Brygad z 516 by nie starczyło nawet na wtyczki dla 509...zeus pisze:Przecież można zrobić wtyczki pomiędzy rozkładowymi kursami - obecnie 509 i 186 w godzinach szczytu jeżdżą co ok. 8 minut - więc idealnie można zrobić mikroszczyty pomiędzy rozkładowymi kursami (wtedy masz co 4 min).
508 możesz sobie darować, od dawna nie kursuje.zeus pisze:Twoim zdaniem 518 wystarczy, żeby zaspokoić potrzeby pasażerów 510 kursującego w DS co 20 min na przegubach, 503 co 20 min i dawne 508 co 20 min
Potrzeby pasażerów 510 spełnia 101 + 17, zaś pasażerów 503 przejmie 518 + zapewni w miarę dobry dojazd do Arkadii.
Nie tacy nieliczni. Owszem, to również jest istotna funkcja.zeus pisze:Przecież wiadomo, że pasażerskie (nieliczni) 516 jeszcze na Tarchominie przesiądą się do 101, 509 lub 186
Dobrze napisałeś - węzłów szynowych. Linia 2 w kształcie z początku roku to zwykła karykatura komunikacji szynowej i nikt normalny nie jeździł tym codziennie (chyba, że miał w strefie dojścia) - bo najzwyczajniej w świecie bezpośrednie autobusy zapewniają o wiele lepszy dojazd do Młocin.zeus pisze:Podobno autobusy miały dowozić do najbliższych węzłów szynowych
Także nie mam zielonego pojęcia, o co tu chodzi...KwZ pisze:Bez uszczerbku dla czego, bo nie rozumiem![]()