Strona 5 z 152

: 11 sty 2008, 2:23
autor: Gość
Dziwi mnie to wszystko, opinie na temat rzekomej przychylności nowej władzy w MZA co do wyrobów Mercedesa krążą po sieci już od kilku miesięcy, czy w razie ewentualnych zakupów CapaCity i Citaro/Conecto LF obie strony naprawdę sądzą, że nikt się tym nie zainteresuje? :-k

: 11 sty 2008, 9:20
autor: beni
A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .

: 11 sty 2008, 15:49
autor: KZR
beni pisze:A tym czasem Mercedes Capa City stoi sobie od bodaj 04.01.2008 roku pod Jankami w znanym serwisie Mercedesa przy już tylko drodze na Katowice ( Gierkówka ) . Stoi za halą można teren spokojnie obejść dookoła .
No to może jakieś foto byś zapodał :) Wszyscy ciekawi jesteśmy tego czegoś.

: 11 sty 2008, 15:52
autor: SławekM

: 11 sty 2008, 18:19
autor: Glonojad
I to klaustrofobiczne wnętrze w układzie 2+2 ma zastąpić 30-metrowe tramwaje? ROTFL!

: 11 sty 2008, 18:30
autor: Premo
Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów

: 11 sty 2008, 18:32
autor: Tyrystor
Premo pisze:Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów
Kwestia gustu.

: 11 sty 2008, 18:34
autor: Wolfchen
Premo pisze:Ten Mercedes o wiele lepiej prezentuje się od Warszawskich Solarisów
Polemizowałbym. No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.

: 11 sty 2008, 18:41
autor: Glonojad
Srebrny Solaris też by wyglądał ciekawiej, myślicie że czemu metalliki są droższe od farb matowych? :p

: 11 sty 2008, 18:42
autor: kozioł
beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz ](*,)
Trzeba teraz ograniczyć kursowanie ważnej linii autobusowej i sprawdzić, jak się Merdesik sprawuje w polskim tłoku :)
E-4 to zbyt małe wyzwanie

: 11 sty 2008, 18:57
autor: Premo
Wolfchen pisze:No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.
A czy Solaris ma wersję 20 metrową?

: 11 sty 2008, 19:03
autor: Adam G.
kozioł pisze:beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz ](*,)
Podaj choć jedno uzasadnienie...

: 11 sty 2008, 19:03
autor: blinski
kozioł pisze:beznadziejny pomysł z drzwiami otwieranymi na zewnątrz ](*,)
Trzeba teraz ograniczyć kursowanie ważnej linii autobusowej i sprawdzić, jak się Merdesik sprawuje w polskim tłoku :)
E-4 to zbyt małe wyzwanie
czemu uważasz drzwi odskokowe za beznadziejne? przecież przy dużym tłoku są o wiele bardziej praktyczne od tradycyjnych.

: 11 sty 2008, 19:05
autor: Wolfchen
Premo pisze:A czy Solaris ma wersję 20 metrową?
A czy opłaca się płacić sporo więcej za pojazd nienormatywny, czy lepiej kupić standardowe przegubowce sprawdzonej marki?

: 11 sty 2008, 19:05
autor: blinski
Premo pisze:
Wolfchen pisze:No i nie wszystko złoto, co się świeci. Każde przedsiebiorstwo powinno dążyć do unifikacji taboru, ewentualnie 2 marek pojazdów.
A czy Solaris ma wersję 20 metrową?
jedną z marek mza jest man, a man robi swojego glx-a.