O nowym rozkĹadzie jazdy KM i SKM w 2011 r.
Moderator: JacekM
ZTM pisze: Zawieszenie nocnych weekendowych połączeń linii S9
od 25.03.2011 (piątek)
Zawieszeniu ulega kursowanie nocnych weekendowych połączeń linii S9:
6021 Warszawa Gdańska (0:25) – Legionowo
6023 Warszawa Gdańska (1:45) – Legionowo
6060 Legionowo (23:52) – Warszawa Gdańska
6020 Legionowo (1:05) – Warszawa Gdańska
Ja też rzadko widuję Flirty na Skierniewicach, ale raz na jakiś czas puszczają. A i też jechałem tym pociągiem, tylko szkoda, że zapowiadanie stacji nie działało.TOMEK pisze:Dzisiaj na poc. 231 do Skierniewic zaskoczył mnie ER75-007, pierwszy raz widzę Flirta na Skierniewicach w tym rozkładzie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Trasa nie jest wprowadzona w sterownik. Nawet nowego rozkładu do dziś nie wprowadzili...
Za to wczoraj czopek mnie zaskoczył zapowiadaniem przystanków
Ja się trochę obawiam, co będzie latem, jak zabiorą się za część Stadionu przy torach i samo torowisko. Znowu bałagan, jak było przy remoncie tunelu
Jeszcze przy okazji. Udało mi się (nawet parę razy) uchwycić Rudkę na 160km/h (w końcu). Oczywiście przyjazd na + coś (5-6), z Halinowo planowo, a potem Góra Kalwaria albo inny czort (choćby opóźniony Polonez). Ale tradycyjnie do Wschodniej częściej planowo jak opóźniona.
No i na podwójną obsadę...
By przewoz at 2011-03-21
Za to wczoraj czopek mnie zaskoczył zapowiadaniem przystanków
Ja się trochę obawiam, co będzie latem, jak zabiorą się za część Stadionu przy torach i samo torowisko. Znowu bałagan, jak było przy remoncie tunelu
Jeszcze przy okazji. Udało mi się (nawet parę razy) uchwycić Rudkę na 160km/h (w końcu). Oczywiście przyjazd na + coś (5-6), z Halinowo planowo, a potem Góra Kalwaria albo inny czort (choćby opóźniony Polonez). Ale tradycyjnie do Wschodniej częściej planowo jak opóźniona.
No i na podwójną obsadę...
By przewoz at 2011-03-21
Nie wiem skąd ona bierze opóźnienie na starcie. Może czeka na osobowy z Łukowa? A może Polonez ją opóźnia?
Albo raczej Polonez opóźnia osobowy z Łukowa, a ten czeka...
Dla równowagi powrotna Rudka chyba regularnie wpada na Siedlce z 18.06, które wloką się na czopkach z reguły.
Tu mam taki zrzut, w którym Rudka wlecze się od mniej więcej Wrzosowa za takim delikwentem, a wcześniej czeka aż chyba wpuszczą jakąś SKM do Miłosnej (stąd zwolnienie do 140km/h)
By przewoz at 2011-03-22
Albo raczej Polonez opóźnia osobowy z Łukowa, a ten czeka...
Dla równowagi powrotna Rudka chyba regularnie wpada na Siedlce z 18.06, które wloką się na czopkach z reguły.
Tu mam taki zrzut, w którym Rudka wlecze się od mniej więcej Wrzosowa za takim delikwentem, a wcześniej czeka aż chyba wpuszczą jakąś SKM do Miłosnej (stąd zwolnienie do 140km/h)
By przewoz at 2011-03-22
http://www.zw.com.pl/artykul/10,580350_ ... ciagi.html
Jeden tor mniej i odwołane pociągi
Mniej pociągów i zmieniony rozkład jazdy pociągów między 4 a 19 kwietnia na trasie Dworzec Wileński-Małkinia - taki efekt przyniesie zamknięcie przez PKP PLK jednego z torów.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wyłączą z ruchu tor nr 2 na odcinku Wołomin – Tłuszcz. W tym czasie część pociągów zostanie odwołana, a część kursowała będzie według zmienionego rozkładu jazdy.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Ale czopery (a raczej sposób jazdy nimi!!) knocą całą robotę właśnie przed Mińskiem Za Mińskiem jest przynajmniej kilka miejsc, gdzie można się bujnąć, a nie robić co chwilę rozruch.
Ja na prawdę wiem (i wielokrotnie się o tym przekonałem), że czopki mają dobrego kopa. Ale wielu maszynistów którzy je ujeżdżają chyba dalej nie wiedzą jak postępować z tymi maszynami i w rozkładach aglomeracyjnych tam, gdzie trzeba coś nadrobić - się nie sprawdzają wtedy (przy czym czasem jak widzę pociąg opóźniony przez jakieś tam oczekiwanie 4 - 5 minut i rozpędzanie się (nawet z bokami) do.... 80-85km/h i tak do samego Mińska - to jak on ma coś nadrobić?).
W każdym razie Rudka i jej powrót na terenie WWK nie mają łatwego życia.
Łukowianka znowu ma aż za łatwe życie, szczególnie wieczorem (co też pokazywałem).
W moim katalogu imagesh... jest kilka zrzutów prędkości różnych pociągów. Kilka z trasy Warszawa - Mińsk. Widać czy pociąg ma luźny rozkład, czy nie... czy maszynista leniwy, czy lubiący docisnąć...
Może nawet widać, że do Mińska jest lekko pod górkę (i trudniej stówę złapać w związku z tym)
Można sobie obejrzeć.
Ja na prawdę wiem (i wielokrotnie się o tym przekonałem), że czopki mają dobrego kopa. Ale wielu maszynistów którzy je ujeżdżają chyba dalej nie wiedzą jak postępować z tymi maszynami i w rozkładach aglomeracyjnych tam, gdzie trzeba coś nadrobić - się nie sprawdzają wtedy (przy czym czasem jak widzę pociąg opóźniony przez jakieś tam oczekiwanie 4 - 5 minut i rozpędzanie się (nawet z bokami) do.... 80-85km/h i tak do samego Mińska - to jak on ma coś nadrobić?).
W każdym razie Rudka i jej powrót na terenie WWK nie mają łatwego życia.
Łukowianka znowu ma aż za łatwe życie, szczególnie wieczorem (co też pokazywałem).
W moim katalogu imagesh... jest kilka zrzutów prędkości różnych pociągów. Kilka z trasy Warszawa - Mińsk. Widać czy pociąg ma luźny rozkład, czy nie... czy maszynista leniwy, czy lubiący docisnąć...
Może nawet widać, że do Mińska jest lekko pod górkę (i trudniej stówę złapać w związku z tym)
Można sobie obejrzeć.
Z tym że opóźnienie pociągu Warszawa-Mińsk czy Mińsk-Warszawa nie jest takie szkodliwe. Jak rano jedzie czoper Siedlce-Warszawa to jest dopiero tragedia.
[ Dodano: |23 Mar 2011|, 2011 06:40 ]
A co do różnic. Z Mińska identyczne kible docierają do Warszawy Śródmieścia o 9:48, 10:48, 11:48 itd. Wyjazdy 8:53, 9:57, 10:57, 11:59. Czwarty ma rozkład jak Flirt (a przecież jeszcze wyjeżdża z bocznicy i robi próbę hamowania), pierwszy 6 minut dłużej. Często jeżdżę 9:57 i się wyrabia, stąd mogę uwierzyć że 11:59 też daje radę.
A więc gdzie różnica między zwykłym EN57, a ER75?
ps. 8:53 normalnie stoooi na Stojadłach, w Miłosnej (w piątek puszczał Moskwa-Nicea, poza tym stoi dla jaj, SKM nie wjeżdża) i na Wschodniej. Stąd dłużej jedzie.
[ Dodano: |23 Mar 2011|, 2011 06:40 ]
A co do różnic. Z Mińska identyczne kible docierają do Warszawy Śródmieścia o 9:48, 10:48, 11:48 itd. Wyjazdy 8:53, 9:57, 10:57, 11:59. Czwarty ma rozkład jak Flirt (a przecież jeszcze wyjeżdża z bocznicy i robi próbę hamowania), pierwszy 6 minut dłużej. Często jeżdżę 9:57 i się wyrabia, stąd mogę uwierzyć że 11:59 też daje radę.
A więc gdzie różnica między zwykłym EN57, a ER75?
ps. 8:53 normalnie stoooi na Stojadłach, w Miłosnej (w piątek puszczał Moskwa-Nicea, poza tym stoi dla jaj, SKM nie wjeżdża) i na Wschodniej. Stąd dłużej jedzie.
No, ale też od Mińska do Warszawy...zofey pisze:Jak rano jedzie czoper Siedlce-Warszawa to jest dopiero tragedia.
Cóż.. efekt dziwnie ponaciąganych rozkładów tam, gdzie ciężko coś wycisnąć i luzów tam, gdzie łatwo je złapać.zofey pisze:A więc gdzie różnica między zwykłym EN57, a ER75?
przewoz pisze:Nie wiem skąd ona bierze opóźnienie na starcie. Może czeka na osobowy z Łukowa? Albo raczej Polonez opóźnia osobowy z Łukowa, a ten czeka...zofey pisze:To nie jest tak że Rudka może się opóźniać bez końca. 15 minut i już 4 jednostki z Mińska byłyby trzymane, albo wpuszczane przed nią. Ma tylko 5 minut.
Ale skąd w ogóle jest to opóźnienie?
Na osobowy z Łukowa NIE czeka, czego dziś osobiście doświadczyłem... W momencie wbiegania na peron 3 pasażerów z Łukowa, "Rudka" zamyka drzwi i odjeżdża. Piękny brak skomunikowania!
Pozdrawiam.