Moderator: Wiliam
-
Georg
- Posty: 6490
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 14 wrz 2012, 6:58
geograf_OSU pisze:205 na trasie Gwiazdzista-...obecna trasa...-Gdanska-Slowackiego-Wloscianska-Elblaska-Przasnyska-Rydygiera-Kokarda-Dw. Gdanski (Rydygiera) co 10/15/20 na minibusach.
1. Skąd weźmiesz tyle minibusów?
2. Na Przasynskiej są progi zwalniające, więc na razie zapomnij o autobusach.
-
misza2002
- Posty: 47
- Rejestracja: 13 wrz 2012, 17:26
- Lokalizacja: Bielany
Post
autor: misza2002 » 14 wrz 2012, 11:36
Na którym odcinku Przasnyskiej są progi?
Jak wygląda zawrotka na Rydygiera bo Stalowa nieraz wyśle tam Jelcza?
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 14 wrz 2012, 12:42
misza2002 pisze:Jak wygląda zawrotka na Rydygiera bo Stalowa nieraz wyśle tam Jelcza?
Jak SM nie będzie tam miała stałego patrolu to żaden autobus tam nie zawróci.
-
person
- (geograf)
- Posty: 9000
- Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
- Lokalizacja: z szafy
Post
autor: person » 14 wrz 2012, 13:39
misza2002 pisze:Na którym odcinku Przasnyskiej są progi?
Między Elbląską, a Krasińskiego.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 14 wrz 2012, 13:55
No dobrze, a co stoi na przeszkodzie puszczenia 205 przez Duchnicką i początek Przasnyskiej? Tam chyba nawet przystanki są do dziś...
-
bartoni722
- Posty: 12182
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 14 wrz 2012, 16:04
Nawet z rozkładem 122 te przystanki.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.

-
osa
- Posty: 2595
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 14 wrz 2012, 17:38
person pisze:misza2002 pisze:Na którym odcinku Przasnyskiej są progi?
Między Elbląską, a Krasińskiego.
Przecież można położyć takie progi jak Stawkach czy Obrońców Tobruku - autobusy dają tam radę.
Jeśli brakuje mikrobusów, to należałoby zrobić ich przegląd po mieście. Znika linia 214 i w jej ślady powinna też pójść linia 220, która jest zupełnie niepotrzebna (do Fortu Radiowo można przedłużyć wybrane kursy którejś z linii krańcującej na Starym Bemowie). Pytanie też, co z linią 201, czy aby potrzebna na całej obecnej trasie, skoro od Obrońców Tobruku do Koła jeździ też 197.
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 14 wrz 2012, 17:58
osa pisze:(do Fortu Radiowo można przedłużyć wybrane kursy którejś z linii krańcującej na Starym Bemowie).
Tak, do wyboru są aż dwie: punktualne i regularne (dwuskłady to nie problem...), jadące przez całe miasto 523 oraz jeszcze punktualniejsze i regularniejsze, ale jadące tylko przez pół miasta 154.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
osa
- Posty: 2595
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 14 wrz 2012, 18:05
To zrobić podjazdy 122, nawet trasa byłaby podobna co 220. Choć pewnie korzystający z przystanku Fort Radiowo byliby bardziej radzi mając bezpośrednią, choć spóźniającą się podwózkę do centrum.
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 14 wrz 2012, 18:09
Wszyscy byliby radzi mając bezpośrednią podwózkę do centrum. Tylko czy koniecznie wszyscy powinni ją otrzymać? Podwózka do Powstańców, gdzie są tramwaje i w cholerę autobusów wydaje się optymalnym rozwiązaniem. Poza tym: mówimy o grupie ludzi, którzy nie zapełniają Soliny, a ty chcesz im kursy wariantowe poważnej linii? Drugie Zacisze chcesz wyhodować? Dasz cokolwiek, to potem się chlastać zaczną, jak ktoś zmądrzeje i zechce zabrać. Bo taksówka w barwach ZTM zawsze jest fajna. No i jeszcze jedno: chcesz pasażerom 122 wydłużać podróż tylko po to, żeby garstka (tak, o takiej liczbie potencjalnych pasażerów mówimy) ludzi dostała 122 zamiast 220? Jedyne, co można byłoby kombinować, to w ramach udupiania 410 posłać je właśnie tam.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27754
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 14 wrz 2012, 18:16
Ja bym zrobił podjazdy 20.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
osa
- Posty: 2595
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 14 wrz 2012, 18:19
Szeregowy_Równoległy pisze:Wszyscy byliby radzi mając bezpośrednią podwózkę do centrum. Tylko czy koniecznie wszyscy powinni ją otrzymać? Podwózka do Powstańców, gdzie są tramwaje i w cholerę autobusów wydaje się optymalnym rozwiązaniem. Poza tym: mówimy o grupie ludzi, którzy nie zapełniają Soliny, a ty chcesz im kursy wariantowe poważnej linii? Drugie Zacisze chcesz wyhodować? Dasz cokolwiek, to potem się chlastać zaczną, jak ktoś zmądrzeje i zechce zabrać. Bo taksówka w barwach ZTM zawsze jest fajna. No i jeszcze jedno: chcesz pasażerom 122 wydłużać podróż tylko po to, żeby garstka (tak, o takiej liczbie potencjalnych pasażerów mówimy) ludzi dostała 122 zamiast 220? Jedyne, co można byłoby kombinować, to w ramach udupiania 410 posłać je właśnie tam.
Nie widzę problemu, choć mniejszy byłby przy wydłużeniu 154 lub 523. Ile by trwał taki podjazd i powrót 122? Trzy minuty? 410 w ten sposób byś nie udupił, tylko właśnie zakonserwował. Wpuszczona do Fortu Radiowo byłaby już nie do zlikwidowania.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27754
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 14 wrz 2012, 18:23
osa pisze:Ile by trwał taki podjazd i powrót 122? Trzy minuty?
Minimum 4, bez szans na drugie zatrzymanie na Starym Bemowie w kierunku Górczewskiej. Trochę tak, jakby każde 181 miało robić wjazd na Gwiaździstą.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
osa
- Posty: 2595
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 14 wrz 2012, 18:27
Tylko ja nie proponuję posyłać każdego 122 do Fortu Radiowo.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27754
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 14 wrz 2012, 18:33
Jeszcze genialniej. Nie dość, że 122 nie będzie miało żadnej znaczącej wartości dodanej w stosunku do 220, nie dość, że będzie znacznie mniej punktualne, nie dość, że wydłuża się czas przejazdu, to jeszcze rozwalasz równy takt na odcinku SB-Górczewska. Wszystko po to, aby odzyskać JEDNĄ Solinę. Błagam.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories