Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 07 sty 2010, 9:14

I tak i nie. Były plany wydzielenia części kursów jako 400 bez Starzyńskiego...

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 07 sty 2010, 10:42

Niepotrzebnym wg mnie jest przystanek TOR STEGNY na Sikorskiego w kierunku Dolinki dla 166 i 195.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 07 sty 2010, 11:00

Poczekaj na ferie zimowe :)
Popatrz, jaka franca!

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 07 sty 2010, 11:20

Nie ma na co czekać. Albo należy usunąć 166 i 195 z przystanku na Sikorskiego, albo z przystanku na Sobieskiego. To pierwsze jest logiczniejsze ze względu na brak konieczności utrzymywania wówczas przystanku.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 07 sty 2010, 11:27

No właśnie: z którego? :) Kiedyś nie obowiązywał ten na Sobieskiego.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 07 sty 2010, 13:24

Inflancka, w obie strony do zaorania natychmiast. Do Muranowskiej blisko, do Dzikiej też blisko, wymiany praktycznie zerowe.
UKSW w kierunku Przy Agorze tak samo, ile tam jest od Szpitala Bielańskiego? 100 metrów? Jak ktoś i tak dmucha do szkoły kilometr, to ten odcinek go nie zbawi.
Z zestawu Dankowicka i Tułowicka w kierunku Cm. Północnego również jeden do wycięcia, nieważne który, są za blisko siebie, mniej niż 100 metrów będzie.
Natomiast w drugą stronę: czy na pl. Hallera nie dałoby się ustawić przelotowego przystanku pod ekspedycją dla 101? Sporo ludzi prosi, żeby ich tam puścić a miejsce jest. Zmiany w czasie przejazdu żadne, kwestia ustawienia słupka.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 07 sty 2010, 13:39

desert_eag pisze:Nie ma na co czekać. Albo należy usunąć 166 i 195 z przystanku na Sikorskiego, albo z przystanku na Sobieskiego. To pierwsze jest logiczniejsze ze względu na brak konieczności utrzymywania wówczas przystanku.
A poza tym czas przejazdu się wydłuża, bo bus wyjeżdżając z przystanku z Sobieskiego musi odczekać na prawym pasie na zielone. Dalej jak skręci, to wjeżdża na przystanek i czasami nie ma konieczności otwierania drzwi i potem znowu czekanie na włączenie się do ruchu. Sytuacja jest na tyle skomplikowana, bo to jest droga, po której szybko jeżdżą samochody.
Na tor łyżwiarski można też dojść z przystanku na Sobieskiego.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 07 sty 2010, 13:56

Czy ja wiem? Na zielone musi czekać zazwyczaj wtedy, kiedy na prawym pasie ma jakiegoś czarnucha, który jedzie prosto i nie miał jak (albo nie chciał) zjechać na środkowy pas. Ale bardzo często udaje się skręcić na czerwonym.
Są też gorsze przystanki do włączenia się do ruchu (Łazienki Królewskie chociazby, gdzie niepodobna ruszyć z przystanku nie łamiąc przepisów). Tor Stegny ma to do siebie, że tam prawy pas (od strony al. Witosa) jest stosunkowo słabo obciążony samochodami a ewentualny autobus włączający się do ruchu dobrze widoczny, więc samochody mają czas się "przetasować". Zresztą ja bym brał bardziej pod uwagę pomiary wykorzystania obu przystanków (pamiętając o tym, że wreszcie kiedyś otworzą to betonowe straszydło na rogu) niż zyski w czasie przejazdu, bo te raczej za duże nie będą.
Popatrz, jaka franca!

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 07 sty 2010, 14:35

Myślę, że pomiary wykorzystania obu przystanków by się przydały. Bo dwa przystanki w odległości kilkudziesięciu metrów to przesada.
To że są dwa przystanki na Rondzie Starzyńskiego np. 127 w kierunku Bródna to inna sprawa, bo pełnią role przesiadkowe.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Łukasz
Posty: 10707
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 sty 2010, 22:42

Szeregowy_Równoległy pisze: Natomiast w drugą stronę: czy na pl. Hallera nie dałoby się ustawić przelotowego przystanku pod ekspedycją dla 101? Sporo ludzi prosi, żeby ich tam puścić a miejsce jest. Zmiany w czasie przejazdu żadne, kwestia ustawienia słupka.
Tu w ogóle jest dramat, bo 144 staje też daleko, a 170 gdzie indziej.
Pora chyba przenieść 144 tam gdzie jest 170. No a ze 101 to prawda,
że ta chwila postoju by się przydała.
ŁK

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 07 sty 2010, 23:36

Domino2001 pisze:Myślę, że pomiary wykorzystania obu przystanków by się przydały. Bo dwa przystanki w odległości kilkudziesięciu metrów to przesada.
To że są dwa przystanki na Rondzie Starzyńskiego np. 127 w kierunku Bródna to inna sprawa, bo pełnią role przesiadkowe.
Przystanki na Starzyniaku np. dla 170 przed i za rondem doskonale rozumiem, bo i tu i tu wymiany są proporcjonalnie spore, ale ten przystanek dla 127 za rondem - do czego niby tu przesiadka - do autobusów w kierunku Tarchomina, to przecież przed rondem jest 503 i nie trzeba przesiadki. Na tamtym przystanku by się przydały pomiary frekwencji, bo ten przystanek jeśli nie do kasacji to na pewno nadaje się nż. Uczelnie mam 3 przystanki od Starzyniaka i często jeżdżę 127 na tamtej trasie to większość zatrzmań na tamtym przystanku to sytuacje, kiedy nikt nie wsiada nikt nie wysiada. Może mam szczęście, ale tak właśnie jest.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 07 sty 2010, 23:38

Wybrzeże Helskie (autobusowy) -> skasować

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 07 sty 2010, 23:49

SławekM pisze:Wybrzeże Helskie (autobusowy) -> skasować
O tym zapomniałem, tam w ogóle ktoś wsiada czy wysiada. Przez ostatnie kilka lat dwa razy autobus, którym jechałem się tam zatrzymał. Takie sytuacje się pamięta, bo to rzadkość. I w obu przypadkach byli to panowie z wędkami. Nota bene zasadność tramwajowych w tamtym miejscu też przez dużą część doby jest wątpliwa.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Walas
Posty: 17117
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 08 sty 2010, 8:56

Ikarus 5780 pisze:
SławekM pisze:Wybrzeże Helskie (autobusowy) -> skasować
O tym zapomniałem, tam w ogóle ktoś wsiada czy wysiada. Przez ostatnie kilka lat dwa razy autobus, którym jechałem się tam zatrzymał. Takie sytuacje się pamięta, bo to rzadkość. I w obu przypadkach byli to panowie z wędkami. Nota bene zasadność tramwajowych w tamtym miejscu też przez dużą część doby jest wątpliwa.
Jak jeżdziłem 127 to pare razy ktoś tam wysiadał ażsam się żdziwiłem.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 08 sty 2010, 13:23

Łukasz pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze: Natomiast w drugą stronę: czy na pl. Hallera nie dałoby się ustawić przelotowego przystanku pod ekspedycją dla 101? Sporo ludzi prosi, żeby ich tam puścić a miejsce jest. Zmiany w czasie przejazdu żadne, kwestia ustawienia słupka.
Tu w ogóle jest dramat, bo 144 staje też daleko, a 170 gdzie indziej.
Pora chyba przenieść 144 tam gdzie jest 170. No a ze 101 to prawda,
że ta chwila postoju by się przydała.
A po jasną cholerę przystanki linii w kierunku Starzyńskiego są dwa to nie wiem. Jeszcze za czasów 103 na Pradze tak było i ni w ząb tego nie rozumiem. Tyle że ja bym przeniósł 170 tam, gdzie 144. I 509 tam zatrzymał NŻ, tak jak było kiedyś.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ