Strona 39 z 94

: 16 sty 2012, 11:40
autor: tarantula01
MisiekK pisze:
MeWa pisze:Naprawdę jestem ciekaw, czy ludzie pozostaną przy dojeździe na Marymont, skoro na Młocinach będą mieli szanse na miejsce siedzące w pociągu metra.
Gdyby skasować buspas z Modlińskiej, a założyć obustronnie na TMP od Myśliborskiej do Młocin...
Jasne:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... -kanal.pdf
i odpowiedź:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... l_ztm1.jpg
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... l_ztm2.jpg
Analiza wlotów na skrzyżowaniu Modlińska/Kowalczyka mnie rozwala - jakie 2 pasy, skoro jest jeden. A nawet jak liczyć relację wschód - południe jako ten drugi pas, to 10 samochodów na cykl to jest maksymalna liczba samochodów, które stamtąd jadą i wobec przepustowości pasa Modlińskiej (teoretycznie 1800 poj/h, a praktycznie: patrz analizy ZDM: > 2200 poj/h, czyli 60-70 poj/cykl) to jest nic.
Nie ciągnę tematu dalej, bo zimą i tak nic się nie robi z oznakowaniem, a wiosną będzie most Północny - szkoda prądu i klawiatury.
A Myśliborska:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... usowy-.pdf
zwrócimy się z propozycją:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... y_ztm1.jpg
ale:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... y_ztm1.jpg
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... y_ztm2.jpg
nic z tego nie wyszło.
Po otwarciu TMP nie sądzę, aby pas autobusowy na Myśliborskiej był potrzebny - jednak przepustowość skrzyżowania Myśliborska/TMP dla relacji "na most" jest większa niż przepustowość skrzyżowania Myśliborska/Porajów.
Na TMP (odcinek: Marymoncka - Kasprowicza) bus-pas może być niezbędny.

: 16 sty 2012, 12:13
autor: MisiekK
tarantula01 pisze:Na TMP (odcinek: Marymoncka - Kasprowicza) bus-pas może być niezbędny.
Może być też niezbędny powrotny - skrzyżowanie z Modlińską regulowane światłami będzie to mocno ubijało.

: 16 sty 2012, 13:17
autor: KwZ
sprokett pisze:Znajac jednak zamilowanie ZTM do numerkow, to nic nie przemaluja,
Ty się nie zasłaniaj ZTMem, skoro to od ciebie się domagam poparcia. I tak, rozumiem chęć szybkiego dotarcia do pracy. Nie, nie rozumiem, czemu to miałoby być kosztem innych dzielnic.

Poza tym ZTM powoli, bo powoli, ale przemalowuje linie czerwone na czarne.
sprokett pisze:Zatem kolor w tym wypadku nie ma zadnego znaczenia.
Tak bardzo nie ma znaczenia, że nawet ja słyszę protesty przeciwko kasowaniu E-4.

: 16 sty 2012, 13:52
autor: Borelioza
MeWa pisze:
Naprawdę jestem ciekaw, czy ludzie pozostaną przy dojeździe na Marymont, skoro na Młocinach będą mieli szanse na miejsce siedzące w pociągu metra.
Wsiadam codziennie o 8.40 na do metra na stacji Marymont w kierunku Centrum i prawie zawsze siedzę - może raz w tygodniu stoję.

: 16 sty 2012, 13:53
autor: MisiekK
Borelioza pisze:Wsiadam codziennie o 8.40 na do metra na stacji Marymont w kierunku Centrum i prawie zawsze siedzę - może raz w tygodniu stoję.
Tak samo. Wystarczy wiedzieć do którego wagonu wsiąść.

: 16 sty 2012, 14:10
autor: Borelioza
Czy nowa propozycja ZTM oznacza, że częstotliwość wszystkich autobusów dojeżdżających do metra będzie znacząco słabsza? Ktoś coś o tym wie? Na stronie ZTM nie znalazłem informacji.

ZTM twierdzi, że chce "pozostawić wybór pasażerom". Ale wydaje mi się, że żadnego wyboru nie będzie, jeśli zmniejszą częstotliwość kursów. Po prostu trzeba będzie wsiąść w co przyjedzie, bo jak podjedzie 101, a 404 będzie może za 5 minut, a na E8 będzie trzeba 10 minut czekać, to każdy wsiądzie po prostu w 101. A po południu to już w ogóle będzie słabo. Bo rzadziej kursować będą i autobusy z Młocin i z Marymontu. Chyba że nie zmniejszą częstotliwości kursów.

: 16 sty 2012, 14:12
autor: KwZ
Nikt nie wie, a ja lansuję tezę, że "nikt" obejmuje ZTM.

: 16 sty 2012, 14:14
autor: Bastian
Biorąc pod uwagę, że "projekt" zamienny ogłoszono w piątek po południu, spodziewam się, że dzień dzisiejszy (a pewnie i nie tylko) upływa na panicznym liczeniu bilansu brygadowego.

: 16 sty 2012, 14:23
autor: MisiekK
Bastian pisze:Biorąc pod uwagę, że "projekt" zamienny ogłoszono w piątek po południu, spodziewam się, że dzień dzisiejszy (a pewnie i nie tylko) upływa na panicznym liczeniu bilansu brygadowego.
Tyle, że autobusy i kierowcy nie rozmnażają się przez pączkowanie.

: 16 sty 2012, 14:31
autor: Colony
Komuś w innych dzielnicach zabiorą. Obstawiam koniec wiary w supermocne 105 i 109 oraz 182, a także likwidację większości wtyczek.

: 16 sty 2012, 14:34
autor: Pawel_
Tak, 105 jest smutne. Trzy wozy w odstępie trzech minut - każdy pusty. :lol3:

: 16 sty 2012, 14:38
autor: KwZ
Bastian pisze:Biorąc pod uwagę, że "projekt" zamienny ogłoszono w piątek po południu, spodziewam się, że dzień dzisiejszy (a pewnie i nie tylko) upływa na panicznym liczeniu bilansu brygadowego.
Przecież to zakrawa na kryminalną niegospodarność :-s

: 16 sty 2012, 14:39
autor: pawcio
Z jakiegoś powodu częstotliwości podane nie są.

: 16 sty 2012, 14:45
autor: Bastian
KwZ pisze:
Bastian pisze:Biorąc pod uwagę, że "projekt" zamienny ogłoszono w piątek po południu, spodziewam się, że dzień dzisiejszy (a pewnie i nie tylko) upływa na panicznym liczeniu bilansu brygadowego.
Przecież to zakrawa na kryminalną niegospodarność :-s
Może się (prywatnie!) zgodzę, a może nie zgodzę, ale co masz na myśli? :>

: 16 sty 2012, 14:46
autor: MichalJ
Przecież nie dadzą tego 101 oprócz wozów na starych liniach, tylko (częściowo) zamiast. Poprzednia wersja była chyba z dużymi oszczędnościami na brygadach w stosunku do stanu obecnego(*), obecna pewnie będzie z niewielkim zwiększeniem.
(*) Gdzieś tu liczyłem - liczba kursów przez mosty była praktycznie niezmieniona, przy znacznym skróceniu tras i liczeniu nowego 508 dwa razy.