Tarchomin i Nowodwory (II)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 maja 2013, 14:24

zeus pisze:Przecież można zrobić wtyczki pomiędzy rozkładowymi kursami - obecnie 509 i 186 w godzinach szczytu jeżdżą co ok. 8 minut - więc idealnie można zrobić mikroszczyty pomiędzy rozkładowymi kursami (wtedy masz co 4 min).
Brygad z 516 by nie starczyło nawet na wtyczki dla 509... =;
zeus pisze:Twoim zdaniem 518 wystarczy, żeby zaspokoić potrzeby pasażerów 510 kursującego w DS co 20 min na przegubach, 503 co 20 min i dawne 508 co 20 min
508 możesz sobie darować, od dawna nie kursuje.
Potrzeby pasażerów 510 spełnia 101 + 17, zaś pasażerów 503 przejmie 518 + zapewni w miarę dobry dojazd do Arkadii.
zeus pisze:Przecież wiadomo, że pasażerskie (nieliczni) 516 jeszcze na Tarchominie przesiądą się do 101, 509 lub 186
Nie tacy nieliczni. Owszem, to również jest istotna funkcja.
zeus pisze:Podobno autobusy miały dowozić do najbliższych węzłów szynowych
Dobrze napisałeś - węzłów szynowych. Linia 2 w kształcie z początku roku to zwykła karykatura komunikacji szynowej i nikt normalny nie jeździł tym codziennie (chyba, że miał w strefie dojścia) - bo najzwyczajniej w świecie bezpośrednie autobusy zapewniają o wiele lepszy dojazd do Młocin.
KwZ pisze:Bez uszczerbku dla czego, bo nie rozumiem :-s
Także nie mam zielonego pojęcia, o co tu chodzi...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 912
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 20 maja 2013, 14:45

Kompletnie nie sprawdza się 211 jako połączenie z Cmielowskiej do tramwaju. Prędzej bym postulował o pociągnięcie 133 przez ćmielowska na Stare Świdry a zabrać gdzieś 211.
Po likwidacji 302 to właśnie 211 staje się jedynym połączeniem Tarchomin-Nowodwory-Buków, ale myślę że spokojnie mógłby mieć przystanku Tarchomin - na Stare Świdry nikt prawie nie jeździ 211. Z kolei sprawa 126 i 133:
- 126 ma i tak wyjątkowo pokręconą trasę i napotkanie go bez opóźnienia +5 minut (w kierunku Nowodworów) graniczy z cudem, a na odcinku Henryków-Nowodwory mało kto z niego korzysta, za to zabiera sporo osób na tym samym odcinku (np. cała Mehoffera) do Białołęki-Ratusz na przesiadkę...
- 133 - tu zdecydowanie potrzebne jest podciągnięcie na stację Warszawa Choszczówka, ale kraniec powinno się przenieść na Nowodwory, bo z Tarchomina do PKP Płudy jedzie 152, a wtedy i Nowodwory miałyby szybki dojazd do kolejki

A 152 to w zasadzie inna historia, sam nie wiem co z nim można zrobić.

A tak przy okazji - kto łapie kursy wariantowe do Czajki po likwidacji 302?

Inna sprawa: co stoi na przeszkodzie, po likwidacji 302, żeby przedłużyć 511 na Buków? Przecież to 3 przystanki, może 700-800m - nie ma miejsca na Bukowie?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 maja 2013, 14:53

winnux8 pisze:Po likwidacji 302 to właśnie 211 staje się jedynym połączeniem Tarchomin-Nowodwory-Buków, ale myślę że spokojnie mógłby mieć przystanku Tarchomin - na Stare Świdry nikt prawie nie jeździ 211.
Skrócenie 211 do Tarchomina jest nierealne ze względów politycznych i propagandowych. Choć w pełni uzasadnione pod względem logicznym.
winnux8 pisze:133 - tu zdecydowanie potrzebne jest podciągnięcie na stację Warszawa Choszczówka, ale kraniec powinno się przenieść na Nowodwory, bo z Tarchomina do PKP Płudy jedzie 152, a wtedy i Nowodwory miałyby szybki dojazd do kolejki
A ludzie jakoś masowo jeżdżą do S9 z Tarchomina i Nowodworów? :-k
winnux8 pisze:A tak przy okazji - kto łapie kursy wariantowe do Czajki po likwidacji 302?
741 :term:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 912
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 20 maja 2013, 15:02

A ludzie jakoś masowo jeżdżą do S9 z Tarchomina i Nowodworów?
Myślę, że gdyby porządnie rozreklamować S9 i S3 i sposoby dojazdu, to czemu ludzie by nie zaczęli? W końcu to bardzo szybka metoda dojazdu z każdej części, tylko sama komunikacja do stacji jest beznadziejna...
741
No to już się nie mogę doczekać ](*,)
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Łukasz
Posty: 11623
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 maja 2013, 15:04

fik pisze:No ja tez pamiętam 186 na solówki, jakoś tak 10 lat temu. 8-(
Z 10 to już wtyczki jeździły - jeszcze do Wilanowskiej.
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 maja 2013, 15:12

winnux8 pisze:Myślę, że gdyby porządnie rozreklamować S9 i S3 i sposoby dojazdu, to czemu ludzie by nie zaczęli?
Do Gdańskiego szybciej wyjdzie 101 + metro. Jedynie zostaje PKP Praga (skąd jednak niespecjalnie jest czym dalej pojechać).
winnux8 pisze:No to już się nie mogę doczekać
Spokojnie, ja to napisałem ironicznie, opierając się na tym, że na Tarcho będzie 302 miało takie właśnie "zastępstwo"...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 912
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 20 maja 2013, 15:34

Do Gdańskiego szybciej wyjdzie 101 + metro. Jedynie zostaje PKP Praga (skąd jednak niespecjalnie jest czym dalej pojechać).
Ale np. z lotniska czy Służewca dojazd np. KMką na Płudy to nie taki głupi pomysł.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14765
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 maja 2013, 15:45

Głupi, ze względu na średni czas oczekiwania na bezpośrednie połączenie.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 | 36 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7059
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 maja 2013, 16:16

Wolfchen pisze:Potrzeby pasażerów 510 spełnia 101 + 17, zaś pasażerów 503 przejmie 518 + zapewni w miarę dobry dojazd do Arkadii.
Gwarantuję Ci, że tym 518 nikt do Arkadii się nie wybierze (schody, schody, schody...). O wiele prościej i wygodniej będzie pojechać siedemnastką. 518, tak jak dzisiejsze 503 będzie spełniało zupełnie inne role, w tym, przy czym jestem w stanie się uprzeć, wspomaganie 116. Wadą tej linii na takiej trasie będzie zapewne dodatnie przystanków na Modlińskiej, co niestety w tym wypadku realnie wpłynie na czas przejazdu i ten bezsensowny odcinek na Centralny, z którego mało kto z Tarchodworów skorzysta, a opóźnienia w związku z relacjami skrętnymi są murowane.

Jeszcze w kwestii 503... Niech was nie zmyli mój podpis, nie będę kładł się na Krakowskim Przedmieściu w proteście przeciw jej skróceniu, ale uważam, że ta linia jest na serio lepsza, niż 503+518, ponieważ pracuje bardzo dobrze na odcinku od Dolnej aż po pl. Wilsona, dodatkowo mając ładną osłonę w postaci 116, które chociaż częściowo odciąża. Moim zdaniem, ten podział jest bez sensu. Zwłaszcza, że nie daje w zasadzie żadnych oszczędności, co już wcześniej w temacie o budżecie wykazałem. Wstrzymałbym się tymi operacjami przynajmniej do czasu zamknięcia Grota... ](*,)

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1234
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 20 maja 2013, 16:27

Dobra, moje pismo wysłane. ;-)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10684
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 maja 2013, 16:48

emyl pisze: i ten bezsensowny odcinek na Centralny, z którego mało kto z Tarchodworów skorzysta,
Aha, bo nie-tarchominianie mają zakaz wstępu do 503 :twisted:
Jest masa ludzi chcących dostać się z Nowego Światu do Centrum; dziś mają 175 i 128 (na granicy zabieralności obie), a teraz 175 im się jeszcze zetnie.

Co jeszcze nie znaczy, że obecny układ nie jest lepszy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7059
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 maja 2013, 16:51

Nie twierdzę, że nie mają wstępu i nie twierdzę, że ten odcinek nie powinien być obsługiwany. Twierdzę tylko, że niekoniecznie linią z Nowodworów.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 1451
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 20 maja 2013, 16:52

O, czyli będzie można w ramach wspomagania 128 i 175 pojechać z NŚ 518+504 :P
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7821
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 20 maja 2013, 21:38

winnux8 pisze:- 133 - tu zdecydowanie potrzebne jest podciągnięcie na stację Warszawa Choszczówka, ale kraniec powinno się przenieść na Nowodwory, bo z Tarchomina do PKP Płudy jedzie 152, a wtedy i Nowodwory miałyby szybki dojazd do kolejki
Traktuję tą wypowiedź w kategoriach żartu lub nieznajomości sprawy.
1. Część pociągów nie zatrzymuje się na Choszczówce,
2. Jazda tam z Nowodworów to nic innego jak nadrabianie kilometrów.
3. Nowodwory powinny mieć dojazd na Płudy, ale linia 214 która miała mieszkańców tej części wozić na Płudy została wysłana na śmietnik wraz z uruchomieniem częstych pociągów.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Mario
Posty: 496
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 20 maja 2013, 22:58

MisiekK pisze:Traktuję tą wypowiedź w kategoriach żartu lub nieznajomości sprawy.
Zgadzam się całkowicie z MiśkiemK. Stąd np. treść mojej stopki... Po prostu, ZTM w swojej polityce szynowej pogubił się zupełnie i zamiast wpakować przynajmniej część Tarchodworów do wygodnej SKM/KM na Płudach, zafundował im (czyli mnie również) pseudo-tramwaj.
zeus pisze:(...) walczą o jakiś muchowóz, którym nigdzie nie można dojechać ](*,)
Widać, że kolega nie korzysta z 516. Linia ta, choć krótka, lokalnie sprawuje się doskonale i dlatego została wybroniona i przywrócona na starą trasę. Dlatego moja grzeczna prośba: ręce precz od 516 :!: :-$
winnux8 pisze:- 126 (...) na odcinku Henryków-Nowodwory mało kto z niego korzysta
A zdziwiłbyś się, ojjj zdziwił...
winnux8 pisze:- 133 - tu zdecydowanie potrzebne jest podciągnięcie na stację Warszawa Choszczówka, ale kraniec powinno się przenieść na Nowodwory, (...) a wtedy i Nowodwory miałyby szybki dojazd do kolejki
Zdecydowanie nie. Dyliżans na Płudy jeśli już, ale na pewno nie na Choszczówkę (vide: początek postu).
winnux8 pisze:Inna sprawa: co stoi na przeszkodzie, po likwidacji 302, żeby przedłużyć 511 na Buków? Przecież to 3 przystanki, może 700-800m - nie ma miejsca na Bukowie?
A po co?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Zablokowany