Autobusy testowane w Warszawie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Gość
Posty: 129
Rejestracja: 16 sty 2006, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: Gość » 11 sty 2008, 2:23

Dziwi mnie to wszystko, opinie na temat rzekomej przychylności nowej władzy w MZA co do wyrobów Mercedesa krążą po sieci już od kilku miesięcy, czy w razie ewentualnych zakupów CapaCity i Citaro/Conecto LF obie strony naprawdę sądzą, że nikt się tym nie zainteresuje? :-k

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 11 sty 2008, 9:20

A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
KZR
Posty: 90
Rejestracja: 08 paź 2007, 23:08
Lokalizacja: Celestynów / WWA Wola

Post autor: KZR » 11 sty 2008, 15:49

beni pisze:A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .
No to może jakieś foto byś zapodał :) Wszyscy ciekawi jesteśmy tego czegoś.
Poruszam się:
Zwykle - 105, 154, 523, 507
Czasem - każdym rzadkim busem i tramem który napotkam :)
Poza W-wa: Chrysler LeBaron Convertible '88


Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2008, 18:19

I to klaustrofobiczne wnętrze w układzie 2+2 ma zastąpić 30-metrowe tramwaje? ROTFL!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 11 sty 2008, 18:30

Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 11 sty 2008, 18:32

Premo pisze:Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów
Kwestia gustu.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 sty 2008, 18:34

Premo pisze:Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów
Polemizowałbym. No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2008, 18:41

Srebrny Solaris też by wyglądał ciekawiej, myślicie że czemu metalliki są droższe od farb matowych? :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kozioł

Post autor: kozioł » 11 sty 2008, 18:42

beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz ](*,)
Trzeba teraz ograniczyć kursowanie ważnej linii autobusowej i sprawdzić, jak się Merdesik sprawuje w polskim tłoku :)
E-4 to zbyt małe wyzwanie

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 11 sty 2008, 18:57

Wolfchen pisze:No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.
A czy Solaris ma wersję 20 metrową?

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 11 sty 2008, 19:03

kozioł pisze:beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz ](*,)
Podaj choć jedno uzasadnienie...
noidea

blinski
Posty: 1310
Rejestracja: 25 kwie 2007, 14:08
Lokalizacja: z domu, po kryjomu

Post autor: blinski » 11 sty 2008, 19:03

kozioł pisze:beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz ](*,)
Trzeba teraz ograniczyć kursowanie ważnej linii autobusowej i sprawdzić, jak się Merdesik sprawuje w polskim tłoku :)
E-4 to zbyt małe wyzwanie
czemu uważasz drzwi odskokowe za beznadziejne? przecież przy dużym tłoku są o wiele bardziej praktyczne od tradycyjnych.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 sty 2008, 19:05

Premo pisze:A czy Solaris ma wersję 20 metrową?
A czy opłaca się płacić sporo więcej za pojazd nienormatywny, czy lepiej kupić standardowe przegubowce sprawdzonej marki?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

blinski
Posty: 1310
Rejestracja: 25 kwie 2007, 14:08
Lokalizacja: z domu, po kryjomu

Post autor: blinski » 11 sty 2008, 19:05

Premo pisze:
Wolfchen pisze:No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.
A czy Solaris ma wersję 20 metrową?
jedną z marek mza jest man, a man robi swojego glx-a.

ODPOWIEDZ