MisiekK pisze:Borelioza pisze:Wsiadam codziennie o 8.40 na do metra na stacji Marymont w kierunku Centrum i prawie zawsze siedzę - może raz w tygodniu stoję.
Tak samo. Wystarczy wiedzieć do którego wagonu wsiąść.
To, że napełnienie róźni się między wagonami, to wiadomo. Poza tym mam jednak wrażenie, że największe obłożenie jest tuż przed ósmą. I wreszcie - opis dotyczył sytuacji PO otwarciu Mostu Północnego, kiedy jednak liczba osób wsiadających na Młocinach się zwiększy, a co za tym idzie, maleje prawdopodobieństwo wolnych miejsc na A-19.
KwZ pisze:Nobla nie, ale może warto nasłać na
was ZTM prokuraturę
?
Wątpię, żeby to przyniosło jakiekolwiek rezultaty. To raczej drobna niegospodarność, jakich zresztą w komunikacji było wiele. Polityka w transporcie była, jest i będzie.
Poza tym nie wiem, czy tak prosto klisze niegospodardności można przypisywać do komunikacji, która z natury jest niedochodowa - czy socjalbus jest niegospodarnością, czy zjazdy do zajezdni przez całe miasto są niegospodarnością, czy dłuższe godziny kursowania metra, czy superdrogie wiaty na Trasie W-Z itp.
sprokett pisze:Gdyby ZTM nie wyskoczyl z kasacja Edwarda, to mysle, ze E-4 i E-8 bysmy wkrotce zegnali. A tak wsadzil kij w mrowisko, powodujac ogolnokrajowa dyskusje nad sensem istnienia linii ekspresowych.
A to niestety - wydaje się - racja...