Rozkł‚ad jazdy KM i SKM 2013/14

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 gru 2013, 20:25

Nadal nie jest oczywiste, czemu zadajesz pytanie o pociągi pospieszne w temacie o rozkładzie jazdy pociągów regionalnych i aglomeracyjnych.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 13 gru 2013, 21:45

Czy ktoś z PLK wpadnie na pomysł planowego zwiększenia przyśpieszenia SKM do przynajmniej 0,9 m/s2 ? Obecnie to SKM-ki ciągną się za kiblami, a jak za szybko ruszą to muszą później stać na stacji uwaga nawet do 3 minut. Przykład dzisiejszy 35WE-001 jadący ze Śródmieścia do Otwocka o 15:24 po tym jak ruszył z Wawra z przyśpieszeniem 1 m/s2 to w Aninie musiał czekać 3 minuty 30 sek. Dodajmy że jechał 80 km/h czyli normalnie na tej linii.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 gru 2013, 21:54

Jesteś pierwszą mi znaną osoba która twierdzi że SKM-a musiała wlec się za KM-owym kiblem. Do tej pory słyszałem od maszynistów i kierowników z KM że trafić od Otwocka za SKM-a to z 2 min opóźnienia robi się 10 do Wschodniej.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 gru 2013, 21:56

laczor pisze:Ile jest prawdy w plotce, że do 6 stycznia białostockie pospieszne będą jeździły drogą okrężną przez Zielonkę, Rembertów , zamiast przez Legionowo :?:

Nie tylko TLK - jeden ,,ogórek'' z Sierpca tez
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 gru 2013, 21:56

fik pisze:Teraz jeżdżą. Od niedzieli miały jeździć przez Legionowo, ale N(BJ)ZIK jest na bakier z własnymi terminami.

Stawiam dobre piwo osobie, która najlepiej wytypuje faktyczny termin zamknięcia toru nr 2 na szlaku Centralna - Wschodnia. Obecnie planowany jest 9 marca.
Trzymam za słowo. 1 kwietnia :-D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 13 gru 2013, 23:10

Jak będzie wyglądała organizacja ruchu podczas remontu średnicy dalekobieżnej?

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 14 gru 2013, 2:02

Wierząc rozkładom to na KMLach będzie można znów podziwiać Firta - minimum jeden obieg wytrasowany jest na ER75.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 14 gru 2013, 5:56

Jakim taborem będą obsługiwane poranne pociągi przyspieszone na KM2?
Zwłaszcza ciekawi mnie ten pierwszy (przed Łukowianką), ma bardzo krótki czas przejazdu.
W trzecim (po Łukowiance) przydałoby się z kolei dużo miejsca dla pasażerów. Mam nadzieję, że nie wpadną tu na pomysł puszczenia jednej jednostki.

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 14 gru 2013, 9:47

Rozkład KKA Zielonka <-> Rembertów - http://mazowieckie.com.pl/zmiany-w-rozk ... ertow.html

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 gru 2013, 10:19

tomstak pisze:Wierząc rozkładom to na KMLach będzie można znów podziwiać Firta - minimum jeden obieg wytrasowany jest na ER75.
Po czym to wnosisz?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 gru 2013, 10:20

aaa pisze:Jak będzie wyglądała organizacja ruchu podczas remontu średnicy dalekobieżnej?
Część pociągów przez podmiejskie, część po czynnym jednym torze, a część pewnie wyląduje na Gdańskim
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 14 gru 2013, 11:50

rufio198 pisze:
tomstak pisze:Wierząc rozkładom to na KMLach będzie można znów podziwiać Firta - minimum jeden obieg wytrasowany jest na ER75.
Po czym to wnosisz?
O Tu
Lotniskowiec.PNG
Tylko ciekawostką przyrodniczą pozostanie przemiana Elfa na Firta w Modlinie (Skład z obiegu 25 przechodzi na obieg 26).
Lotniskowiec2.PNG
Załóżmy że doszło do "czeskiego" błędu przy zamówieniu rozkładów na wspomniany 26 obieg, to jeżeli ktoś w PLKa się nie dopatrzy to KMy będą mniej płaciły za trasę (lżejszy EZT w rozkładzie - mniejszy nacisk i zużycie infrastruktury PLKi) ;-)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 14 gru 2013, 12:24

Skoro to SKM (Mocniejsze od KM) generuje opóźnienie to ktoś musiał się nieźle naćpać przy układaniu rozkładu. Oby nowy coś zmienił pod tym względem.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 14 gru 2013, 16:45

Jeśli chodzi o czas przejazdu na na prawdę wygrywa KM.
SKM szybko się rozpędza i toczy się z mizerną prędkością do kolejnego przystanku, a jak szybciej jedzie to potem stoi 2 minuty na stacji. Kompletny bezsens

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 14 gru 2013, 19:22

Niech mi PLK odpowie ! Po jaki kit robicie taki rozkład jazdy że coś co powinno być szybsze, jest wolniejsze ? Czy prędkość i przyśpieszenie są limitowane przez ograniczony haracz od otwocka dla ZTM ? Jak na tym forum jest jakiś pracownik PLK to proszę aby mi odpowiedział no powyższe pytania !

Ten haracz to oczywiście dopłata podwarszawskich gmin do SKM-ki.

Edit1: Prześledziłem nowy rozkład jazdy i zauważyłem że z Falenicy do Warszawy (Śródmieście) jedzie się 35 minut, a z Warszawy do Falenicy 30 minut. 5 minut różnicy w nowym rozkładzie. Jak to możliwe ? Starsi twierdzą że pociągi kiedyś z Falenicy do Warszawy dojeżdżały w 20 minut, a nie było kiedyś super-nowoczesnych-hiper-szybkich pociągów.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ