1 grudnia niczego nie zmienia w sytuacji kiedy Relo nie wie na czym stoi.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Ale może tak być, że 30 listopada kończy się umowa Arrivy z Michalczewską .
Bo raczej nie było aneksu do umowy w momencie gdy Otokary przeniesiono z Klementowickiej?
Teraz w momencie gdy kontrakt został uwalony, to Arriva nie wie na czym stoi.
A to nie kontrakt jest do 31 listopada?
- ZielonyJamnik
- Posty: 966
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Mkną po koleinach zielone jamniki...
W maju wypowiedzenia złożyło ponad 40 osób, z tego co usłyszałem to otokary wracają na klemę a su12 idą na estrady.
Na su12 to Arriva najpierw musi umowę podpisać, a to idzie im coś pod górkę
A kierowcy chyba nadal są w Arrivie, bo raczej z planu się wywiązują, w przeciwieństwie do PKS i Mobilisu?
Przecież przyjmują ciągle nowych do pracy...
Relobus, MZA i Mobilis na pewno, bo tych widuje codziennie z patronami
Zapewne taki zapis w umowie jest, bardziej bym się obawiał o dalsze losy nieszczęsnych Otokarów.
Ciekawostką jest też to, że zanim ZTM uwalił te przedłużenie umowy z Arrivą, to przedłużono umowy z kierowcami (z tymi co mieli do 30.10.24) do 31.12.26, a tu nagle taka niemiła niespodzianka ze strony organizatora
Otokary ponoć mają wrócić na klemę
Nie ma w tym absolutnie nic nielogicznego. Relo w końcu na własne życzenie stał się zakładnikiem nie inwestując jak był czas i chajs by coś sobie zorganizować. A tak cóż... coś tam Otokarów się upchnie na Klaudynie.
Z resztą - na razie ciekawe czy faktycznie coś wyjdzie z romansu nieruchomościowego UbZ z MZA.
Z resztą - na razie ciekawe czy faktycznie coś wyjdzie z romansu nieruchomościowego UbZ z MZA.
Arriva kilka lat temu interesowała się działką na Kawęczynie
Na Estrady NIE MA miejsca na dodatkowe wozy, już teraz jest rano problem żeby wyjechać wozami cofając, po prostu za mało miejsca
Urodzona by zarządzać oprócz działki o której wiemy ponoć jest/była w posiadaniu kolejnego terenu, tego obok M44, tam gdzie te stare hale stoją
Na Włościańskiej jest problem bo "zabytek" gdzieś tam na tyłach i raczej nie będzie elektryków, miasto ma sobie znaleźć pomysł jak zagospodarować ten teren.
Ludzie z biura na Włościańskiej mają mieć miejsce w nowej zajezdni przy Płochocińskiej
Tak, jestem fanem sci-fi , lubię też jakiś ciekawy horror.
Na Estrady NIE MA miejsca na dodatkowe wozy, już teraz jest rano problem żeby wyjechać wozami cofając, po prostu za mało miejsca
Urodzona by zarządzać oprócz działki o której wiemy ponoć jest/była w posiadaniu kolejnego terenu, tego obok M44, tam gdzie te stare hale stoją
Na Włościańskiej jest problem bo "zabytek" gdzieś tam na tyłach i raczej nie będzie elektryków, miasto ma sobie znaleźć pomysł jak zagospodarować ten teren.
Ludzie z biura na Włościańskiej mają mieć miejsce w nowej zajezdni przy Płochocińskiej
Tak, jestem fanem sci-fi , lubię też jakiś ciekawy horror.