Trakt Królewski - rozkłady jazdy

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 lut 2007, 23:40

Bastian pisze: W 122 też może być tłum, jak przyjedzie pierwsze z serii, w 180 tym bardziej. Na Trakcie "tłumowatość" linii w znacznej mierze wynika z ich "stadności", a nie rzeczywistych potrzeb przewozowych.
Bastianie, przystanki URSYNÓW ZACHODNI, CENTRUM ONKOLOGII, METRO STOKŁOSY, MEGASAM i METRO URSYNÓW naprawdę nie leżą na Trakcie. Uwierz po znajomości. :)

A jak już grzebać, to trzeba coś wymyślić ze 136, które od zmiany trasy 195 silnie zmuchowoziało na Ursynowie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 23 lut 2007, 23:41

Bastian pisze:
Fikander pisze:Nie, lepsze 10 minut. Ale dobrze, przyjmijmy, że ja się nie znam, i wcale nie widuję tłumów w tej linii.
W 122 też może być tłum, jak przyjedzie pierwsze z serii, w 180 tym bardziej. Na Trakcie "tłumowatość" linii w znacznej mierze wynika z ich "stadności", a nie rzeczywistych potrzeb przewozowych.
Masz racje, ale opisywane 195 nie kończy trasy przy Dolnej, tylko jedzie kawałek dalej i ma sporą frekfencje.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2302
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 23 lut 2007, 23:44

Fikander pisze:
Bastian pisze: W 122 też może być tłum, jak przyjedzie pierwsze z serii, w 180 tym bardziej. Na Trakcie "tłumowatość" linii w znacznej mierze wynika z ich "stadności", a nie rzeczywistych potrzeb przewozowych.
Bastianie, przystanki URSYNÓW ZACHODNI, CENTRUM ONKOLOGII, METRO STOKŁOSY, MEGASAM i METRO URSYNÓW naprawdę nie leżą na Trakcie. Uwierz po znajomości. :)

A jak już grzebać, to trzeba coś wymyślić ze 136, które od zmiany trasy 195 silnie zmuchowoziało na Ursynowie.
136 - w którym miejscu???? Codziennie korzystam, poprostu chciałbym wiedzieć z samej ciekawości.

[ Dodano: 2007-02-23, 23:48 ]
Dęboszczak pisze:Mam nadzieję, że wymienimy wszystkie rozkłady poruszające się traktem, 116, 122, 195 E1 E2
Zobaczy się jak od 1 IV z taborem, ale wstępna koncepcja już jest.
Ja osobiście widziałbym to tak:
116 - 10/15/20
122 - 15/15/20
195 - 15/15/20>>>Pytanie co z 166 na długim wspólnym odcinku 166 - 15/15/20, czy może 15/30/30??
503 - 10/15/20
E-1 - 10/--/--
E-2 - 10/--/--

Co o tym sądzisz - myślisz że da się to skoordynować jakoś??

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 23 lut 2007, 23:50

@fikander-co ma wspolnego linia 195 z odcinkem Centr.Onkologii-Bokserska dla linii 136 :?:

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 23 lut 2007, 23:52

Lukasz436 pisze:20
koleś, nie zapędzasz się aby z tymi dwudziestkami w DS?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 lut 2007, 23:53

JacekM pisze:
Lukasz436 pisze:20
koleś, nie zapędzasz się aby z tymi dwudziestkami w DS?
przecież w DS wszyscy siedzą w domu, nikt nie jeździ
w ogóle zróbmy ze 195 3xx
tylko 436 trzeba na pięćsetkę przemianować
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 23 lut 2007, 23:54

No tak, zapomniałem #-o 121 i 132 do piachu. Brygady na 436. Na pohybel muchowozom.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 24 lut 2007, 0:05

R-9 Chełmska pisze:Ale po co 116 co 8 minut? Lepiej ekspresy wzmocnić.
Przykład: okolice 7:45 z Kostrzewskiego, w SU18 na 116 ZAWSZE zajętych ok.70% miejsc siedzących, (a to przecież godzina największego natężenia pasażeró) za to stadko E-1 + E-2 ledwo drzwi zamyka przy Mangalii...

[ Dodano: 2007-02-23, 23:37 ]
Dęboszczak pisze:No wyobraź sobie, że ten "tłum" kończy się na Dolnej w stronę Natolina.
Nie wcelowałeś. Występuje tam duża wymiana, ilość pasażerów przed/po - ~bez zmian
średnio co 2 dzień tam wysiadam i jeśli chodzi o frekwencję dalej jest dramatycznie. ITS się marnuje na tej linii. Widziałbym 195 co 15 min w szczycie i zgrane z nim 166 co 15, wtedy na kierunku Natolin mamy 7,5 min.
195 przy 116 to "dziad" na południowym odcinku trasy.

[ Dodano: 2007-02-24, 00:07 ]
Lukasz436 pisze:
Fikander pisze: Bastianie, przystanki URSYNÓW ZACHODNI, CENTRUM ONKOLOGII, METRO STOKŁOSY, MEGASAM i METRO URSYNÓW naprawdę nie leżą na Trakcie. Uwierz po znajomości. :)

A jak już grzebać, to trzeba coś wymyślić ze 136, które od zmiany trasy 195 silnie zmuchowoziało na Ursynowie.
136 - w którym miejscu???? Codziennie korzystam, poprostu chciałbym wiedzieć z samej ciekawości.

[ Dodano: 2007-02-23, 23:48 ]
Dęboszczak pisze:Mam nadzieję, że wymienimy wszystkie rozkłady poruszające się traktem, 116, 122, 195 E1 E2
Zobaczy się jak od 1 IV z taborem, ale wstępna koncepcja już jest.
Ja osobiście widziałbym to tak:
116 - 10/15/20
122 - 15/15/20
195 - 15/15/20>>>Pytanie co z 166 na długim wspólnym odcinku 166 - 15/15/20, czy może 15/30/30??
503 - 10/15/20
E-1 - 10/--/--
E-2 - 10/--/--

Co o tym sądzisz - myślisz że da się to skoordynować jakoś??
Dokładnie tak bym to widział z tym, że 166 jednak (niestety) 15/30/30
8 minut dla 116 jaki E-1 od strony Chomików w porannym Szczycie.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36880
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 lut 2007, 0:09

Off-topik został usunięty.

[ Dodano: 2007-02-24, 00:09 ]
Dęboszczak pisze:Dokładnie tak bym to widział z tym, że 166 jednak (niestety) 15/30/30
Precz z takimi liniami! Likwidacja!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 24 lut 2007, 0:10

166 albo Mariensztat albo znów PTK :boohoo:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36880
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 lut 2007, 0:12

Likwidacja.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lut 2007, 0:12

jacek pisze:Na moje pytanie nie potrafisz udzielić sensownej odpowiedzi, gdyż twój post był głupi i nie miał sensu [-X
Głupie jest twoje drążenie, ale skoro się domagasz:

Spadek frekwencji w 136, najbardziej zauważalny na odcinku CENTRUM ONKOLOGII - BOKSERSKA, ma dwie podstawowe przyczyny:

a) skierowanie linii 195 przez ZP METRO STOKŁOSY i przejęcie niebagatelnych potoków w relacji ZP CENTRUM ONKOLOGII - Metro. Do tej pory dojazd do metra odbywał się z wykorzystaniem przesiadki w ZP METRO URSYNÓW bądź ZP METRO IMIELIN, w tej chwili całość potoku idzie do częściej kursującego i szybciej dowożącego 195.
b) stały wzrost czasu przejazdu w relacji Ursynów - Ochota oraz stały spadek częstotliwości oraz komfortu jazdy w tej relacji, powodujący, że - wraz ze skróceniem czasu podróży z przesiadką do metra, a następnie tramwaju - pasażerowie zaczynają preferować rozwiązanie kombinowane.

Bez zmian pozostają za to potoki słuzewieckie (do PKP Służewiec i dworca Zachodniego); lokalne ursynowskie na Dereniowej-Gandhi-Kiedacza-Ciszewskiego; oraz lokalne ochocko-rakowieckie, w tym dowóz do Blue City.

[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-02-24, 00:22 ]
Wycięto część offtopiczną.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2302
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 24 lut 2007, 0:13

Dęboszczak pisze: Dokładnie tak bym to widział z tym, że 166 jednak (niestety) 15/30/30
8 minut dla 116 jaki E-1 od strony Chomików w porannym Szczycie.
Te 166 wcale nie jest takie złe z tym 15/30/30 - wtedy można tą częstotliwość podciągnąć do innych częstotliwości w projekcie Ursynowskim.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 24 lut 2007, 0:13

JacekM pisze:
Lukasz436 pisze:20
koleś, nie zapędzasz się aby z tymi dwudziestkami w DS?
Tak, 20 zdecydowanie odpada, zwłaszcza na 116. No chyba żeby E-2 miało przez cały tydzień jeździć. W sezonie letnim 15 to mało.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 24 lut 2007, 0:16

Czy ja wiem? 503+403 zeszło do 6 kursów/h dojdzie 195 z 4/h i brak 166? czyli było 21 kursów/h zostanie 10? Ja bym się wstrzymał z decyzją o kasacji tego 166.

Zablokowany