no a jak Dodatki były nawet po 10 godzin8205 pisze:Ja jestem za. Kiedyś R7 miało dawne 415 i dobrze sobie radziło na tej że linii. I często pojawiały się niskie wozy nawet.Santos pisze: DP
1/514 R7
2/514 R7
3/514 R7
4/514 R10
05/514 R7
06/514 R7
07/514 R10
08/514 R10
Pzdr.
Obsługa linii w Wesołej i Wawrze - 2006/2007
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Przodowali w statystyce gubienia trasy... IMO teraz jest dobrze, jeśli już, to zamiast chorych dojazdów można dać całość na R-10, a jeśli nie, to zostawić R-6...8205 pisze:Kiedyś R7 miało dawne 415 i dobrze sobie radziło na tej że linii
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
hehe w szczycie B nie ma brygady 05Proboszcz pisze:Wiesz co - zanim coś napiszesz o reformie obsługowej na linii 514 może zapoznaj się z ilością brygad na niej - a jest ich 9 a nie 8 (4c+5d). I jak ty chcesz cokolwiek zmieniać skoro nie znasz podstawowych informacji...Santos pisze:Rozdysponowanie brygad mogłoby wyglądać tak:
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
[quote="Robert 514
musi istnieć połączenie Starej Miłosnej z Wolą G. i centrum Wesołej (czyli obecna trasa 173) z tym, że puszczenie linii tam co 15 minut (ze wpólnej koordynacji 137-173) mija się z celem (będzie za często no i przez kawałek Sulejówka (dopłaty!)) dlatego jedynym dobrym rozwiązaniem będą kurasy wariantowe (dłuższe i krótsze). Najwięcej ludzi podróżuje na odcinku Wiatraczna - Wola Grzybowska [/quote]
Hola hola, o jakie dopłaty Ci człowieku chodzi?? Poza tym polemizowałbym z tym, że do Sulejówka jeździ mało osób, więc pomysłz wariantowym rozwiązaniem uważam za zbędny, 803 kiedyś już przetestowało taki wariant był on niewypałem. Wydłużanie 173 do Dw. Wschodniego też jest mało praktyczne bowiem 137 na tym odcinku wozi powietrze po za tym tam 123 wystarczy. Po drugie, nie patrz na linie 173 tylko z punktu widzenia mieszkańców Wesołej (choć z Twojej strony jest to całkiem prawdopodobne) bo jednak Sulejówek też z niej korzysta, a nie chce już mówić, że tym włąsnie autobusem licealiści z Wesołej jeżdzą do LO w Sulejówku (a nie jest ich mało).
kurasy wariantowe - nie chce być złośliwy ale co to są kurasy wariantowe??
[/b]
musi istnieć połączenie Starej Miłosnej z Wolą G. i centrum Wesołej (czyli obecna trasa 173) z tym, że puszczenie linii tam co 15 minut (ze wpólnej koordynacji 137-173) mija się z celem (będzie za często no i przez kawałek Sulejówka (dopłaty!)) dlatego jedynym dobrym rozwiązaniem będą kurasy wariantowe (dłuższe i krótsze). Najwięcej ludzi podróżuje na odcinku Wiatraczna - Wola Grzybowska [/quote]
Hola hola, o jakie dopłaty Ci człowieku chodzi?? Poza tym polemizowałbym z tym, że do Sulejówka jeździ mało osób, więc pomysłz wariantowym rozwiązaniem uważam za zbędny, 803 kiedyś już przetestowało taki wariant był on niewypałem. Wydłużanie 173 do Dw. Wschodniego też jest mało praktyczne bowiem 137 na tym odcinku wozi powietrze po za tym tam 123 wystarczy. Po drugie, nie patrz na linie 173 tylko z punktu widzenia mieszkańców Wesołej (choć z Twojej strony jest to całkiem prawdopodobne) bo jednak Sulejówek też z niej korzysta, a nie chce już mówić, że tym włąsnie autobusem licealiści z Wesołej jeżdzą do LO w Sulejówku (a nie jest ich mało).
kurasy wariantowe - nie chce być złośliwy ale co to są kurasy wariantowe??
[/b]
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
Coś się tak tej Stalowej uczepił .Robert 514 pisze:brygady
173 DP
2,5,08 Stalowa Many
I tak obecnie ta zajezdnia ma taki plan brygadowy, że MANy są obsadzone do maksimum możliwości, i rzadko trafi się jakiś wysłany ponad plan.
A Ty chcesz jeszcze gonić 3 MANy (nie wiadomo skąd wzięte) przez pół Warszawy
To niech lepiej już Stalowa obsadzi ewentualną nadwyżką MANów już posiadane linie, a nie obejmuje kolejne.
Bo się jeszcze spełni moja przepowiednia z tego forum, i naprawdę Stalowa już za jakiś czas będzie jeździć na każdej linii kursującej po Warszawie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Stalowa w DP ma planowo 28 MANów w rezerwie i często wyjeżdżają ponadplanowo na wysokie brygady. To że na twoje 718 i 805 nie wyjeżdżają ponadplanowo MANy to nie znaczy, że i na inne nie wyjeżdżają...Predator pisze:I tak obecnie ta zajezdnia ma taki plan brygadowy, że MANy są obsadzone do maksimum możliwości, i rzadko trafi się jakiś wysłany ponad plan.
Przez jakie pół Warszawy?? Chodzi ci o kraniec Wiatraczna?? Tam/stamtąd teraz wyjeżdżają/zjeżdżają niektóre brygady 145 na pusto więc tu nie byłoby w tym nic dziwnegoPredator pisze:A Ty chcesz jeszcze gonić 3 MANy (nie wiadomo skąd wzięte) przez pół Warszawy
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
To że są na liniach typu E4 to wiem.Proboszcz pisze:Stalowa w DP ma planowo 28 MANów w rezerwie i często wyjeżdżają ponadplanowo na wysokie brygady. To że na twoje 718 i 805 nie wyjeżdżają ponadplanowo MANy to nie znaczy, że i na inne nie wyjeżdżają...
A co do MANów, to właśnie wysłałem pisemko do ZTM w tej sprawie. Oni je jak zawsze prześlą na Stalową i dostanę odpowiedz, co dzieje się z MANami, i dlaczego nie ma ich na 718/805.
Kiedyś już to zrobiłem, to potem przez długi czas zajezdnia wysyłała MANy na 718 i 805 w ilościach hurtowych. Widzę że trzeba im znowu o sobie przypomnieć.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
jesli chodzi o dopłaty, tio przeciez sam wiesz jak było i jest . Zamiast 7xx obiecanej od 1stycznia Sulejówek wolał SKMkę (dużo mniej płaci i o wiele częściej, więc nic w tym dziwnego).Aleksander2634 pisze:Hola hola, o jakie dopłaty Ci człowieku chodzi?? Poza tym polemizowałbym z tym, że do Sulejówka jeździ mało osób, więc pomysłz wariantowym rozwiązaniem uważam za zbędny, 803 kiedyś już przetestowało taki wariant był on niewypałem. Wydłużanie 173 do Dw. Wschodniego też jest mało praktyczne bowiem 137 na tym odcinku wozi powietrze po za tym tam 123 wystarczy. Po drugie, nie patrz na linie 173 tylko z punktu widzenia mieszkańców Wesołej (choć z Twojej strony jest to całkiem prawdopodobne) bo jednak Sulejówek też z niej korzysta, a nie chce już mówić, że tym włąsnie autobusem licealiści z Wesołej jeżdzą do LO w Sulejówku (a nie jest ich mało).
kurasy wariantowe - nie chce być złośliwy ale co to są kurasy wariantowe??
[/b]
Zauważ, że częstotliwość raczej nie ulega zmianie (poza małymi wyjątkami), masz dalej co 30 minut w najbardziej odpowiednich porach.
Postawiłem warunki takie, żeby wzmocnić połączenie Armii Krajowej - Wiatraczna i dalej do Wschodniego kosztem odcinka trasy linii 137 Zielona - Stara Miłosna, kt,órej charakter jak się okazuje przejęła w dużym % trasy linia 198.
Ustawiłem tez tak, by jednak większa częśc brygad kursów wydłużonych (tych do Starej Miłosnej) była przegubowa przynajmniej w DP (6 przegubów), w DS dałem 3 przeguby na 5 brygad i 1 maraton.
Uwierż mi to zdecydowanie wystarczy i jest najbardziej optymalne. Inny projekt kasował połączenie na odcinku Al. Piłudskiego - Wola Grzybowska czyli dawano obiecane 733 z Okuniewa przez Sulejówek i Starą Miłosną do Wiatracznej. Jednak Sulejówek zecydownie jest mniej zainteresowany teraz 733 no i musi byc połączenie dalej od Woli.
145 - od 1 stycznia Stalowa przejęła 2 brygady jeszcze z R-3 Ostrobramska , i jakos jej autobusy mogą dojeżdzać na Wiatraczną na 4.30i tak samo kończyc o 23.30 (wcześniej też tak było)
od 123 z Lubelskiej masz na skróty prosty wyjazd 10-15 minut i jesteś na Stalowej a 173 byłoby na tej samej pętli.
Na Stalowej jest dużo Manów ponad plan.
Wariantowe kursy to takie jak w przypadku linii 720 jeden blizej drugi dalej
[ Dodano: 2007-01-07, 21:37 ]
pomimo, ze kierowcy z R-7 mieli sentyment do 415 i bardzo lubili jej trasę, wolałbym po skasowaniu Redutowej zobaczyć na niej Kleszczową w DP naSantos pisze:Potrzebna jest także reforma w obsłudze linii 514.Otóż kilka brygad powinna przejąć R7 i zjazdy do Polibudy byłyby bardzo przydatne.
Rozdysponowanie brygad mogłoby wyglądać tak:
DP
1/514 R7
2/514 R7
3/514 R7
4/514 R10
05/514 R7
06/514 R7
07/514 R10
08/514 R10
Pzdr.
1/514 , 3/514 , 06/514 , 07/514 , 09/514 nastomiast w DS 1/514
Ostrobramską na
2/514 Su18 , 4/514 Su18 , 05A/514 , 08/514 natomiast w DS 2/514 , 3/514 , 4/514
weżcie pod uwagę, że 514 musi być dosyć szybkie i nie ma tak długich postojów jak miało 415 (20-30 minut) i to ze na R-7 pełno szrocików takicj jak 2056
kolego to już prędzej Grodzisk zawita na 514 niż miałaby to być zajezdnia R11.Napisze więcej,że R7 pasuje do 514 i prawdopodobnie po kasacji R6 może tam zawitać...obiektwynie patrząc R7 zapewne pojawi sie na 514 za jakis czasRobert 514 pisze:pomimo, ze kierowcy z R-7 mieli sentyment do 415 i bardzo lubili jej trasę, wolałbym po skasowaniu Redutowej zobaczyć na niej Kleszczową w DP na
1/514 , 3/514 , 06/514 , 07/514 , 09/514 nastomiast w DS 1/514
Ostrobramską na
2/514 Su18 , 4/514 Su18 , 05A/514 , 08/514 natomiast w DS 2/514 , 3/514 , 4/514
weżcie pod uwagę, że 514 musi być dosyć szybkie i nie ma tak długich postojów jak miało 415 (20-30 minut) i to ze na R-7 pełno szrocików takicj jak 2056
A co do szrotów typu 2056 to jak jestes taki cwaniak(znasz stan wszystkich lewarów na R7) to wymień wozy podobnego do tego...
ps.przestań już wreście wypisywać dziwadła na 173/183 itp...to juz zaczyna robić sie nudne,gdyż tamta obsługa jest juz raczej normalka
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Sulejówek nie chce 733 bo 173 jest lepszym rozwiązaniem, chociażby z racji tego, że nie przekracza się stref biletowych, a na 733 musiałoby tak byc. Z tego co tam wypisałeś jak wół wynikało, że częstotliwość byłaby co 30-40 minut, a mówie Ci, że naprawe całkiem sporo ludzi jeździ tą linią z Sulejówka....
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Santos pisze:kolego to już prędzej Grodzisk zawita na 514 niż miałaby to być zajezdnia R11.Napisze więcej,że R7 pasuje do 514 i prawdopodobnie po kasacji R6 może tam zawitać...obiektwynie patrząc R7 zapewne pojawi sie na 514 za jakis czasRobert 514 pisze:pomimo, ze kierowcy z R-7 mieli sentyment do 415 i bardzo lubili jej trasę, wolałbym po skasowaniu Redutowej zobaczyć na niej Kleszczową w DP na
1/514 , 3/514 , 06/514 , 07/514 , 09/514 nastomiast w DS 1/514
Ostrobramską na
2/514 Su18 , 4/514 Su18 , 05A/514 , 08/514 natomiast w DS 2/514 , 3/514 , 4/514
weżcie pod uwagę, że 514 musi być dosyć szybkie i nie ma tak długich postojów jak miało 415 (20-30 minut) i to ze na R-7 pełno szrocików takicj jak 2056
A co do szrotów typu 2056 to jak jestes taki cwaniak(znasz stan wszystkich lewarów na R7) to wymień wozy podobnego do tego...
ps.przestań już wreście wypisywać dziwadła na 173/183 itp...to juz zaczyna robić sie nudne,gdyż tamta obsługa jest juz raczej normalka
skoro wiesz to wymieniać nie muszę cwaniaczku:)
Powiem tyle, że wielokrotnie #2056 jeździłem na 415 i ciągle miał "-" , nawet choćby dlatego, że były problemy z podjazdem na Pl. Na Rozdrożu.
Po drugie jestem troche starszy, więc wypada mieć troche kultury
Po trzecie pomawiasz mnie, że wypisuję wozy z linii 183 czego nie robię - bo to jest standard więc nie wiem o co ci chodzi. Na 137/173to jest dziwadło (to nie jest moje zdanie), więc wypisuję.
po tej wypowiedzi,zmuszasz mnie do myślenia,że poprostu(poza wozem 2056 ) nie znasz stanu technicznego większości lewarów na R7,a jednak kilka postów wcześniej napisałeś coś innego /color]Robert 514 pisze:skoro wiesz to wymieniać nie muszę cwaniaczku:)
Robert 514 pisze:to ze na R-7 pełno szrocików takicj jak 2056
Więc jak w końcu Znasz te wszystkie lewary z R7 czy dalej będziesz sie upierał,pisząc że nie musisz ich przedstawiać,gdyż ja sam dobrze je znam
pozdro
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Santos pisze:po tej wypowiedzi,zmuszasz mnie do myślenia,że poprostu(poza wozem 2056 ) nie znasz stanu technicznego większości lewarów na R7,a jednak kilka postów wcześniej napisałeś coś innego /color]Robert 514 pisze:skoro wiesz to wymieniać nie muszę cwaniaczku:)Robert 514 pisze:to ze na R-7 pełno szrocików takicj jak 2056
Więc jak w końcu Znasz te wszystkie lewary z R7 czy dalej będziesz sie upierał,pisząc że nie musisz ich przedstawiać,gdyż ja sam dobrze je znam
pozdro
znam
z tym, że ostatnio mniej się zajmuje R-7 bo użeram się z chemią, która musze brać
#2056 >> mój wujek juz na niego patrzeć nie może, tyle sie namachał drążkiem
co do teszty to sporo pokazowanych już jest #2049 #2050 #2051 #2053 2069 #2075 #2084 #2099 #2105 #2108 #2114 #2123 #2135 #2160 #2197 #2201 #2226 #2228
#2048 #2055 #2056 #2066 #2141 #2192 #2202 #2213 i to chyba tyle z takich szrótów totalnych