Owszem, nie można jej lekceważyć, ale częstotliwość 20/30/30 czy nawet 30/30/30, na których oparta jest obecnie idea SKM autorstwa ZTM, nie jest wystarczająco atrakcyjna by tą trasę ożywić. A może nawet dać wrażenie, że się tu "nie opłaca".MeWa pisze:Zważ na to, że to tylko jedna stacja, jedno wyjście, i marna częstotliwość. Po prostu nie lekceważłbym tej trasy.Glonojad pisze:Wow, toż to aż ćwierć przegubowca! W szczycie porannym to wynik żałosny a nie dobry...
Prawdę mówiąc, docelowo muszę zgodzić się chyba z pomysłem Bastiana, że najlepiej byłoby tą trasę... przerobić na szybki tramwaj, podłączony do planowanego tunelu tramwajowego pod dworcem zachodnim. A dalej (to już chyba mój pomysł) wpiąć ten tramwaj w trasę Krasińskiego... takie premetrowskie 186.