Strona 5 z 38

: 23 mar 2010, 14:26
autor: Paweł D.
marko80 pisze:Ty nie wiesz na ten temat nic podobnie jak ZTM, bo objazdy nie sa jeszcze ustalone, wiec pan dziennikarz wyssał sobie z palca to 527 przez W-Z.
Powiedz mi, skoro ani ZTM i Ty nie masz dokładnych informacji, to po co komentujesz każdą wypowiedź swoimi nic nie wnoszącymi domysłami? Bo jak na osobę, która jest na forum raptem 1 dzień piszesz wyjątkowo dużo pustych postów. Zawody na ilość jakieś?

PS. Daruj sobie dzieciaku chamskie odzywki na priv, bo za stary jestem aby się nimi przejąć. Jeśli potrzebujesz pomocy w usunięciu swojego konta, to oczywiście służę pomocą.

: 23 mar 2010, 14:32
autor: marko80
Paweł D. pisze:
marko80 pisze:Ty nie wiesz na ten temat nic podobnie jak ZTM, bo objazdy nie sa jeszcze ustalone, wiec pan dziennikarz wyssał sobie z palca to 527 przez W-Z.
Powiedz mi, skoro ani ZTM i Ty nie masz dokładnych informacji, to po co komentujesz każdą wypowiedź swoimi nic nie wnoszącymi domysłami? Bo jak na osobę, która jest na forum raptem 1 dzień piszesz wyjątkowo dużo pustych postów. Zawody na ilość jakieś?
Stwierdzam tylko fakt.

: 23 mar 2010, 14:41
autor: ZaciszaniN
marko80 pisze:Stwierdzam tylko fakt.
To stwierdzaj dalej swoje "fakty" :-"

: 23 mar 2010, 15:00
autor: marko80
No jak przez W-Z to w druga strone musiałby skrecac kolo wilenskiego w Targową i Ratuszową do Jagiellonskiej mozna tez w dwie strony pusic od ronda"Zaba" Szedzką do Radzyminskiej. Mysle jednak ze 527 przez W-Z nie spełniłoby swojego zadania.

: 23 mar 2010, 15:02
autor: ZaciszaniN
Myśl dalej.

: 23 mar 2010, 17:14
autor: ITS A 218
Ja uważam, że pchanie na siłę 527 gdzieś, gdzie jest duże prawdopodobieństwo korków, to bezsens. Linia powinna być linią punktualną, kursującą wg. rozkładu, a taką nie będzie jak się ją gdzieś wepchnie na Trasę W-Z. Skrócić ją poprostu choćby do Ronda Żaba, dać silną 500 i jeszcze są tramwaje. Ale to tylko moje zdanie.

: 26 mar 2010, 8:29
autor: Paweł D.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95 ... kacji.html

170 do Ronda Starzyńskiego,
180 na Chomiczówkę,
527 do Kercelaka,
122 częściej,
16 chwilowo na ZOO,
500 objazdem Słomińskiego.

: 26 mar 2010, 9:08
autor: R-9 Chełmska
Ciekawe, czy na 180 uda się utrzymać obecną częstotliwość :-k

: 26 mar 2010, 9:10
autor: pawcio
A czemu miałoby się nie udać? Zwłaszcza że jest jeszcze koordynacja z 111 na Anielewicza, która trochę rozkład 180 wiąże.

: 26 mar 2010, 9:30
autor: Molo
Za częstotliwość 122 wielkie brawa =D>

: 26 mar 2010, 9:54
autor: mariow
owszem, za czestotliwość 122 brawa ale za 527 do Kercelaka to gromy i baty się należą ](*,) i powtórne za niekonsekwencję że przenosi się 527 na trambuspas, a zostawia w korku 500. idiotyzm z tym przeniesieniem.

: 26 mar 2010, 9:56
autor: pawcio
Idiotyzm to dopiero będzie, jak się trambuspas zatka.

: 26 mar 2010, 10:02
autor: mariow
nie, idiotyzm tworzy się już teraz. miało być tylko 190. doszło 160 dla Targówka i to jeszcze nie było najgorsze (IMO ale już np nie Glona). a dokładanie następnej linii autobusowej która bedzie dublować tramy od kercelaka do wileńskiego a potem 190 aż do Młodzieńczej inaczej niż idiotyzmem nazwac nie moge.

: 26 mar 2010, 10:05
autor: Kleszczu
527 na W-Z to jest totalna paranoja ](*,) ](*,) Szkoda, że 127 jeszcze teraz nie zostanie podzielona :(

: 26 mar 2010, 10:14
autor: Lukasz436
mariow pisze:nie, idiotyzm tworzy się już teraz. miało być tylko 190. doszło 160 dla Targówka i to jeszcze nie było najgorsze (IMO ale już np nie Glona). a dokładanie następnej linii autobusowej która bedzie dublować tramy od kercelaka do wileńskiego a potem 190 aż do Młodzieńczej inaczej niż idiotyzmem nazwac nie moge.
190 rozkład się potnie to i 527 się zmieści.