Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Wykonawca i BZRD. Jedni przygotowują czasowe organizacje ruchu (w tym zmienione programy sygnalizacji), drudzy je zatwierdzają.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czy priorytety są wyłączone na ciągu Powstańców Śląskich?
Wczoraj po 19 stałem i przed Synów Pułku, i przed pl. Kasztelańskim, i przez Bemowem, i przed Kazubów... Fajny, szybki ciąg szybkiego tramwaju, który powinien być specjalnie oznaczony na mapach komunikacyjnych jako trasa z priorytetami.
Ale pewnie to tylko ja mam takiego pecha.
Wczoraj po 19 stałem i przed Synów Pułku, i przed pl. Kasztelańskim, i przez Bemowem, i przed Kazubów... Fajny, szybki ciąg szybkiego tramwaju, który powinien być specjalnie oznaczony na mapach komunikacyjnych jako trasa z priorytetami.
Ale pewnie to tylko ja mam takiego pecha.
Na tym ciągu Hala Wola oraz Kazubów - oba miejsca jadąc od strony Ciepłowni Wola nie działają poprawnie. W przeciwnym kierunku jest ok.
Na Dworkowej wrócił stary układ świateł i zielone dla samochodów w stronę centrum jest dłuższe o pół minuty od pionowego dla tramwajów.
A tak przy okazji pytanie do fachowców od sterowników sygnalizacji. Ciąg Puławskiej od Wilanowskiej do Woronicza ciężki jest do zrobienia w 3 minuty. Ale gdyby przyspieszyć zapalenie się pionowego przy Domaniewskiej o jakieś 15-20 sekund, wówczas przy Bukowińskiej można by spokojnie obsłużyć przystanek zanim zapali się pionowe. A ruszenie na początku pionowego pozwoli zdążyć na koniec pionowego przy Woronicza i nie mieć +2. W przeciwną stronę też skróci się oczekiwanie na pionowe przy Domaniewskiej, bo trochę blokuje wydzielony lewoskręt.
Chodzi wyłącznie o przesunięcie całego cyklu skrzyżowania względem umownej godziny 0 (koordynacji z Bukowińską), a nie grzebanie w całym programie.
Jest to realne choć trochę czy papierologia na miarę PnB autostrady?
Chodzi wyłącznie o przesunięcie całego cyklu skrzyżowania względem umownej godziny 0 (koordynacji z Bukowińską), a nie grzebanie w całym programie.
Jest to realne choć trochę czy papierologia na miarę PnB autostrady?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zasadniczo to tak powinno działać nawet. Do sprawdzenia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Oprócz Domianiewskiej to przydałoby się zrobić też coś z priorytetem przy przejściu przez Puławską przed wjazdem na pętlę Metro Wilanowska. Tramwaj w stronę Wyścigów trzyma sobie bardzo długo światło na dojeździe, po to by dostać poziomą pałkę w momencie zamknięcia drzwi.
O tym, że tam pałka zapala się za wcześnie pisałem dość dawno. Program jakby nie uwzględniał przystanku.
A coś przy Domaniewskiej się zmieniło na lepsze?
A coś przy Domaniewskiej się zmieniło na lepsze?
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nic. Z drugiej strony miasta jest jeszcze gorzej- 6 z 18 w kierunku miasta jeżdżą cały dzień w dwupaku. Problemem jest Park Traugutta i skręt w Międzyparkową. O ile pierwszy z nich skręci po minucie, to następny po trzech. A za nimi stadko 1 i 28. Próbowałem zrozumieć sygnalizację na tym skrzyżowaniu i wychodzi, że jest tam niezależna od niczego stało czasówka, raz na 120 sekund. W czasach słusznie minionych tramwaj skręcający w lewo dojeżdżał do krawędzi jezdni i momentalnie dostawał zezwalające, niedawno wisiała tabliczka na sieci ze znakiem AT-2.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kontrola w terenie nie potwierdziła problemów z Trauguttem, musiał być jakiś chwilowy glitch.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jadąc od Wrocławska > Radiowa przed przecinką z jezdnią nie wzbudza się światło jak dawniej już dłuższy czas, w drugą stronę zapala normalnie zaraz za przystankiem.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 80148.html
Nikt nie wspomniał, ale będą nowe priorytety:
Puławska od Woronicza do Narbutta
Powstańców Śląskich i al. Reymonta od pętli Nowe Bemowo do skrzyżowania al. Reymonta z Broniewskiego
Grójeckiej od przystanku Ochota Ratusz do przystanku Hale Banacha oraz przez przejazd skośny przed pętlą Banacha
I do Grójeckiej chciałbym nawiązać - podjęto decyzję, że będzie priorytet, za tydzień mija termin na składanie ofert. W jakim zatem celu w ubiegłym tygodniu na tym ciągu zmieniono układ cykli świateł, zwłaszcza, że obecnie jest wyjątkowo anty-tramwajowy?
Nikt nie wspomniał, ale będą nowe priorytety:
Puławska od Woronicza do Narbutta
Powstańców Śląskich i al. Reymonta od pętli Nowe Bemowo do skrzyżowania al. Reymonta z Broniewskiego
Grójeckiej od przystanku Ochota Ratusz do przystanku Hale Banacha oraz przez przejazd skośny przed pętlą Banacha
I do Grójeckiej chciałbym nawiązać - podjęto decyzję, że będzie priorytet, za tydzień mija termin na składanie ofert. W jakim zatem celu w ubiegłym tygodniu na tym ciągu zmieniono układ cykli świateł, zwłaszcza, że obecnie jest wyjątkowo anty-tramwajowy?
22 tygodnie od podpisania umowy to nie tak dużo. Dlatego dziwi mnie, że z czegoś co funkcjonowało może nie idealnie ale nie jakoś bardzo źle zrobiono coś całkowicie anty-tramwajowego. Pewnie to sprawka ZDM, bo nie wydaje mi się, aby TW samo sobie utrudniało
22 tygodnie od podpisania umowy - rozstrzygnięcie przetargu to jeszcze nie podpisanie.
ŁK