Ale pasażerowie by woleli mieć 50 brygad w ruchu, a nie około 10 (bo zakładam że z tych 12 będzie jakaś rezerwa).
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Rozumiesz co to dofinansowanie, a nie wykładanie własnej kasy
Mkną po koleinach zielone jamniki... ![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Dofinansowanie wiąże się z wydawniem własnej kasy, trzeba troszkę wyjąć z kieszeni.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Zanim zaczniecie liczyć kasę własną-cudzą, sprawdźcie czym się różnią wydatki bieżące od inwestycyjnych, w szczególności w finansach publicznych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mobilis nie złożył oferty w przetargu na wozy 9 metrowe. Robi się ciekawie.
No to postawili ZTM pod ścianą ![🤭](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92d.svg)
Jak wygrali w Krakowie to nie dziwne.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Niewątpliwie niezła podpórka do negocjacji z wolnej ręki że nie dają ceny z sufitu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Plus dodaj, że w piątek wygrali w KIO ws. drugiego unieważnienia na przeguby.
Tylko Kraków wystartuje dopiero w II połowie października 2024. A żeby sensownie zapiąć to i owo tam to paradoksalnie kasa jest potrzeba tu i teraz. Przede wszystkim właśnie z Wawy.
Otóż to
Kraków musi mieć warszawską dotacje finansową
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Można gdzieś przeczytać orzeczenie?
ZTM ma za swoje. Szkoda że mieszkańcy będą cierpieć.
Nie. Ale możesz napisać do KIO to Ci powinni dać na razie samą sentencję. Na uzasadnienie pewnie trzeba poczekać kilka tygodni, natomiast sam wyrok pewnie na przełomie roku zostanie wrzucony na FTP KIO.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
O matko.
![:o :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Natomiast sama sprawa to dobra nauczka dla ZTM na przyszłość, za skąpstwo. Jeśli dobrze rozumuję, to teraz może zostać z jednej strony zmuszony do podpisania umowy na przeguby z pierwszego przetargu, jednocześnie nie ma jakiejkolwiek gwarancji że w ogóle będzie mógł jeździć dalej midikami. Tam pierwszy przetarg został prawomocnie unieważniony. A drugi też, bo w ogóle nie było ofert.
Przypominam, że przed nami jeszcze wiele kończących się kontraktów. Inni ajenci z pewnością obserwują trwające postępowania.
ZTM jeszcze ma prawo do skargi na wyrok KIO do SO w Wawie w kwestii przegubów.michael112 pisze: ↑25 paź 2023, 8:32Jeśli dobrze rozumuję, to teraz może zostać z jednej strony zmuszony do podpisania umowy na przeguby z pierwszego przetargu, jednocześnie nie ma jakiejkolwiek gwarancji że w ogóle będzie mógł jeździć dalej midikami. Tam pierwszy przetarg został prawomocnie unieważniony. A drugi też, bo w ogóle nie było ofert.
Obserwują bardzo biernie i znów liczą na to, że Mobilis weźmie na siebie bycie królikiem doświadczalnym. Tylko ten schemat nie może zadziałać tak jak to było w latach 2015 - 2019.michael112 pisze: ↑25 paź 2023, 8:32Przypominam, że przed nami jeszcze wiele kończących się kontraktów. Inni ajenci z pewnością obserwują trwające postępowania.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Komunikat Mobilisu dla kierowców.
W skrócie:
- w sprawie przegubów uważają, że szanse ZTMu na odwołanie się skończyły i oczekują podpisania umowy*;
- w sprawie midików chcą negocjacji z wolnej ręki na mniejszą liczbę autobusów;
- twierdzą że chcą dać kierowcom większe wynagrodzenia i dlatego nie mogą jeździć za starą stawkę.
* tam nic nie ma o możliwości odwołania się ZTM do sądu, być może nie wiedzą o tej możliwości, liczą że ZTM nie pójdzie aż tak ostro lub @piorunus się myli
Jest też artykuł na Transport-Publiczny.pl o unieważnieniu kolejnego przetargu na midiki, ale on niczego nowego nie wnosi.
W skrócie:
- w sprawie przegubów uważają, że szanse ZTMu na odwołanie się skończyły i oczekują podpisania umowy*;
- w sprawie midików chcą negocjacji z wolnej ręki na mniejszą liczbę autobusów;
- twierdzą że chcą dać kierowcom większe wynagrodzenia i dlatego nie mogą jeździć za starą stawkę.
* tam nic nie ma o możliwości odwołania się ZTM do sądu, być może nie wiedzą o tej możliwości, liczą że ZTM nie pójdzie aż tak ostro lub @piorunus się myli
Jest też artykuł na Transport-Publiczny.pl o unieważnieniu kolejnego przetargu na midiki, ale on niczego nowego nie wnosi.