Żeby MAN wygrał, to MAN musi chcieć. A przynajmniej musi być bardziej zdeterminowany od EvoBusa.Shiom pisze:Założę się że w następnym przetargu wygra MAN [...] Zresztą ja chciałbym...
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
JKTpl pisze:mnie ciekawi, czy ten pdf to nie jest kolejna radosna twórczość beniego
Skoro przyjechało tyle wozów z serii 88xx to jak się nie przyzwyczaić? Poza tym, i tak ta seria ze wszystkich U18 jest najgorsza ze wszystkich...Widzę, że do luksusu i przepychu już się przyzwyczailiście.
Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64konri pisze:Czyli na R-4 przechodzą U18 88xx te same które "Stalowa" oddała na R-1 i R-3, oraz te same solówki 18xx
Tak ma marginesie to 1848, 1849 były już na Stalowej.michał1984 pisze:Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64konri pisze:Czyli na R-4 przechodzą U18 88xx te same które "Stalowa" oddała na R-1 i R-3, oraz te same solówki 18xx
Racja były na stalowej a od września 2009 przeszły na kleszczaSławekM pisze:Tak ma marginesie to 1848, 1849 były już na Stalowej.michał1984 pisze: Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64
Na 508, 169 i 805 tak, a na resztę to 18-stki jak najbardziejDantte pisze:Na cholerę Stalowej te 88xx? U15 wystarczą, i będzie idealnie na 169, 508 (tak, zjedzcie mnie białołęczaki), 414, 805, 512, 160 (tak, zjedzcie mnie ci, co muszą wsiąść w pierwszy autobus na MRA).