Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Gość
- Posty: 129
- Rejestracja: 16 sty 2006, 11:05
- Lokalizacja: Warszawa-Mokotów
Post
autor: Gość » 11 sty 2008, 2:23
Dziwi mnie to wszystko, opinie na temat rzekomej przychylności nowej władzy w MZA co do wyrobów Mercedesa krążą po sieci już od kilku miesięcy, czy w razie ewentualnych zakupów CapaCity i Citaro/Conecto LF obie strony naprawdę sądzą, że nikt się tym nie zainteresuje?

-
beni
- Posty: 2762
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 11 sty 2008, 9:20
A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .
-
KZR
- Posty: 90
- Rejestracja: 08 paź 2007, 23:08
- Lokalizacja: Celestynów / WWA Wola
Post
autor: KZR » 11 sty 2008, 15:49
beni pisze:A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .
No to może jakieś foto byś zapodał

Wszyscy ciekawi jesteśmy tego czegoś.
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam

Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 11 sty 2008, 15:52
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 11 sty 2008, 18:19
I to klaustrofobiczne wnętrze w układzie 2+2 ma zastąpić 30-metrowe tramwaje? ROTFL!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Premo
- Posty: 5448
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58
Post
autor: Premo » 11 sty 2008, 18:30
Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów
-
Tyrystor
- Posty: 1833
- Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
- Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
-
Kontakt:
Post
autor: Tyrystor » 11 sty 2008, 18:32
Premo pisze:Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów
Kwestia gustu.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14828
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 11 sty 2008, 18:34
Premo pisze:Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów
Polemizowałbym. No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 11 sty 2008, 18:41
Srebrny Solaris też by wyglądał ciekawiej, myślicie że czemu metalliki są droższe od farb matowych?

Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
kozioł
Post
autor: kozioł » 11 sty 2008, 18:42
beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz
Trzeba teraz ograniczyć kursowanie ważnej linii autobusowej i sprawdzić, jak się Merdesik sprawuje w polskim tłoku

E-4 to zbyt małe wyzwanie
-
Premo
- Posty: 5448
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58
Post
autor: Premo » 11 sty 2008, 18:57
Wolfchen pisze:No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.
A czy Solaris ma wersję 20 metrową?
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 11 sty 2008, 19:03
kozioł pisze:beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Podaj choć jedno uzasadnienie...
noidea
-
blinski
- Posty: 1310
- Rejestracja: 25 kwie 2007, 14:08
- Lokalizacja: z domu, po kryjomu
Post
autor: blinski » 11 sty 2008, 19:03
kozioł pisze:beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz
Trzeba teraz ograniczyć kursowanie ważnej linii autobusowej i sprawdzić, jak się Merdesik sprawuje w polskim tłoku

E-4 to zbyt małe wyzwanie
czemu uważasz drzwi odskokowe za beznadziejne? przecież przy dużym tłoku są o wiele bardziej praktyczne od tradycyjnych.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14828
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 11 sty 2008, 19:05
Premo pisze:A czy Solaris ma wersję 20 metrową?
A czy opłaca się płacić sporo więcej za pojazd nienormatywny, czy lepiej kupić standardowe przegubowce sprawdzonej marki?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
-
blinski
- Posty: 1310
- Rejestracja: 25 kwie 2007, 14:08
- Lokalizacja: z domu, po kryjomu
Post
autor: blinski » 11 sty 2008, 19:05
Premo pisze:Wolfchen pisze:No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.
A czy Solaris ma wersję 20 metrową?
jedną z marek mza jest man, a man robi swojego glx-a.