Strona 39 z 47

Solbus Solcity

: 02 mar 2015, 12:07
autor: grzegorz
Tyrystor pisze:Ale koło silnika w SM18 jest inna ciekawa niedoróbka. Obudowa wieży nie jest dociągnięta do samej szyby i stamtąd leci gorące powietrze od silnika. 2 miejsca na samym końcu są przez to małą sauną.
A lato tuż-tuż... Na to, że klima będzie zawsze chodziła, nie ma co liczyć, więc z sauny zrobi się piekło.

Solbus Solcity

: 02 mar 2015, 18:08
autor: kalapix
Dzisiaj, jadąc Solbusem na 720 zauważyłem pewną rzecz.
Otóż drzwi można otworzyć jeszcze przed zatrzymaniem (chodziaż wyskoczyć z autobusu się raczej nie da). Tak samo, autobus rusza przed zamknięciem drzwi ( dokładnie tak jak w Scaniach, nie jest to zbyt wygodne kiedy stoisz i jesteś przyzwyczajony, że autobus zwykle rusza po ich zamknięciu).

Nie wiem czy to kwestia tego modelu, czy może tylko kierowcy. W dieslach tak się nie dzieje.

Solbus Solcity

: 02 mar 2015, 20:48
autor: Emyl
Pewnie grzebali coś, bo nie wierzę, że to z fabryki takie cyrkowe ustawienie.

Solbus Solcity

: 02 mar 2015, 21:05
autor: Autobus Czerwon
Pewnie coś się z przystankowym stało. To nie jest tak że to jest kwestia jednego bezpiecznika?

Solbus Solcity

: 02 mar 2015, 22:06
autor: Walas
Kierowca odpiął przystankowy pewnie.

Solbus Solcity

: 03 mar 2015, 11:55
autor: Kelly
Solbus wcześniej odpuszcza blokadę na drzwi i faktycznie moźna w ruchu przy jakich 4 km/h otworzyć drzwi i dohamować płynnie, ale na pewno nie można ruszyć w trakcie zamykania.

: 03 lis 2015, 21:28
autor: Michal
Solbus wprowadził do swojej oferty SM18 z silnikiem Euro VI od Iveco (8,7 dm). SM12 również są oferowane z silnikami FTP (6,7 dm) obok silników Cumminsa. Ze strony internetowej wynika, że przynajmniej na razie nie przewidują SM10 w wersji z silnikami Euro VI. Możliwe, że w następnych przetargach Lider znowu złoży swoją ofertę.

Re:

: 04 lis 2015, 19:01
autor: Michalk001
Michal pisze:Solbus wprowadził do swojej oferty SM18 z silnikiem Euro VI od Iveco (8,7 dm). SM12 również są oferowane z silnikami FTP (6,7 dm) obok silników Cumminsa. Ze strony internetowej wynika, że przynajmniej na razie nie przewidują SM10 w wersji z silnikami Euro VI. Możliwe, że w następnych przetargach Lider znowu złoży swoją ofertę.
Oby z tymi Iveco nie było takich cyrków jakie obecnie mamy w M121I. :-?

Solbus Solcity

: 04 lis 2015, 19:13
autor: Autobus Czerwon
Co jest z nimi nie tak? Te silniki się całkiem przyjemne wydają.

Solbus Solcity

: 04 lis 2015, 21:47
autor: Tyrystor
Źle znoszą wysokie przebiegi.

Solbus Solcity

: 05 lis 2015, 7:50
autor: TLG
Tyrystor pisze:Źle znoszą wysokie przebiegi.
O czym powoli przekonują się ci, którzy chcą sprzedać używane Crosswaye.

Solbus Solcity

: 05 lis 2015, 10:34
autor: grzegorz
Tyrystor pisze:Źle znoszą wysokie przebiegi.
To się nazywa dyplomatyczne określenie! :term:

Solbus Solcity

: 05 lis 2015, 20:06
autor: sajbeer
Od Renault i Iveco uciekaj daleko :P

Solbus Solcity

: 05 lis 2015, 20:16
autor: Michalk001
Co dziwne, wydaje mi się że Urbinetta Mobilisu miały chyba takie same silniki jak Mastero. Pomimo tego Urbinetki przejeździły 10 lat bez takich problemów.

Solbus Solcity

: 05 lis 2015, 21:41
autor: Tyrystor
Jeżdżą dalej. Niemniej kilka poszło z dymem. Jelcze jak na razie w komplecie, ale za to w rozsypce. :term: