Paliwa alternatywne w warszawskiej komunikacji miejskiej

Moderatorzy: JacekM, Dantte

dzidek
Posty: 7762
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 10 sty 2006, 19:26

Piotrek pisze:
Lukasz436 pisze:Obecnie planowane jest że za około xx lat jedynie pozostaną dwie zajezdnie: Woronicza Oraz Ostrobramska. Pozostałe do likwidacji.
No ale raczej powstaną nowe.No chyba że faktycznie za XX lat będą 3 linie metra,rozbudowana sieć tramwajowa tak jak na planach,SKM z różnymi trasami i wariantami,modernizacja kolei itd itp.Oczywiście jeden wspólny bilet to wtedy może te dwie zajezdnie wystarczą :)
](*,) Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga :P

Awatar użytkownika
5232
Posty: 53
Rejestracja: 21 gru 2005, 19:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: 5232 » 10 sty 2006, 19:33

dzidek pisze:
Piotrek pisze: No ale raczej powstaną nowe.No chyba że faktycznie za XX lat będą 3 linie metra,rozbudowana sieć tramwajowa tak jak na planach,SKM z różnymi trasami i wariantami,modernizacja kolei itd itp.Oczywiście jeden wspólny bilet to wtedy może te dwie zajezdnie wystarczą :)
](*,) Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga :P
Plany MZA to sie jeszcze kilkadziesiąt razy będą zmieniać. Wiadome jest, że jak teraz zlikwidują R-9, to potem R-6 poleci. I na razie będzie cisza.
Obrazek

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 10 sty 2006, 19:36

Lukasz436 pisze:
Proboszcz pisze:Co do wylądowania na R7 to się mogę zgodzić. Ale na pewno "WORONICZA" nie jest bardziej priorytetową zajezdnią od "OSTROBRAMSKIEJ" i "STALOWEJ". To właśnie R13 ma teraz najwięcej wozów i największą liczbę obsługiwanych brygad...
Obecnie planowane jest że za około xx lat jedynie pozostaną dwie zajezdnie: Woronicza Oraz Ostrobramska. Pozostałe do likwidacji.
i ze tak powiem sie mylisz. Na pewno do likwidacji nie pojdzie R11, bo to jedyny zaklad ktorych grunty naleza do MZA.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 10 sty 2006, 20:21

Według mnie po likwidacji R9 i R6 będzie spokój na długi, długi czas...

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 10 sty 2006, 20:50

Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga :P
No wiem wiem.Ale z drugiej strony gdzies tam czytałem o jakiejs zajezdni nowej na bialolece albo mi sie cos zwidziało...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 10 sty 2006, 21:04

Piotrek pisze:
Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga :P
No wiem wiem.Ale z drugiej strony gdzies tam czytałem o jakiejs zajezdni nowej na bialolece albo mi sie cos zwidziało...
No to dobrze czytałeś - MZA ma plany budowy nowej zajezdni posiadającej wozy tylko gazowe. I są 2 lokalizacje do wyboru - albo gdzieśtam na Kępie Zawadowskiej albo na Marywilskiej

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 10 sty 2006, 21:10

Proboszcz pisze:No to dobrze czytałeś - MZA ma plany budowy nowej zajezdni posiadającej wozy tylko gazowe. I są 2 lokalizacje do wyboru - albo gdzieśtam na Kępie Zawadowskiej albo na Marywilskiej
No właśnie,chyba,że tak :) Czyli docelowo będziemy mieli gdzieś z 3 zajezdnie.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 10 sty 2006, 21:17

I te docelowo spełni się za jakieś 15 lat, ale to szczegół...

Awatar użytkownika
Aux
Posty: 1
Rejestracja: 11 sty 2006, 14:59
Lokalizacja: Gdynia (kocham wawe)

Post autor: Aux » 11 sty 2006, 15:00

Moze MAN 223Nl NG

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 15:33

Aux pisze:Moze MAN 223Nl NG
To chyba nie przegubowiec...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 11 sty 2006, 16:45

Piotrek pisze:
Aux pisze:Moze MAN 223Nl NG
To chyba nie przegubowiec...
Z tego co wiem to NG313 to przegubowiec, więc cheba Aux się pomylił

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 11 sty 2006, 17:12

Z tego co wiem to NG313 to przegubowiec, więc cheba Aux się pomylił
NG to przegubowiec nie koniecznie 313.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6108
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 11 sty 2006, 17:20

Plesim pisze:NG to przegubowiec nie koniecznie 313.
Ale Warszawiak od razu powie NG313 ;)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 11 sty 2006, 18:20

Przegubowe MANy III generacji to tylko NG313 i NG363. Wynika to z systemu oznaczeń MANa (N-niederflur, G-gelenktbus 31-moc silnika-310 KM, 3 -III generacja). W przypadku przegubowców MANa II generacji dominowały jednostki 270KM i 310KM (kolejno NG272 i NG312)

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 11 sty 2006, 20:34

TLG pisze:Przegubowe MANy III generacji to tylko NG313 i NG363. Wynika to z systemu oznaczeń MANa (N-niederflur, G-gelenktbus 31-moc silnika-310 KM, 3 -III generacja). W przypadku przegubowców MANa II generacji dominowały jednostki 270KM i 310KM (kolejno NG272 i NG312)
Dzięki za dokładne wyjaśnienie numeracji modeli mana

ODPOWIEDZ