contans.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czekaj, liczba dni pracy (roboczych) to 63, nie 52 czy 54. Jeśli jest mniej, to dlatego, że brakuje godzin w kwartale.
Jeśli 10h zmienisz w 9h40, to wyjdzie ci 1,5 dnia pracy więcej. Np. 3 dodatki więcej.
Jeśli 10h zmienisz w 9h40, to wyjdzie ci 1,5 dnia pracy więcej. Np. 3 dodatki więcej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dwa razy 10h i raz 4h daje średnio 8h. Średni czas trwania służby w Warszawie nie jest jakoś drastycznie wyższy od 8,00 żeby trzeba było nadmiarowe godziny równoważyć dodatkowymi dniami wolnymi. Wystarczy kilka dodatków i dyżur 4h na wyrównanie nominału co do minuty, gdzie się wsadzi w bieżącym planowaniu coś dłuższego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No dobrze, to czemu jak będzie 9:40 to nie można z tego zrobić raz w miesiącu maratonu 9h zamiast 4h na przykład? Bo ja nadal nie rozumiem czemu ma to zmniejszyć wypłatę nie a nie zwiększyć czas jazdy? Gdzieś w totalu można dzięki temu wykorzystać tego kierowcę inaczej
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Możesz zamiast 4 zrobić potem 9. Ale to dalej jest jeden człowiek w jednym autobusie o 7:45. Godziny są bardziej elastycznym zasobem niż dniówki. Jak w grudniu będzie 19 dni pracy kodeksowo to możesz człowiekowi zapanować 19 dni pracy i ani jednego więcej. Dalej możesz tylko prosić czy by nie przyszedł z wolnego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rozliczenie czasu pracy jest miesięczne czy kwartalne? Ja mam kwartalne.
Czyli z urywania tych 20 min można by złożyć podwyższenie częstotliwości w międzyszczycie albo wieczorem, ale nie w szczycie. Hm.
A może co któregoś kierowcę dałoby się przesunąć do obowiązków biurowych, a biurokratę też wsadzić za kierownicę?
Czyli z urywania tych 20 min można by złożyć podwyższenie częstotliwości w międzyszczycie albo wieczorem, ale nie w szczycie. Hm.
A może co któregoś kierowcę dałoby się przesunąć do obowiązków biurowych, a biurokratę też wsadzić za kierownicę?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
A gdzie cukier w procesie mieszania herbaty?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
ZTM wybiera ofertę Solarisa na 12 elektrycznych przegubów.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
Doprecyzuję info Flasha.
Budżet zakładany: 47 232 000 PLN brutto.
Oferty:
1. Solaris Bus & Coach z Solarisem Urbino 18 electric - 51 276 240 zł brutto.
2. Daimler Buses Polska z Mercedesem eCitaro G - 66 331 440 zł brutto.
Oferta Solarisa zaakceptowana.
Budżet zakładany: 47 232 000 PLN brutto.
Oferty:
1. Solaris Bus & Coach z Solarisem Urbino 18 electric - 51 276 240 zł brutto.
2. Daimler Buses Polska z Mercedesem eCitaro G - 66 331 440 zł brutto.
Oferta Solarisa zaakceptowana.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ech. Na 12 elektrobajerów mają pieniądze, na przedłużenie kontraktu na 50 ośmioletnich autobusów nie mają...
Bardzo dobrze, bo szkoda by zmarnowało się dofinansowanie nate wozy.michael112 pisze: ↑20 paź 2023, 16:54Ech. Na 12 elektrobajerów mają pieniądze, na przedłużenie kontraktu na 50 ośmioletnich autobusów nie mają...