R11, to też już przyklepane
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Dokładnie tak, z Kleszczowej najprawdopodobniej na Ostrą pójdą wszystkie gazowe Solarisy.
A SU10 na R4? Chociaż nie mam pojęcia jaki potencjał na przyjęcie wozów ma jeszcze R2.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No i dobra decyzja o tym, że MZA odkupuje Scanie. A ile tu klawiatury nastrzępili niektórzy, że to bezsensowne. Może w końcu uda się pozbyć najstarszych szarpaków.
Pytanie, czy MZA przyjmie też ten sam skład kierowców z Michasia? Pamiętajmy, że funkcjonował plan zredukowany, więc liczba kierowców może być niewystarczająca.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Myślę, że gdyby oddali SU12CNG i SU10, to te 9 sztuk by się upchało jakoś, gorzej jeśli chodzi o tankowanie CNG
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Ale wyżej mowa była o tym, że Kleszczowa ma oddać wszystkie gazowe solarisy, czyli 10 dwunastek i 20 przegubów - wpłynęłoby to chyba zmiany w obsłudze, czyli przejęcie większej ilości brygad na solówki a oddanie brygad przegubowych...ZielonyJamnik pisze: ↑04 mar 2024, 12:57Myślę, że gdyby oddali SU12CNG i SU10, to te 9 sztuk by się upchało jakoś, gorzej jeśli chodzi o tankowanie CNG
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Już wiadomo że w przypadku przeguba chodzi o OSK:
https://www.mza.waw.pl/o-nas/przetargi- ... -nt-ab-23/
https://www.mza.waw.pl/o-nas/przetargi- ... -nt-ab-23/
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
@wincenty rzeczywiście, nie doczytałem tego co Flash pisał. To wtedy wiadomo, że 30 za 30. Myślę, że kierowcy nie będą płakać, bo mało kto tym lubi jeździć, a i awaryjność na dużym poziomie jak na taki kilometraż.
@Jurand część na pewno, ale nie wszyscy, z tego co mi kolega mówił z Michasia to bardziej wybór między Relo, a PKS
@Jurand część na pewno, ale nie wszyscy, z tego co mi kolega mówił z Michasia to bardziej wybór między Relo, a PKS
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nigdy nie byłem na R-3, tam będzie miejsce na 30 wozów?
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Oddadzą 1520-1530 na Stalową a 8561-8579 na Woronicza to miejsce się zrobi, pozbywając się przy okazji nielubianych wozów z rocznika 2011
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Dobra, poczekajmy na jakieś info, bo akurat wątpię w przenosiny czegokolwiek z R3.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No właśnie, oni nawet sami nie wiedzą gdzie mają iść pracować, zapewne dobrze by było jakby mama Ola Michalczewska wzięła ich za rączkę i zaprowadziła do któregoś przewożnika i złożyła za nich papiery.ZielonyJamnik pisze: ↑04 mar 2024, 15:13@wincenty rzeczywiście, nie doczytałem tego co Flash pisał. To wtedy wiadomo, że 30 za 30. Myślę, że kierowcy nie będą płakać, bo mało kto tym lubi jeździć, a i awaryjność na dużym poziomie jak na taki kilometraż.
@Jurand część na pewno, ale nie wszyscy, z tego co mi kolega mówił z Michasia to bardziej wybór między Relo, a PKS
Najdziwniejsze lub najgorsze w tym wszystkim jest to, że ci kierowcy wierzą w te straszliwe podwyżki cen gazu i że przez te wysokie ceny takie problemy ma firma i w sumie godzą się na tak niskie zarobki
I pewnie dalej by tak jeżdzili, tylko niestety firma musi oddać autobusy
No i co im zrobisz
Nic, trzeba im zatrudnienie skombinować