Strona 5 z 9
: 04 maja 2011, 19:56
autor: Bastian
Tak. I trzech gości, chcących z Zawad pojechać na Kępę, miałoby autobus na czas. W przeciwieństwie do wszystkich pasażerów wcześniej. Boże, ty widzisz i nie grzmisz...
Najwyższy czas na reformę tego forum
: 04 maja 2011, 19:58
autor: Mong
No chyba na przystanek Centrum aż tak opóźniony by się nie wtaczał, a tam wsiadałoby pewnie po południu większość pasażerów.
: 04 maja 2011, 19:59
autor: pawcio
Wtaczał. Zobacz, jak cudnie stoi Emilii Plater.
: 04 maja 2011, 20:03
autor: Mong
Jeszcze nie stoi bo go nie ma
: 04 maja 2011, 20:13
autor: Szeregowy_Równoległy
pawcio pisze:Wtaczał. Zobacz, jak cudnie stoi Emilii Plater.
ZEA_R-0 pisze:Jeszcze nie stoi bo go nie ma
Jest, zaprawdę powiadam ci, ulica Emilii Plater jest. I odmieniamy ją w rodzaju żeńskim, nie w męskim
: 04 maja 2011, 20:17
autor: Mong
Źle zrozumiałem zdanie
: 04 maja 2011, 21:36
autor: Zebra
ZEA_R-0 pisze:Źle zrozumiałem zdanie
Po co trzy strony polemiki? Autorze, pojedź w te okolice. Kobylańska za wąska na autobusy (6 metrów tak z pamięci to od Korzennej), na łuku za kanałkiem spustowym z Siekierek brak widoczności, bardzo utrudnione złamanie nawet najmniejszego autobusu w łącznik Spiralna - Tuzinowa a jeszcze trudniej skręcić z Kobylańskiej w Spiralną bezpośrednio. W bonusie kilkanaście progów zwalniających.
Aby cokolwiek tam kombinować to najpierw należałoby usunąć te "drobne" przeszkody. A wówczas to można by zakombinować coś takiego: Sadyba - Powsińska - Augustówka - Zawodzie - Kobylańska - Korzenna - Augustówka - Powsińska - Sadyba. Adekwatnym taborem byłby Mercedes Sprinter, obecnie nie ma go żaden przewoźnik w strefie miejskiej
.
Pomysłem, który może warto rozważyć to ewentualnie pociągnięcie 163 Nałęczowską do Sobieskiego i dalej do Stegien.
To co wymaga przemyślenia w tym rejonie to rejon Zaściankowa - Bruzdowa - Jara. Strefa dojścia jest tam dość spora a zabudowy niemało. Niestety, progi na Zaściankowej utrudniają puszczenie uzupełnienia typu 263 choćby i jednokierunkowo.
EDIT: O W MORDĘ, nie zauważyłem że kolega to po trasie 163 puścił, nie no, szacun za pomysł, to Dziemieszczyk się przy tym chowa głęboko pod kanapę
: 07 maja 2011, 11:00
autor: nate195
TGM pisze:108 powinno być wydłużone. Pętla na PTK stanie się zbędna. Ostatnio wracałem późnym wieczorem przez Bartycką. Ze 167 wysypywało się kupę luda, a ze 108 pojedyncze osoby. Coś tu jest nie całkiem w porządku. 167 mija centrum bokiem. Wydłużone 108 by było dużo bardziej atrakcyjne.
Tak ,ale tylko 108 jedzie tam Polska, Antoniwska, mozna by wydluzyc wtedy, gdy powstana tam te osidla Bartycka i Polska, a 167 moze i mija Centrum bokiem, ale za to ma nabor na M. Pole Mokotowskie i Rakowiecka, tam skad ludzie wracaja z pracy.
: 07 maja 2011, 11:33
autor: ness
Nie ma co robic z brygadami (a nie ma
) to 163 do stegien (best mall i linie po sobieskiego do tego 148 i 185 na ursynow). Jezdzi co 20 w szczycie
spiac ze 108 w takt co 10.
Dla bartyckiej skroty 167 albo 108 (raczej 167) odpowiednio do Metro PM albo do sanktuarium.
Minus taki ze rozjezdalyby sie z pelnymi kursami (szczeoglnie 167), plus taki ze mozna to wprowadzic chocby od jutra. Lepsze to niz turlajace sie bezsensownie wtyki z chomikow na siekierki.
W ogole 167 jest mocno niedopieszczone moim zdaniem, cala dosc fajna linia (na woli szczegolnie) dostaje po dupie przez jeden odcinek BW-PM ktory i tak ostatnio jest o wiele lepiej oblozony niz kiedys.
: 07 maja 2011, 11:43
autor: MichalJ
Nawiasem mówiąc, nie wiem czy to ostatnio czy od dawna, ale na 167 rano stada wtyczek jeżdżą - puste to wszystko na Czerniakowskiej aż wiatr hula.
: 07 maja 2011, 11:56
autor: nate195
ness pisze:Nie ma co robic z brygadami (a nie ma
) to 163 do stegien (best mall i linie po sobieskiego do tego 148 i 185 na ursynow). Jezdzi co 20 w szczycie
spiac ze 108 w takt co 10.
Dla bartyckiej skroty 167 albo 108 (raczej 167) odpowiednio do Metro PM albo do sanktuarium.
Minus taki ze rozjezdalyby sie z pelnymi kursami (szczeoglnie 167), plus taki ze mozna to wprowadzic chocby od jutra. Lepsze to niz turlajace sie bezsensownie wtyki z chomikow na siekierki.
W ogole 167 jest mocno niedopieszczone moim zdaniem, cala dosc fajna linia (na woli szczegolnie) dostaje po dupie przez jeden odcinek BW-PM ktory i tak ostatnio jest o wiele lepiej oblozony niz kiedys.
Zgoda, ale Po co 167- Chomiczowka, nie lepiej skrocic rase do MPM a brygady dac na 108 jak powstana os. Bartycka i Polska, a 148 dodatkowe brygady ze 167( raczej nie, bo 188 malepsze wykorzystanie w rejonie okecia, potemJedzie do al.Witosa( OK), ale pozniej ZTMchce wprowadzic zmiany w rejonie Wiatraczna, Goclaw, wiec po co
: 07 maja 2011, 12:00
autor: ness
a na jakich liniach wtyki nie woza przez wiekszosc trasy powietrza albo odsysaja ludzi sprzed jadacego zaraz za nim planowego kursu ktory turla sie w zwiazku z tym z polowa siedzacych zajetych?
Wyrzucanie pieniedzy na to gowno to dla mnie zagadka.
Jest pare innych sposobow zeby w razie potrzeby wyjac troche brygad na zastepcze bez potrzeby zmiany rozkladu, chociazby pare dluzszych silnych miejskich linii z rozkladem szczytowym typu kursuje co 3-4/4-5 min, typu 190, 508 jakas siekiera po TL (182) albo 189.
Tyle ze te linie najpierw trzeba miec a u nas zamiast dobijac wozami i robic silne linie to co tydz rozdzi sie nowy dziwolag jak nie jakies 214 to kolejna 3xx do nikad i nie wiadomo dla kogo.
: 10 maja 2011, 0:20
autor: Emyl
Proszę o wybaczenie, że wygenerowałem koledze Stockholmare te piękne korale dla chorej linii. Nie sądziłem, że to zostanie opublikowane
Dla okolic nieobjętych komunikacją, które teoretycznie miałoby obsługiwać to zacne 308, może należałoby się zastanowić nad jakimś telebusem dowożącym do Wajlanowa, czy coś... Ale na miłość boską... Linia do centrum? Z Nieporętu też dostanę linię do centrum miasta?
[ Dodano: |10 Maj 2011|, 2011 00:23 ]
ZEA_R-0 pisze:Na 30 minutową częstotliwość wyliczyłem, że potrzebne 4 brygady (1 półkurs=43 minuty)
Rozumiem, że na przegubowego Solarisa?
: 10 maja 2011, 16:02
autor: Mong
Nie masz za co przepraszać, pokazałeś tylko, że jesteś koleżeński
Sam dobrze wiem, że linia aż na Kępę to za daleko ale żadnej bliższej i lepszej pętli nie znalazłem. EC Siekierki za blisko, a Sadyba to dubel 108. Poza tym chciałem żeby to obsłużyo jeszcze rejon Kobylańskiej. Najlepsze byłyby Zawady, ale ta pętla chyba już nie funkjonuje
emyl pisze:Rozumiem, że na przegubowego Solarisa?
Spodziewasz się aż takiej frekfencji?
emyl pisze:chorej linii.
Kwestia gustu, np. dla niektórych 360 czy
521 nie są chore.
Nie martw się, innych nie mam zamiaru pokazywać
(tamte to są dopiero chore
)
: 10 maja 2011, 22:08
autor: ashir
emyl pisze:Z Nieporętu też dostanę linię do centrum miasta?
Jak ekstra zapłacą to czemu nie?