Strona 40 z 82

Informacja w SWINGACH

: 04 gru 2013, 10:50
autor: Stary Pingwin
Możesz mi to wyjaśnić na PW?

Informacja w SWINGACH

: 04 gru 2013, 10:57
autor: drobert
Na tylnym i bocznym kwadracie nie ma informacji bo ostatni przystanek, czyli np. ZET ŻOLIBORZ został zamieniony na ZJAZD DO ZAJEZDNI ŻOLIBORZ. Tak samo przy wyjeździe. Kiedyś na sterowniku były przystanki ZET ŻOLIBORZ - Zajezdnia Żoliborz -... a teraz jest ZJAZD DO ZAJEZDNI ŻOLIBORZ - Zajezdnia Żoliborz -... czyli praktycznie taką zmianę można było wykonać bez zbędnych wymian sterowników itp. A wystarczyło w klawiszach funkcyjnych obok Trasy zmienionej i Kursu skróconego dać funkcję Zjazd i problem kwadratów by się rozwiązał tylko, że zadaniem motorowych byłoby wprowadzenie tej funkcji w ostatnim półkursie.

Informacja w SWINGACH

: 04 gru 2013, 14:53
autor: MichalJ
drobert pisze:Kiedyś na sterowniku były przystanki ZET ŻOLIBORZ - Zajezdnia Żoliborz -... a teraz jest ZJAZD DO ZAJEZDNI ŻOLIBORZ - Zajezdnia Żoliborz -... czyli praktycznie taką zmianę można było wykonać bez zbędnych wymian sterowników itp.
Zaraz - czyli żadna tam modyfikacja firmware z otwieraniem urządzeń, tylko zwyczajnie przystanek na terenie zajezdni przemianowano z ZET na ZJAZD, tak jak kiedyś proponowaliśmy?

Informacja w SWINGACH

: 04 gru 2013, 15:57
autor: RobertP
MichalJ pisze:
drobert pisze:Kiedyś na sterowniku były przystanki ZET ŻOLIBORZ - Zajezdnia Żoliborz -... a teraz jest ZJAZD DO ZAJEZDNI ŻOLIBORZ - Zajezdnia Żoliborz -... czyli praktycznie taką zmianę można było wykonać bez zbędnych wymian sterowników itp.
Zaraz - czyli żadna tam modyfikacja firmware z otwieraniem urządzeń, tylko zwyczajnie przystanek na terenie zajezdni przemianowano z ZET na ZJAZD, tak jak kiedyś proponowaliśmy?
Nie wiem czy było fizyczne grzebanie w sprzęcie, ale potwierdzam: pierwszy przystanek w kursie wyjazdowym to "zjazd do zajezdni xxx"

Informacja w SWINGACH

: 04 gru 2013, 22:47
autor: MisiekK
RobertP pisze:pierwszy przystanek w kursie wyjazdowym to "zjazd do zajezdni xxx"
Widoczny tylko na panelu motorniczego, więc nie ma żadnego znaczenia. Nawiasem - w miejscu klepania pieczątek do kart na wyjeździe trzeba ustawiać przystanek startu, to zapowiedzi będą poprawne.

Informacja w SWINGACH

: 04 gru 2013, 23:56
autor: px33
Nie dało się do nowej wersji systemu dorzucić korzystania z GPSu, najlepiej jako głównego źródła pomiarów? (uzupełnianego liczeniem drogi żeby system działał w miarę wiarygodnie przy zaniku sygnału albo słabym sygnale) Zniknąłby problem z ustawianiem przystanków przez motorniczego, a gdyby dorzucić zapis ścieżek tras to system mógłby też wykrywać zjazd z trasy i proponować ustawienie dekoracji objazdowej i automatycznie wyłączać ją po powrocie na trasę.

Informacja w SWINGACH

: 05 gru 2013, 17:23
autor: RobertP
MisiekK pisze:
RobertP pisze:pierwszy przystanek w kursie wyjazdowym to "zjazd do zajezdni xxx"
Widoczny tylko na panelu motorniczego, więc nie ma żadnego znaczenia.
Dokładnie tak. Chodziło o to jak ZET-y zmieniły się w zjazdy ;)
MisiekK pisze:Nawiasem - w miejscu klepania pieczątek do kart na wyjeździe trzeba ustawiać przystanek startu, to zapowiedzi będą poprawne.
Stosowane. W sumie na cały dzień spokój i tak być powinno. :)

Jeszcze jedno pytanie. Nowe oprogramowanie radzi sobie ze zmianą 17/37, a stare nie? Dobrze kojarzę?

Informacja w SWINGACH

: 05 gru 2013, 20:24
autor: drobert
RobertP pisze: Jeszcze jedno pytanie. Nowe oprogramowanie radzi sobie ze zmianą 17/37, a stare nie? Dobrze kojarzę?
Tak, nowy soft radzi sobie z 17/37

Informacja w SWINGACH

: 05 gru 2013, 23:39
autor: bepe
Adam G. pisze:Widziałem ostatnio Swinga, który wyświetlał "26 zjazd do zajezdni żoliborz". Wszystko byłoby pięknie, gdyby w górnej linii było "zjazd do zajezdni", a w dolnej "żoliborz". Otóż nie - napis był gigantyczny i paradował dziarsko i powoli przez przedni i boczne wyświetlacze. Czy naprawdę niczego nie da się zrobić porządnie?...
Nie mówiąc o tym, że na liniach, na których nazwa krańca się przewija, różnica między takim krańcem a zjazdem do zajezdni nie rzuca się wystarczająco w oczy.

Ale... widziałem ostatnio bodaj 3206, który w górnej linii wyświetlał napis "ZET Praga" (albo inny ZET) w negatywie, a na dole informację "kurs skrócony". I tak byłoby zdecydowanie lepiej niż przewijany "zjazd do zajezdni", a jakby w tym negatywie zamiast "ZET" była "zajezdnia", to byłoby idealnie.

Informacja w SWINGACH

: 06 gru 2013, 9:19
autor: MichalJ
Zjazdy do zajezdni niekoniecznie są "skrócone".

Informacja w SWINGACH

: 06 gru 2013, 16:57
autor: bepe
Ok. Ale w Swingu informacja o zjeździe w negatywie to wyjątek. A powinna być regułą.

Informacja w SWINGACH

: 16 gru 2013, 21:12
autor: Bywalec
Widzę, że dzisiaj spora część Swingów cierpiała na ''przejazd techniczny'' bądź wyłączone wyświetlacze + zwykłe tablice. Tego naprawdę nikt nie potrafi ogarnąć, by dobrze działało?

Informacja w SWINGACH

: 16 gru 2013, 22:25
autor: MisiekK
Bywalec pisze:Widzę, że dzisiaj spora część Swingów cierpiała na ''przejazd techniczny'' bądź wyłączone wyświetlacze + zwykłe tablice. Tego naprawdę nikt nie potrafi ogarnąć, by dobrze działało?
Problem dotknął tylko grupy pojazdów z wycofywanym już SIL. Przynajmniej tych bolących co poniektórych ZET-ów dziś nie ma. Kalendarz Majów się skończył i tak wyszło :P

Informacja w SWINGACH

: 16 gru 2013, 22:40
autor: Szeregowy_Równoległy
Ja widziałem 33 z "Awarią" na wyświetlaczach, dechami za szybami i trasą 33 na elektrodechach. Ale pewnie się dowiem, że to również wina Organizatora, bo przesłał coś źle.

Informacja w SWINGACH

: 16 gru 2013, 23:04
autor: MisiekK
Szeregowy_Równoległy pisze:Ja widziałem 33 z "Awarią" na wyświetlaczach, dechami za szybami i trasą 33 na elektrodechach. Ale pewnie się dowiem, że to również wina Organizatora, bo przesłał coś źle.
Oj tam, oj tam. Przeca napisałem, że kalendarz Majów się skończył. Świat z rozkładami zniknął. Nas już nie ma. Został przekaz myśli.