EDIT: z SIWZ specyfikacja EZT lekko luźniejsza, inne terminy, ale 30 miesięcy na dostawę 15 EZT. Ciekawe czy tym razem oprócz Stadlera ktoś sie jeszcze zgłosi - według mnie - nie. Zbyt rygorystyczne terminy jak na możliwości PESY. Nie bez powodu były od nich pytania o terminy. Newag? Chyba wiele się nie zmieni i znów nie wezmą udziału. FPS - odpada. Inny gracz? Raczej też odpadają.
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Oczywiście. Skracając relacje czy odwołując połączenia nie byłoby argumentu że to przez PLK.zxcvbnm pisze: ↑ Już bez przesady. Gdyby PLK sprawnie przeprowadzały modernizacje to by takich cyrków nie było.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A właściwie czemu Newag nie startuje? KM za bardzo pilnuje systemów IT?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Newag nie jest nasycony zamówieniami?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Glonojad pisze:A właściwie czemu Newag nie startuje? KM za bardzo pilnuje systemów IT?
KM pewnie jak SKM - samo sobie naprawia haki, więc nie jest newagowi potrzebne.
ŁK
Ja akurat w tym przetargu życze PESIE udziału w przetargu i wygranej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Uwaga, aż 3 oferty w przetargu na pociągi akumulatorowe!
- Pesa
- Skoda
- Stadler
- Pesa
- Skoda
- Stadler
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2