Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka drogaPiotrek pisze:No ale raczej powstaną nowe.No chyba że faktycznie za XX lat będą 3 linie metra,rozbudowana sieć tramwajowa tak jak na planach,SKM z różnymi trasami i wariantami,modernizacja kolei itd itp.Oczywiście jeden wspólny bilet to wtedy może te dwie zajezdnie wystarcząLukasz436 pisze:Obecnie planowane jest że za około xx lat jedynie pozostaną dwie zajezdnie: Woronicza Oraz Ostrobramska. Pozostałe do likwidacji.
Paliwa alternatywne w warszawskiej komunikacji miejskiej
Plany MZA to sie jeszcze kilkadziesiąt razy będą zmieniać. Wiadome jest, że jak teraz zlikwidują R-9, to potem R-6 poleci. I na razie będzie cisza.dzidek pisze:Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka drogaPiotrek pisze: No ale raczej powstaną nowe.No chyba że faktycznie za XX lat będą 3 linie metra,rozbudowana sieć tramwajowa tak jak na planach,SKM z różnymi trasami i wariantami,modernizacja kolei itd itp.Oczywiście jeden wspólny bilet to wtedy może te dwie zajezdnie wystarczą
i ze tak powiem sie mylisz. Na pewno do likwidacji nie pojdzie R11, bo to jedyny zaklad ktorych grunty naleza do MZA.Lukasz436 pisze:Obecnie planowane jest że za około xx lat jedynie pozostaną dwie zajezdnie: Woronicza Oraz Ostrobramska. Pozostałe do likwidacji.Proboszcz pisze:Co do wylądowania na R7 to się mogę zgodzić. Ale na pewno "WORONICZA" nie jest bardziej priorytetową zajezdnią od "OSTROBRAMSKIEJ" i "STALOWEJ". To właśnie R13 ma teraz najwięcej wozów i największą liczbę obsługiwanych brygad...
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
No wiem wiem.Ale z drugiej strony gdzies tam czytałem o jakiejs zajezdni nowej na bialolece albo mi sie cos zwidziało...Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
No to dobrze czytałeś - MZA ma plany budowy nowej zajezdni posiadającej wozy tylko gazowe. I są 2 lokalizacje do wyboru - albo gdzieśtam na Kępie Zawadowskiej albo na MarywilskiejPiotrek pisze:No wiem wiem.Ale z drugiej strony gdzies tam czytałem o jakiejs zajezdni nowej na bialolece albo mi sie cos zwidziało...Jakby miały powstać nowe to po co likwidować stare ???? Poprostu plan MZA będzie wtedy mniejszy niż obecnie maja prywatne firmy ale myślę, że jeszcze do tego daaaaaleka droga
No właśnie,chyba,że tak Czyli docelowo będziemy mieli gdzieś z 3 zajezdnie.Proboszcz pisze:No to dobrze czytałeś - MZA ma plany budowy nowej zajezdni posiadającej wozy tylko gazowe. I są 2 lokalizacje do wyboru - albo gdzieśtam na Kępie Zawadowskiej albo na Marywilskiej
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Dzięki za dokładne wyjaśnienie numeracji modeli manaTLG pisze:Przegubowe MANy III generacji to tylko NG313 i NG363. Wynika to z systemu oznaczeń MANa (N-niederflur, G-gelenktbus 31-moc silnika-310 KM, 3 -III generacja). W przypadku przegubowców MANa II generacji dominowały jednostki 270KM i 310KM (kolejno NG272 i NG312)