Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Ja rano jeszcze nigdy nie przejechałem tak zeby wjechać na przystanek i z niego wyjechać za jednym razem..
-
- Posty: 5968
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przenieść za skrzyżowanie na jakieś tymczasowe wypłytowanie, nawet pojedyncze.
ŁK
- Krzysztof_J
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Przenoszenie za skrzyżowanie to jest bez sensu, bo stamtąd to już jest bardzo blisko do Włościańskiej.
I przede wszystkim, to głównym problemem na Parku Olszyna jest chyba to, że na przystanku w stronę centrum nie mieszczą się dwa tramwaje, a światła są raczej kwestią drugorzędną.
Swoją drogą docelowo przystanki Park Olszyna i Włościańska powinno się skomasować w jeden pomiędzy Al. Armii Krajowej i Elbląską. Miejsca jest tam raczej sporo.Krzysztof_J pisze: ↑26 maja 2024, 19:50Przenoszenie za skrzyżowanie to jest bez sensu, bo stamtąd to już jest bardzo blisko do Włościańskiej.
Wymiany tam szałowe poza kilkoma godzinami nie są, więc nie takie kuriozum.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Niby ugrupowania przy władzy się zmieniają, a i tak cały czas w Polsce rządzi partia kierowców samochodów.
GDDKiA upiera się, że musi być maksymalna przepustowość przez skrzyżowanie dla al. AK, bo jak coś się stanie na wiadukcie i trzeba będzie wstrzymać ruch...Stary Pingwin pisze: ↑26 maja 2024, 9:19Przecież nie chcemy GDDKiA zabrać wiaduktu nad Broniewskiego. Chodzi o to, co pod wiaduktem.
Tak w ogóle, to może tę A50/S50 to powinno się zacząć od budowy jej północnej części, zamiast jak chce gdaka od zachodu i południa?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27002
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To dlaczego gdy nie działają światła kolejek tramwajów nie ma?Krzysztof_J pisze: ↑26 maja 2024, 19:50Przenoszenie za skrzyżowanie to jest bez sensu, bo stamtąd to już jest bardzo blisko do Włościańskiej.
I przede wszystkim, to głównym problemem na Parku Olszyna jest chyba to, że na przystanku w stronę centrum nie mieszczą się dwa tramwaje, a światła są raczej kwestią drugorzędną.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tam wystarczy żeby tramwaj dostał 5 sekund wcześniej pionowe przed wjazdem na Park Olszyna w stronę centrum. Wtedy obsługuje przystanek i odjeżdża w stronę Włościańskiej. A teraz to wjeżdża, obsługuje przystanek, zamyka drzwi i zbiera się do ruszenia i właśnie wtedy zapala się poziome. Rano zawsze tak to wygląda. Totalne zaprzeczenie priorytetu
-
- Posty: 5968
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Coś się dzieje złego z sygnalizacją świetlną na mieście. Garść z ubiegłego tygodnia-
1. Światła przy wjeździe na pętlę Wola Cmentarz Katolicki tak długo trzymają czerwone dla 10/11/26, że tramy nie zdążają na Fort Wola/Sowińskiego. Z pętli nic nie wyjeżdża, samochody mają zielone, piesi przez pdp przy wjeździe radośnie przechodzą, a tramwaj kwitnie.
2. Po ostatniej awarii rozjechały się światła przy Dworcu Południowym. Zdarza się, że jadąc do miasta, ruszamy z przeplotki i w tym momencie zapala się czerwone dla trama przy Alei Wilanowskiej. Z historii nie pamiętam takiego przypadku, przelot do miasta zawsze był swobodny.
1. Światła przy wjeździe na pętlę Wola Cmentarz Katolicki tak długo trzymają czerwone dla 10/11/26, że tramy nie zdążają na Fort Wola/Sowińskiego. Z pętli nic nie wyjeżdża, samochody mają zielone, piesi przez pdp przy wjeździe radośnie przechodzą, a tramwaj kwitnie.
2. Po ostatniej awarii rozjechały się światła przy Dworcu Południowym. Zdarza się, że jadąc do miasta, ruszamy z przeplotki i w tym momencie zapala się czerwone dla trama przy Alei Wilanowskiej. Z historii nie pamiętam takiego przypadku, przelot do miasta zawsze był swobodny.
miłośnik 13N
Taki też jest plan, wstępnie do realizacji podczas modernizacji trasy tramwajowej na Broniewskiego, więc.... jeszcze kilka lat poczekamyJelcz4755 pisze: ↑26 maja 2024, 22:47Swoją drogą docelowo przystanki Park Olszyna i Włościańska powinno się skomasować w jeden pomiędzy Al. Armii Krajowej i Elbląską. Miejsca jest tam raczej sporo.Krzysztof_J pisze: ↑26 maja 2024, 19:50Przenoszenie za skrzyżowanie to jest bez sensu, bo stamtąd to już jest bardzo blisko do Włościańskiej.


Jadąc blaszkiem od pl. Grunwaldzkiego do parku olszyna naliczyłem 5 razy 33 i inne drobiazgi.
Może nie wspułczuje pasażerom, ale trochę nie rozumiem 5-6 składów na Grunwaldzie.
Może nie wspułczuje pasażerom, ale trochę nie rozumiem 5-6 składów na Grunwaldzie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Gdzieś od 16, priorytet na skrzyżowaniu Powstańców i Radiowej zaczął podawać dodatkowe pionowe dla nieistniejących tramwajów linii 23 oraz 24.